You are not logged in.
[quote:e6b80633dd="forssto"]Tunnen itseni niin petetyksi!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1505172
[/quote:e6b80633dd]
Ei hitto, ei ois kyllä ikinä uskonut! Ensin Halford, sitten Stipe, voiko enää kenenkään heteroudesta olla varma!?
Ensin Halford...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:ff2dd2be20="Junkieman"]voiko enää kenenkään heteroudesta olla varma!?[/quote:ff2dd2be20]
minä minä minä
Saat kohta remmiä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
olen jo nyt tainnut kuunnellut tätä accelerate'ia enemmän kuin kahta edellistä rykäisyä yhteensä.
ihan hyvähän tämä on, ei mitään neroa, mutta hyvää räminää joka tuo hauskasti eri aikakausia mieleen.
parastahan tässä on varmaan kumminkin pituus 35 min.
viimeinen biisi vähän ärsyttää.
Menetetty peli
En jaksa selata, mutta miks tuo otsikko muutettiin?
bzort glorf bööth
Taitaa johtaa jälkensä uuden levyn laadukkuuteen.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Luulin ett siihen Stipen "paljastukseen".
bzort glorf bööth
Joo, on tää Accelerate kyllä ihan mainio yllätys kolmen huonon levyn jälkeen.
Perttu Häkkiseltä todella huonosti tehty juttu NYTissa koskien R.E.M.:iä. Vittu miten nolo tollo.
i'll play my la la shit for you anytime
ulvis rankaisee riupeloinnista
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Perttu Häkkiseltä todella huonosti tehty juttu NYTissa koskien R.E.M.:iä. Vittu miten nolo tollo.
Joo, samaa.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:e8389db559="Albert Speer Günt"]Perttu Häkkiseltä todella huonosti tehty juttu NYTissa koskien R.E.M.:iä. Vittu miten nolo tollo.[/quote:e8389db559]
Joo, samaa.
Sama x 100.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:e18f46f128="ex-kolja"][quote:e18f46f128="Albert Speer Günt"]Perttu Häkkiseltä todella huonosti tehty juttu NYTissa koskien R.E.M.:iä. Vittu miten nolo tollo.[/quote:e18f46f128]
Joo, samaa.[/quote:e18f46f128]
Sama x 100.
miten voikin joku idiootti kuvitella, että yleisöä kiinnostaisi tämän yksittäisen pienen ihmisen henkilökohtaiset itkupotkuraivarit, varsinkin, kun kyseessä on vielä tämän tason orkeseri, tai ylipäätänsäkään..
Menetetty peli
Nomen est omen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:f696b5c969="Bricolage"][quote:f696b5c969="ex-kolja"][quote:f696b5c969="Albert Speer Günt"]Perttu Häkkiseltä todella huonosti tehty juttu NYTissa koskien R.E.M.:iä. Vittu miten nolo tollo.[/quote:f696b5c969]
Joo, samaa.[/quote:f696b5c969]
Sama x 100.[/quote:f696b5c969]
miten voikin joku idiootti kuvitella, että yleisöä kiinnostaisi tämän yksittäisen pienen ihmisen henkilökohtaiset itkupotkuraivarit, varsinkin, kun kyseessä on vielä tämän tason orkeseri, tai ylipäätänsäkään..
No niinpä. Surkein journalistinen hetki sitten sen kun Tolonrn sntoi Chisun (lausutaan Kisu) levylle yhden tähden!
No niinpä. Surkein journalistinen hetki sitten sen kun Tolonrn sntoi Chisun (lausutaan Kisu) levylle yhden tähden!
lisätietoja tästä?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
yölliselle kämmensormijärjestelmälle toki
Menetetty peli
[quote:80ddfadf98="Bricolage"][quote:80ddfadf98="ex-kolja"][quote:80ddfadf98="Albert Speer Günt"]Perttu Häkkiseltä todella huonosti tehty juttu NYTissa koskien R.E.M.:iä. Vittu miten nolo tollo.[/quote:80ddfadf98]
Joo, samaa.[/quote:80ddfadf98]
Sama x 100.[/quote:80ddfadf98]
Sanoks joku NYT-liite?
[quote:a88e63d28a="PrivateJoy"][quote:a88e63d28a="Bricolage"][quote:a88e63d28a="ex-kolja"][quote:a88e63d28a="Albert Speer Günt"]Perttu Häkkiseltä todella huonosti tehty juttu NYTissa koskien R.E.M.:iä. Vittu miten nolo tollo.[/quote:a88e63d28a]
Joo, samaa.[/quote:a88e63d28a]
Sama x 100.[/quote:a88e63d28a]
miten voikin joku idiootti kuvitella, että yleisöä kiinnostaisi tämän yksittäisen pienen ihmisen henkilökohtaiset itkupotkuraivarit, varsinkin, kun kyseessä on vielä tämän tason orkeseri, tai ylipäätänsäkään.. [/quote:a88e63d28a]
Sanoks joku NYT-liite?
Ihan omias kuvittelet
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
tykkäsin itse asiassa aika paljonkin tuosta jutusta. rem on kuiteskin aina ollut aivan sietämättömän kuvottava ja turha bändi
Veikkaan, että oot artsy väärillä jäljillä. Vaikka REM onkin pääsääntösesti täysin turha bändi, niin koska toi oli NYT-liite, niin juttu oli todennäkösesti kirjoittajasta itsestään eikä bändistä.
Täältä löytyy jutun juuri:
[quote:8cbd822ca4="Jean-Babtiste"]
Vaikka REM onkin pääsääntösesti täysin turha bändi, niin koska toi oli NYT-liite, niin juttu oli todennäkösesti kirjoittajasta itsestään eikä bändistä.[/quote:8cbd822ca4]
eri, sama.
tuolla asenteella kirjoitettu juttu alkaa ärsyttää vaikka se olisi cmx:stä.
Menetetty peli
[quote:71b23969f4="PrivateJoy"]
tuolla asenteella kirjoitettu juttu alkaa ärsyttää vaikka se olisi cmx:stä.[/quote:71b23969f4]
Samaa. Halpaa ja helppoa.
Hyvä juttuhan tuo oli. 20 Vuoden päästä jatko-osa.
hmm. lopulta toi uus kuuntelussa. viimosen 10v r.e.m.-platat on jääny lähinnä singlejen bongailuksi, ihan hyvää settiä ne ovat tuntuneet olevan. varsinkin se "imitation of life" tms on jääny kummittelemaan päähän.
mutta aika ontolta vaikuttaa tää uus. periaatteessa kaikki tuntuis olevan kohdillaan, tosi remmiltä kuulostaa mutta jotenkin biisit vaan valuu korvasta sisään ja toisesta ulos. oikeastaan vaan horse to water aiheutti hiukan semmosia fiiliksiä minkä takia bändiä tuli joskus alettua kuuntelemaan.
pans kattoo jaksaako paneutua tähän tän enempää. on niitä muitakin bändejä maailmassa vuonna 2008...
varsinkin se "imitation of life" tms on jääny kummittelemaan päähän..
Se on vitun hieno pop-biisi.
pans kattoo jaksaako paneutua tähän tän enempää. on niitä muitakin bändejä maailmassa vuonna 2008...
No justiinsa näin. Eli henk.koht. tuskinpa tulee tapahtumaan... edes sen ensikuuntelun vertaa.
No justiinsa näin. Eli henk.koht. tuskinpa tulee tapahtumaan... edes sen ensikuuntelun vertaa.
juu, tosiaan on jääny vissiin 3-4 levyä lähes kuulohavainnoitta (miinus noi sinkut) mutta kun toi uusin nyt vaan "ilmestyi" koneelle niin tuli ladattua podiin...
[quote:4bcacb3acd="Bricolage"]Täältä löytyy jutun juuri:
http://nyt.hs.fi/musiikki/artikkeli/1135235272321[/quote:4bcacb3acd]
En tiiä. Lähinnä nauratti tuo juttu. Oli se ainakin mielenkiintoisempi kuin moni muu lukemani artistihaastattelu tyyliin "mitä sinulla on taskussa" "kerro lemmikeistäsi" jne.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki