You are not logged in.
Jaa se on kuunnellu Jandekkia viime aikoina?
Älä päästä painiks sitä
olin wanha ja hidsa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Joo'o mutta mikä on Cable Hall? Kaapelitehdas häh? Vähän ihmepaikka Mozzerille.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ihmepaikkahan se on mille tahansa muulle kuin karvajalkakikkelitranseväelle. mutta saattaa toimia ihan hyvinkin, jos osaavat tuota tällaisempaan musiikkiin taivuttaa. ja toivottavasti osaavat, hyviä keikkapaikkoja helsinki tarvitsee kuin minä unta
Tämä oli kyllä todella kiva uutinen.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Ehkä toistaiseksi vuoden kivin uutinen.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kunnes kuulee lippujen hinnat... jos on taas joku 40 - 50 e niin jää varmasti väliin...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Toi vois olla kyl kivaa. Mut noit smithspissiksii on koko maa täynnä, liput menee sekunnissa
Varikset komentavat
noita päivämääriä kai lisäillään pikkuhiljaa...esim nyt lisättiin
[quote:6aec55312b]Saturday April 1 Gothenburg Scandinavium
Sunday April 2 Stockholm Hovet
Thursday April 6 Oslo Sentrum Scen[/quote:6aec55312b]
ja tuolla http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Mo … 5218593153
keikasta puhutaan vielä TBCnä...
hesarissa mainittiin ettei welldone vielä tiedä asiasta virallisesti.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Radiossa mainostettiin. Liput myyntiin 20.2. Hinta 47 eukkia :twisted:.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Hinta 47 eukkia :twisted:.
Repsää. Kuka pistää m:n massinhamuntaan?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Passaan. Jyrkästi.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:9a796e713b="jookcha"]Radiossa mainostettiin. Liput myyntiin 20.2. Hinta 47 eukkia :twisted:.[/quote:9a796e713b]
Passaan. Jyrkästi.
Smaa.
"A repo man's always intense"
Minä menen vaikkei kukaan muu menisi.
Oh dear
Pakko kai lähteä keräämään pulloja ja myymään kämppiksen levyjä.
Ei tota kovin mielellään kyllä missaisi. 47e on vaan kyllä aika suolainen hinta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mä ooooon niin tuolla Kaapelilla...
...vaikka pari kertaa Morrisseyn viime vuosina nähneenä tuntuukin jo, että ei ihan hirveää kiimaa tuota keikkaa kohtaan ole omalla kohdalla havaittavissa.
Tero saatana, s'olet gay!
Hitto, että tuntui muuten säälittävän indienöösiltä, kun vuonna 2002 matkustin yksin ruotsinlaivahelvetissä katsomaan Morrisseytä Stokikseen ja istuin melkein koko yön laivan yökerhon nurkassa selvinpäin lueskellen Our Band Could Be Your Life -kirjaa.
Teki mieli tappaa itseni. Sitten ryhdistäydyin ja aloin kuuntelemaan taas enemmän Miesten Musiikkia, kuten Danzig, AC/DC, Radiopuhelimet ja Bruce Springsteen.
Me miehekkäimmät karjut nähtiin Smitsit tietysti jo -84 Proviinssissa, ja voin kertoa että se riitti jo enemmänku koko loppuiäksi.
Ainiimmut roikkuhan sillä solistilla jotain rehuja perssiistä. Siitä plussaa.
47 euroo rehuilla tai ilman... en oo ikinä maksanu keikasta yli 40 e (kraftwerk oli 39) ja jos ei joku new order tänne tuu niin tuskin on pelkoa että joutuisin... no eipä tartte turhaan kärkkyä lippuja, eikä edes oikein kiinnosta muutenkaan.
Ihan sama mitä maksaa, olen menossa.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
"Young bonos groan
And the rotsis below say :
"Throw your white body down !"
But I'm going to see the one I love
At last ! At last ! At last !
I'm going to see the one I love
La-de-da, la-de-da"
Kouvolan lippupalvelun lyhyet jonot ovat parasta maailmassa.
En muistanut koko lippuja, joten taitaa jäädä keikka näkemättä. Onneksi olen jo kerran nähnyt ja vieläpä melkein eturivistä!
Sano Tiketti, kun haluat hyvää.
Varmin tapa saada piletit on yleensä poikkeuksetta rehti jonottaminen Tiketin myymälän ulkopuolella. Siinä ei pääse nettihomostelijat ja muut puhelinläähättäjät häiritsemään, kun ne printtaavat tietyn kiintiön fyysisiä lippuja myytäväksi sinne, joten saa olla kohtuullisen varma, että sieltä se lippu irtoaa ja niinpä taasen irtosikin. Neljä tarkemmin sanottuna. Tein vieläpä tuottoisaa bisnestä kun myin kaksi ylimääräistäni kaverille KOLMEN EURON VOITOLLA! Kyllä kelpasi pari tuntia jonotella Converse All Starit liimautuneena jäiseen maahan kiinni.
[x] lippu
<3
Olin aamulla surun murtama kun lippupalvelu ei huolinut mun rahoja ja liput olikin varattu hetkessä loppuun. Äsken kävin kuitenkin kääntämässä puukkoa haavassa ja suureksi yllätykseksi muutama lippu olikin vielä vapaana ja tällä kertaa rahat kelpasivatkin. Hooray o/ Superjättikiima o/