You are not logged in.
Chisu lol on lol 25 vuotias enpä kuule tiijä Helsinkiläinen, "skene" joka nuoresta iästään onkos kellään sitä new orderin ekaa sinkkua, eiku huolimatta on ollut monessa mukana. enpä kuule tiijä Oikealta nimeltään Christel Sundberg hehe on aloittanut musiikillisen fall uransa säveltämällä musiikin Tampereen onkos kellään sitä ultravoxin ekaa sinkkua, eiku Särkänniemen Kummitusjunaan. Kotonaan, omassa enpä kuule tiijä makuuhuoneessaan, Chisun enpä kuule tiijä kädestä onkos kellään sitä new orderin ekaa sinkkua, eiku on syntynyt musiikkia Antti Tuiskulle, Tarja Turuselle, Jipulle, Kristiina Braskille ja Kristiina enpä kuule tiijä Wheelerille. Chisu lol hyväksyttiin arvostettuun äänittäjäkouluun Englantiin (LIPA), mutta enpä kuule tiijä tyttö pisti shaun ryder oman caroliner soolouransa koulun bez eiq edelle. Chisun, joka jippu eiq säveltää, sanoittaa, sovittaa, tuottaa ja miksaa kaikki kappaleensa "skene" itse, ensimmäinen single Mun koti ei ole hehe täällä kuullaan Sooloilua elokuvan tunnussävelmänä. Elokuvan on nähnyt yli 150 000 katsojaa. enpä kuule tiijä Single lol on kovassa fall soitossa miltei kaikilla barney eiq kanavilla hehe ja se john foxx on onkos kellään sitä ultravoxin ekaa sinkkua, eiku maamme 7 soitetuin kappale (vko8). Chisun toinen single on Muut, joka hehe soi enpä kuule tiijä jo onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku Ylex kanavan bez A-soittolistalla. Nuoren naisen kiinnostus enpä kuule tiijä on huomattavaa myös hooky muun median puolelta. Chisun debyyttialbumi Alkovi julkaistaan 27.2. visage
enpä kuule tiijä
wu tang
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ei vittu cheesus, mitä mahtavaa puolen zlotyn ysärituotantoa ja puhevikaista huokailua
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Kolmen kuuntelun ja lyrikoiden luvun jälkeen tajusin, että tämähän on lastenmusiikkia, mutta ei sellaista joka antaa jotain aikuisillekin, kuten esim M.A. Numminen.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
ja vittu Adam Green. Aaargh. Tapan. Aidosti rasittavaa paskaa.
Tässä kuussa tullut ikävä äitiä ja Hoobastankia...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
ja vittu Adam Green. Aaargh. Tapan. Aidosti rasittavaa paskaa.
No jopas :? Moldy Peacheshän on just kivaa lofi poppia. Eikä noista sooloistakaan ole pahaa sanaa täältä. Tosin Jacket full of danger ei sit alkuinnostuksen jälkeen ollut ihan niin kestävä ku Friends of mine tai deby. Topikin paikka? Pääset riehumaan oikein kunnolla?
organizing the boy scouts for murder is wrong
Moldy Peachesiä en ole kuullut mutta tämä uusi soololevy on kyllä todella kauheata kuultavaa... Riehuin jo arviossa, kolmelta yöllä. Katsotaan meneekö lehteen.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
No itseasiassa kylläpä kuulosti tylsiltä noi uudet Myspace-biisit. Väljähtänyttä viihdemusaa. Emmä osannut vihaamiseen asti rasittua noista, mutta ei kyllä tullu läheskään sellasta innostusta ku jostain vanhemmista levyistä.
Anna mun mennä-veisu. :x
Anna mun mennä-veisu. :x
Eiks toi oo nimenomaan Chisun Mun koti ei oo täällä?
Koska topikki? Hanttaaaaaaaaaa
This must be what jail / I will scratch
3 biisiä kestettiin (Anssi Kelan lempi verbi muotoa käyttääkseni) Chisua ennen kuin oli pakko lopettaa. Silvalla tuli hunajat kyllä housuun viimeistään tuon KHotHi-veisun kohdalla. Uutta JS666:sta odotettavissa.
Panin merkille että levy sai Rumbassa kolme tähteä
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:7cc410270d="Ylitarkastaja Tolonen"]Chisua
[clip]
Panin merkille että levy sai Rumbassa kolme tähteä [/quote:7cc410270d]
yllättääkö tämä oikeasti ketään vuonna 2008?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
voicelta nähty uniklubi-unplugged viisu. sanat ei luultavasti riitä kertomaan tuon paskuudesta. jaa miksi "luultavasti"? juu, ääni ei sitten todellakaan ole päällä..
voicelta nähty uniklubi-unplugged viisu. sanat ei luultavasti riitä kertomaan tuon paskuudesta. jaa miksi "luultavasti"? juu, ääni ei sitten todellakaan ole päällä..
sama, paitsi oon kattonu ton ainakin kahdesti äänet päällä, mut en kyl löytäny syytä näiden suosioon. paskin laulaja ikinä mjitaaaaah??!!
jaa-a. on tää dikiaika hienoa. voicen välityksellä opin että toi vitun valvomo on sit tullut takaisin hitillään "soo soo". "poo poo" sanon mie. autotunee on enemmä ku lääkäri määräis ja videontekijälle vois ostaa pääsiäislahjaksi valotusmittarin.
:kaka::kaka::kaka::kaka::kaka::kaka::kaka::kaka::kaka:
Ville Ahonen
bzort glorf bööth
Mä en tajua miten Kusse Larki onnistuu aina pilaamaan tunnelman kuin tunnelman. Saattaa americana-huuruissaan eksyä soittaan (harvoin) jotain hyvääkin rootsmusaa, ja sitten kuitenkin heti perään jonkin vitun nevahööd paskabändi Rolling Stonesin kaikkein keskinkertaisimman piisin vuoden 2006 versiota
No tän sitä saa kun radio on erehdyksellä Helsingin taajuuxilla
[quote:52585e4385="Pope"]Mä en tajua miten Kusse Larki onnistuu aina pilaamaan tunnelman kuin tunnelman. Saattaa americana-huuruissaan eksyä soittaan (harvoin) jotain hyvääkin rootsmusaa, ja sitten kuitenkin heti perään jonkin vitun nevahööd paskabändi Rolling Stonesin kaikkein keskinkertaisimman piisin vuoden 2006 versiota
No tän sitä saa kun radio on erehdyksellä Helsingin taajuuxilla [/quote:52585e4385]
Repsäsin kun kuuntelen smaa
Lasse Kurki on mun suosikki! Sil on miellyttävä ääni ja kertoo mukavia juttuja biiseistä ja esittäjistä, mut vaatimattomalla tavalla, ettei kuulosta miltään vitun Levyraati "minätiedänkaiken"-tyypiltä. Parasta on kun se on aina niin fiiliksissä niistä biiseistä mitä soittaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ny se näyttää olevan Myspace-sivuillaankin - Kare lähti Mother Goosesta.
Toivottavasti Antti ja Eija jatkavat jonkun toisen rumpalin kanssa, oon ihan varma että Goosella on vielä paljon annettavaa. Mut veti kyllä mielen haikeaksi, on kuiteski ollu niin klassikkokokoonpano. Ihania ihmisiä, ihanaa musaa. Mulle maailman paras bändi.
[quote:628f436ed6="janne m."]Ny se näyttää olevan Myspace-sivuillaankin - Kare lähti Mother Goosesta.
Toivottavasti Antti ja Eija jatkavat jonkun toisen rumpalin kanssa, oon ihan varma että Goosella on vielä paljon annettavaa. Mut veti kyllä mielen haikeaksi, on kuiteski ollu niin klassikkokokoonpano. Ihania ihmisiä, ihanaa musaa. Mulle maailman paras bändi.[/quote:628f436ed6]
kui se ny sillai? keskittyy jatkossa freecity mulkvisteihin?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:8db3bb23d2="TWISTED BITCH"][quote:8db3bb23d2="janne m."]Ny se näyttää olevan Myspace-sivuillaankin - Kare lähti Mother Goosesta.
Toivottavasti Antti ja Eija jatkavat jonkun toisen rumpalin kanssa, oon ihan varma että Goosella on vielä paljon annettavaa. Mut veti kyllä mielen haikeaksi, on kuiteski ollu niin klassikkokokoonpano. Ihania ihmisiä, ihanaa musaa. Mulle maailman paras bändi.[/quote:8db3bb23d2]
kui se ny sillai? keskittyy jatkossa freecity mulkvisteihin?[/quote:8db3bb23d2]
Aikansa kutakin, kertokoon ite tarkemmin jos tahtoo. Mulkuilla saattaa itseasiassa olla keikka kesäkuussa hesassa. Nii ja soittaahan Kare Protestantseissa kans.
Hellacoptersin uusi 7". Vittu mitä paskaa.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:867c7239f1="Pilke"]Lasse Kurki on mun suosikki! Sil on miellyttävä ääni ja kertoo mukavia juttuja biiseistä ja esittäjistä, mut vaatimattomalla tavalla, ettei kuulosta miltään vitun Levyraati "minätiedänkaiken"-tyypiltä. Parasta on kun se on aina niin fiiliksissä niistä biiseistä mitä soittaa.
*[/quote:867c7239f1]
kaikkeen ylläolevaan texasin kokoinen eri.
Hellacopters. Vittu mitä paskaa.
Korjasub.
Sent from my iPhone 16
[quote:d48d04d089="Ylitarkastaja Tolonen"]Hellacopters. Vittu mitä paskaa.
Korjasub.[/quote:d48d04d089]
hyvin korjattu.
koko vitun burning heart-rosteri voi tukehtua kajaleihinsa. syökää paskaa hurrit.
[quote:656782fbfb="Tomsk"][quote:656782fbfb="Ylitarkastaja Tolonen"]Hellacopters. Vittu mitä paskaa.
Korjasub.[/quote:656782fbfb]
hyvin korjattu.
koko vitun burning heart-rosteri voi tukehtua kajaleihinsa. syökää paskaa hurrit.[/quote:656782fbfb]
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Niin paljon kuin arvostankin Sabrinan uraa, niin tämä on kyllä aika vahvaa paskaa.
[quote:a484754d36="Pilke"]Lasse Kurki on mun suosikki! Sil on miellyttävä ääni ja kertoo mukavia juttuja biiseistä ja esittäjistä, mut vaatimattomalla tavalla, ettei kuulosta miltään vitun Levyraati "minätiedänkaiken"-tyypiltä. Parasta on kun se on aina niin fiiliksissä niistä biiseistä mitä soittaa.
*[/quote:a484754d36]
Onhan se synppis, mutta ei ns. "mun rarioreejiini" ollenkaan...
Latasin juuri koneelleni nrj:n aamupoikien "Beibi älä vonkaa"- kipaleen :peuk: