You are not logged in.
[quote:84f7686ddc="forssto"][quote:84f7686ddc="hooky"]CD-versiolla taisi tosin olla lisänä joku remixkokoelma[/quote:84f7686ddc]
CD-versioita on sekä remix-levyllä, että ilman. Tuo remix-platta on kyllä aivan tarpeeton.
Pet Shop Boys on kaikkea muuta kuin sinkkubändi. Muuta väittävät eivät tajua yhtään mitään mistään.[/quote:84f7686ddc]
Molempiin täysin sama.
No okei, myönnetään.. Introspectivellä taitaa tosiaan olla pari varsin kelvollista albumiraidaksi luokiteltavaa ralliakin... mut hei, tarkemmin ajatellen, eikös nekin ole jotain sinkkubiisien venytettyjä versioita
"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"
- Bernard Sumner
No okei, myönnetään.. Introspectivellä taitaa tosiaan olla pari varsin kelvollista albumiraidaksi luokiteltavaa ralliakin... mut hei, tarkemmin ajatellen, eikös nekin ole jotain sinkkubiisien venytettyjä versioita
Bändin paskin levy, joka ei ole edes levy, vaan enemmänkin sinkkukokoelma...
Tero saatana, s'olet gay!
1. puoliaika: forssto 2 - hooky 0.
Pitää tuo Actually heittää soimaan..heti kun ehtii. Parin päivän jono jo kasaantunut pöydälle
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Maailman paras bändi.
Auttakaa mua homopojat, mulla onglema! Tekis mieli laittaa Pet Shop Boysia taas kokoelmalevylle, sellaselle bilemikserille, mutta kun ei oikein meinaa keksiä sopivaa hittimenoa. Vinkkejä? Sellasta tanssipaskaa. Tekis mieli pistää Can You Forgive Her, mutta ehkä ei paras.
Auttakaa mua homopojat, mulla onglema! Tekis mieli laittaa Pet Shop Boysia taas kokoelmalevylle, sellaselle bilemikserille, mutta kun ei oikein meinaa keksiä sopivaa hittimenoa. Vinkkejä? Sellasta tanssipaskaa. Tekis mieli pistää Can You Forgive Her, mutta ehkä ei paras.
it's a sin ja go west. parhautta.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
It's a Sin on jo yhellä vanhemmalla, Go West on vähän liian kulunut. Vai oisko sittekään. Nyt on noussut Opportunities myös aika korkeelle vaihtoehdoissa.
mun makuun aika moni petsarihitti on vähän liian hidas moderniin hippamenoon. tiputtaa siksi suosituslistalta monta sinänsä täydellistä biisiä pois... west end girls, opportunities, etc..
tai nopeuta noita jossain stereoeditorissa +12 niin kaikki taas kunnossa.
Left To My Own Devices
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Heart
i'll play my la la shit for you anytime
Tai vaihtoehtoisesti Shameless.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tai vaihtoehtoisesti How I Learned To Hate Rock n Roll.
[quote:a54e4256a7="hooky"] No okei, myönnetään.. Introspectivellä taitaa tosiaan olla pari varsin kelvollista albumiraidaksi luokiteltavaa ralliakin... mut hei, tarkemmin ajatellen, eikös nekin ole jotain sinkkubiisien venytettyjä versioita [/quote:a54e4256a7]
Bändin paskin levy, joka ei ole edes levy, vaan enemmänkin sinkkukokoelma...
Introspective on tosiaan PSB:n levyistä "se", jota voi sinkkukokoelmaksi sanoa, mutta paskimmaksi levyksi "sitä" ei kyllä voi haukkua. Left To My Own Devices, Domino Dancing, It's Alright...
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:02e260bb8d="ginipoika"]Left To My Own Devices
[/quote:02e260bb8d]
tai sitten always on my mindin lyhkäsempi versio
it's a sin ja go west
Menetetty peli
[quote:c2f11c3874="PrivateJoy"]
it's a sin ja go west [/quote:c2f11c3874]
Näin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:ae10bdb19e="ginipoika"][quote:ae10bdb19e="PrivateJoy"]
it's a sin ja go west [/quote:ae10bdb19e]
Näin. [/quote:ae10bdb19e]
ette vaan osaa.
[quote:85f971eaa3="silvawhale"][quote:85f971eaa3="ginipoika"][quote:85f971eaa3="PrivateJoy"]
it's a sin ja go west [/quote:85f971eaa3]
Näin. [/quote:85f971eaa3]
ette vaan osaa. [/quote:85f971eaa3]
Ei siinä mitään, hyviä kappaleita molemmat, mutta on noilla muitakin kappaleita.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Let's Make Lots of Money eli Opportunities meni, koska siihen oli helpoin samaistua.
I've had enough of scheming and messing around with jerks
My car is parked outside, I'm afraid it doesn't work
I'm looking for a partner, someone who gets things fixed
Ask yourself this question: Do you want to be rich?
Being Boring
EDIT: Oliko "Left To My Own Devices" aina näin vitun murhaava biisi? Useampi vuosi siitä on kun viimeksi kuullut mutta kun nyt alkaa jo vainoharhaisesti katsoa missä vaiheessa kausaliteetti aiheuttaa sen että katosta ilmestyy peilipallo. Aivan mieletömmän nerokas melodia ja lyriikka
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Being Boring
joskus 90-luvun lopulla, neilin jonain syntymäpäivänä, varmaankin 45-vuotispäivänä, tilaisuuden kunniaksi radiossa soitettiin jonkun naisen laulama koveri being boringista. hetki oli tuolloin jotenkin maaginen, ja versio kuulosti tosi hyvältä, mutta sittemmin en ole sitä kuullut.
googletus kertoo, että kyseessä olisi varmaankin merril bainbridge,
onko havaintoja, onko se koveri oikeasti mistään kotoisin?
Menetetty peli
Introspectiven Left to my own devices Paras PSB biisi toistaiseksi meikäläisen kokemusmaailmassa. Siirtymä I want a dogiin toimii aivan mahtavasti. Introspectiven laatua täydentää lisäksi ehkä historian mahtavimmat ja söpöimmät (varsinkin Chris, lippalakki ja terrieri) sisäpussikuvat.
Introspectiveä en ole kyllä kuullut luokiteltavan kokoelmalevyksi, mutta kai tuokin levy on lopulta juuri sitä mitä ihmiset haluavat sen itselleen olevan, joten en pistä hanttiin. Mun kieltämättä puuttellisissa PSB tiedoissa tuo 90-luvun alun Discography on kyllä tähän asti ollut ensimmäinen bändiltä julkaistu kokoelmalevy, mutta kuten sanottu...
Toiseksi parasta voisi hyvinkin olla juuri Opportunities ja varsinkin maxi-sinkun eka versio (liekö ihan normaaliversio?). "Original dance mix" ei tunnu toimivan ihan yhtä hyvin.
"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"
- Bernard Sumner
Introspectiveä en ole kyllä kuullut luokiteltavan kokoelmalevyksi, mutta kai tuokin levy on lopulta juuri sitä mitä ihmiset haluavat sen itselleen olevan, joten en pistä hanttiin. Mun kieltämättä puuttellisissa PSB tiedoissa tuo 90-luvun alun Discography on kyllä tähän asti ollut ensimmäinen bändiltä julkaistu kokoelmalevy, mutta kuten sanottu...
Se on siis samalla tavalla "kokoelmalevy", kuin esim. Smithsin Hatful of Hollow. Nuohan ovat siis aiemmin julkaistuja sinkkubiisejä, vieläpä venytettyinä versioina.
Tero saatana, s'olet gay!
Oli pudonnut kakkossivulle.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
sain äsken puhelun jonka seurauksena saapuu minulle helsingin äxästä kuriirin mukana AONM remixmaxi ja Suburbia maxi. hyvä hyvä, hankala nykyisin löytää näitä jo ei jo olisi itsellä.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Behaviourin nerous saa taas kerran pääni sekaisin. Nervously on ehkä ihanin pikku rakkauslaulu koskaan. Maailman paras ja tärkein yhtye.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
yle extralla NYT
Tänään kakkoselta klo 22.55.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
we were never being boring
åhå apinalaastarilla nämä eiq