You are not logged in.
[quote:4428c26792="leposi"][quote:4428c26792="Jean-Babtiste"][quote:4428c26792="noiseidea"]
Timantit ovat ikuisia
Bond on parasta.[/quote:4428c26792]
Ja oisko jopa paras Bond?[/quote:4428c26792]
Mun tekisi mieli joskus katsoa kaikki Bondit niinku sillai putkeen [/quote:4428c26792]
Mulla on ollu vaikeuksia jo yhdenkin Bondin kanssa
Bondit ovat parhaimmillaan still-kuvina ja julisteina.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
turhapuro-maraton kuulostaa aika huimalta idealta..
Harmi vaan kun niitä ei oikein löydy intternetistä. Muutama näyttää olevan. Jos joku järjestää maratoonin niin olen 100% varmuudella mukana.
[quote:0908a7c75d="silvawhale"]turhapuro-maraton kuulostaa aika huimalta idealta..
Harmi vaan kun niitä ei oikein löydy intternetistä. Muutama näyttää olevan. Jos joku järjestää maratoonin niin olen 100% varmuudella mukana.[/quote:0908a7c75d]
Ai elokuvia ei voi enää dvd:ltä katsoa?
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:0bb8915ede="leposi"][quote:0bb8915ede="silvawhale"]turhapuro-maraton kuulostaa aika huimalta idealta..
Harmi vaan kun niitä ei oikein löydy intternetistä. Muutama näyttää olevan. Jos joku järjestää maratoonin niin olen 100% varmuudella mukana.[/quote:0bb8915ede]
Ai elokuvia ei voi enää dvd:ltä katsoa?
www.helmet.fi[/quote:0bb8915ede]
niitä blueray-turhapuroja odotellessa...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Blondi Tuli Taloon:t ovat parhaimmillaan still-kuvina ja julisteina.
ei mitään vitun väliä, kaikki menee
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:c08e659fa0="tigrushka"]Blondi Tuli Taloon:t ovat parhaimmillaan still-kuvina ja julisteina.
ei mitään vitun väliä, kaikki menee [/quote:c08e659fa0]
Anu Hälvällä nuo
Anu Valhalla - Warrior of Light
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Nyt pantiin Anua halvalla
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:8e21659761="börjeslandet"][quote:8e21659761="noiseidea"]Zodiac
Ei nyt mitenkään supermahtava, mutta kelpasi katsoa. Aika pitkä kanssa, varsinkin loppupuolella tuntui että Graysmithin pienehkön pimahtamisen kuvaaminen polki vähän paikallaan. Oisko parempi nimi ollut 'Hassu Robert Graysmith tutkii Zodiac-murhia'? Mutta kiinnostava tapaus noin kokonaisuudessaan, tuli sitten leffan katsomisen jälkeen vähän selattua nettiä asian tiimoilta.[/quote:8e21659761]
Mikä ihmeen pimahtaminen? Ihan yhtä obsessiivinen se on alusta lähtien. Sen perhe-elämä vaan alkaa kärsiä siitä jossain vaiheessa, mutta ei musta nyt voi oikeen pimahtamiseksi tota kutsua kun selkeästi obsessiivinen se on alusta lähtien...[/quote:8e21659761]
Jaa. Mun mielestä se oli alussa lähinnä aiheesta erittäin kiinnostunut ja se pakkomielle kehittyi/paheni siinä aikojen saatossa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
SUPERBAD
Herkullisen vaivaannuttavaa katsottavaa. Yhdestä korvasta sisään, toisesta ulos.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Sotkin ton Zodiacin ensin Fountainiin, ja olin vähän et mitä vittua
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Zodiac pitäs kattoo joo.
(itelle muistutuksena tää spämmi)
Nyt pantiin Anua halvalla
Onneksi ei sentään marsipaanilla
i'll play my la la shit for you anytime
[quote:695d947912="Jean-Babtiste"]Nyt pantiin Anua halvalla
Onneksi ei sentään marsipaanilla [/quote:695d947912]
Vittu tää on oikeesti ihan hillittömän sekoa, ku Albertilla on toi sama avatar
[quote:d5e7baed72="Albert Speer Günt"][quote:d5e7baed72="Jean-Babtiste"]Nyt pantiin Anua halvalla
Onneksi ei sentään marsipaanilla [/quote:d5e7baed72]
Vittu tää on oikeesti ihan hillittömän sekoa, ku Albertilla on toi sama avatar [/quote:d5e7baed72]
Sama tunne mulla ku Tikrulla on mun entinen. Mietin aina, että kirjoitinkohan ton unissani tai kännissä. Sairasta.
[quote:eda72f264d="Albert Speer Günt"][quote:eda72f264d="Jean-Babtiste"]Nyt pantiin Anua halvalla
Onneksi ei sentään marsipaanilla [/quote:eda72f264d]
Vittu tää on oikeesti ihan hillittömän sekoa, ku Albertilla on toi sama avatar [/quote:eda72f264d]
homo
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:2c9aee1149="Jean-Babtiste"][quote:2c9aee1149="Albert Speer Günt"][quote:2c9aee1149="Jean-Babtiste"]Nyt pantiin Anua halvalla
Onneksi ei sentään marsipaanilla [/quote:2c9aee1149]
Vittu tää on oikeesti ihan hillittömän sekoa, ku Albertilla on toi sama avatar [/quote:2c9aee1149]
Sama tunne mulla ku Tikrulla on mun entinen. Mietin aina, että kirjoitinkohan ton unissani tai kännissä. Sairasta.[/quote:2c9aee1149]
voiski vaihtaa avataria..
homo
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Taxidermia
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
En oo nähny tollasta. Millanens oli?
[quote:9f044dfba9="TWISTED BITCH"]:rolleyes:
En oo nähny tollasta. Millanens oli?[/quote:9f044dfba9]
Miten rullas?
[quote:ac3f1c9f30="börjeslandet"][quote:ac3f1c9f30="TWISTED BITCH"]:rolleyes:
En oo nähny tollasta. Millanens oli?[/quote:ac3f1c9f30]
Miten rullas?[/quote:ac3f1c9f30]
näin:
lol apua
ultravox
taxidermia on just niin unkarilainen kun vai voi. nopea arvostelu monta tähteä
Hansonit takaisin!!!
Hansonit takaisin!!!
jatko-osa lämärille?
lol apua
ultravox
[quote:f77b012d40="tigrushka"]Hansonit takaisin!!!
jatko-osa lämärille?[/quote:f77b012d40]
Idioottikolmosten paluu