You are not logged in.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:4aa6eef352="hrmunoita"]
[/quote:4aa6eef352]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
The Zombies
Belle & Sebastian
The Microphones - The Moon
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Sydän Sydän
Leadbelly - Pick A Bale Of Cotton
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Sydän, sydän
korj
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
AC/DC
Sweat Shop Boys
Sydän Sydän
Yöllinen kuuntelusessio ilmeisesti vakuutti?
Sent from my iPhone 16
Tuolla Pitchfork.tv:ssä näyttäisi olevan paljon hyviä musiikkivideoita yllättävän hyvällä laadulla. KIITOS INDIE 2008
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
PERSELINTU! (- Työ on paskaa)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Cajun Dance Party
Sweat Shop Boys
[quote:3f9901481b="leposi"]Sydän Sydän
Yöllinen kuuntelusessio ilmeisesti vakuutti? [/quote:3f9901481b]
Näköjään. Aion pitää tunnelman yllä ja olla kuuntelematta sitä ilman humalaa.
Ehkä kovin rumpali:
Joo, tokihan tää Eastern Dark on ihan pirun hyvä, mutta jumalauta että toi Thee Hypnoticsin Soul, Glitter and Sin kuulosti mahtavalle! Stoogesia sotkettuna David Lynchiin (välillä muuten vähän kuin Birthday Party ja Gallon Drunk), ja välillä tunnelmoidaan helvetin upeasti jossain Church/Triffids/American Music Club/Gun Club/Bad Seeds -leveleillä. Ja kuitenkin bändi kuulostaa suvereenin itsevarmalta ja omalta itseltään.
Tero Skeleton sanoikin napanneensa levyn Tukholmasta messiin ajatellen, että just mä saattaisin pitää siitä! Jumalauta
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Musta Thee Hypnotics on parhaimmillaan maksi sinkku mitassa. Mutta tuota levyä en ole tainnut kuulla.
Mutta nyt parasta on Tindersticksin uusin.
Musta Thee Hypnotics on parhaimmillaan maksi sinkku mitassa. Mutta tuota levyä en ole tainnut kuulla.
Paljon mustaahan Thee Hypnoticsissa on eiq siis toi on kai niiden toinen kokopitkä, ja käsittääkseni moni-ilmeisempi ku eka, joka on kuulemma enemmän sitä Stoogesia. Minkäköhänlainen se kolmas levy sit on, joku Verycrystalspeedmachine tai jotain vastaavaa...
[quote:066cf0a2ec="Feggy"]
Mutta nyt parasta on Tindersticksin uusin.[/quote:066cf0a2ec]
Mä en kyllä tuosta ole saanut oikein mitään irti, kuulostaa vaan että tyypit on yrittäneet tehdä Tindersticks-levyn. Pari hyvää vetoa mutta kokonaisuus on kyllä aika selkeällä erolla uran heikoin.
Mä en kyllä tuosta ole saanut oikein mitään irti, kuulostaa vaan että tyypit on yrittäneet tehdä Tindersticks-levyn. Pari hyvää vetoa mutta kokonaisuus on kyllä aika selkeällä erolla uran heikoin.
[quote:1933f11462="Bricolage"][quote:1933f11462="Feggy"]
Mutta nyt parasta on Tindersticksin uusin.[/quote:1933f11462]
Mä en kyllä tuosta ole saanut oikein mitään irti, kuulostaa vaan että tyypit on yrittäneet tehdä Tindersticks-levyn. Pari hyvää vetoa mutta kokonaisuus on kyllä aika selkeällä erolla uran heikoin.[/quote:1933f11462]
On tää musta ainakin parempi kuin edellinen.
Mudhoney & Under a billion suns.
Kuuntelin viime kesänä tän ihan puhki ja ehkä iihan pikkasen kyllästyin. Ny taas maistuu, juku täsä on hyviä biisejä!
organizing the boy scouts for murder is wrong
... Hard-on for warin kitarajutut ja -soundit
Iha mahtavia stonerpsykedeliariffejä ja ihanan tuhdit pörinät. Nammm. En olekaan aiemmin tainnut kuulokekuunnella tätä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Darkthrone - Goatlord
Ihan tajutonta. Lo-fi black metal kohtaa funkin ja math rockin pesutuvassa ja leikki kasvomaaleilla.
[quote:513b5f1cc9="Feggy"][quote:513b5f1cc9="Bricolage"][quote:513b5f1cc9="Feggy"]
Mutta nyt parasta on Tindersticksin uusin.[/quote:513b5f1cc9]
Mä en kyllä tuosta ole saanut oikein mitään irti, kuulostaa vaan että tyypit on yrittäneet tehdä Tindersticks-levyn. Pari hyvää vetoa mutta kokonaisuus on kyllä aika selkeällä erolla uran heikoin.[/quote:513b5f1cc9]
On tää musta ainakin parempi kuin edellinen.[/quote:513b5f1cc9]
Sittenhän kyseessä on miltei parasta Tindersticksiä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Jackson 5 - I Want You Back
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
:dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep:
:dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep: