You are not logged in.
the jam - going underground
ostosvinkeissä tämä mut käykääs muutkin poimimassa toi kokis anttilasta, tosi hyvää kamaa 
voodoo jippu 
eiq people bez magic people
lol apua
ultravox

[quote:aef8213489="TWISTED BITCH"]the jam - going underground
ostosvinkeissä tämä mut käykääs muutkin poimimassa toi kokis anttilasta, tosi hyvää kamaa
[/quote:aef8213489]
Löytyykö "That's Entertainment"? Hiukka hyvä biisi.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Löytyykö "That's Entertainment"? Hiukka hyvä biisi.
toki.
voodoo jippu 
eiq people bez magic people
lol apua
ultravox

[quote:03992ce0da="Jean-Babtiste"]Löytyykö "That's Entertainment"? Hiukka hyvä biisi.
toki.[/quote:03992ce0da]
Mutta esim. 'A' Bomb In Wardour Street puuttuu. Kyl mä sanoisin että jos Compact Snap!-kokis löytyy kohtuuhintaan niin se sitten. Tai jos rahaa riittää niin Direction Reaction Creation boxi 
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Trumans Water - Spasm Smash XXXOXOXOX and Ass
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ihanaa!
Pyhimys - Tulva
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Belle & Sebastian - Dress Up In You
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Menetetty peli

organizing the boy scouts for murder is wrong
Sergio - High Lone
bzort glorf bööth
Rainbow Crash: Believe
ja Öikea sit seuraavaksi...?
ns. erikoisdance 9
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Parhuutta! Miksi olen missannut tämän täysin?

Äsken kuuntelin Chisua pari biisiä. Nyt kuuntelen John Mausia enemmän kuin pari biisiä.