You are not logged in.
k
Last edited by shanks (01.10.2019 08:46)
Mieluummin mä siellä tankkaan ku Shellissä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Niin onko?
missä polli?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Ensin määritellään emo
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Luin tietenkin "Erno"
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ensin määritellään emo
eikös se oo poikasten äiti
Ensin määritellään emo
mun ibookista hajos toi. eli se on ainakin paskaa.
aivopierut testikkeliin
Pitää shanksin antaa joskus edes kirjoittaa tänne normaalillekin puolelle...
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Joo tää on meidän Mikaelille harvinaista hupia. Eiköhän modet raahaa tän tonne testikkeliin jahka Mikkis menee nukkumaan. Mutta antaa sen nyt päivän verran luulla, että kirjoituksien taso olis mukamas riittävä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Luin tietenkin "Erno"
Määritellään Erno
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:9b23a66d96="noiseidea"]Luin tietenkin "Erno"[/quote:9b23a66d96]
Määritellään Erno
Tähän voisi referenssinä kertoa, että mun "Echo is your love"-pinssin on melkein kaikki lukeneet "Erno is your love".
Tähän voisi referenssinä kertoa, että mun "Echo is your love"-pinssin on melkein kaikki lukeneet "Erno is your love".
ecco is your love?
[quote:2507b64da7="noiseidea"]Tähän voisi referenssinä kertoa, että mun "Echo is your love"-pinssin on melkein kaikki lukeneet "Erno is your love".[/quote:2507b64da7]
ecco is your love?
ILR:llä nämä
Mangojauhe goddamn.
ens kesän uus hittituote on sandaalit, valkoset tennissukat, beigenväriset reisitaskusortsit, vyölaukku ja hawajipaita. aurinkolasit tai lippis maun mukaan.
Lippis mielellään KARJALA
Näin Meksikossa: http://www.time.com/time/arts/article/0 … 39,00.html
Sent from my iPhone 16
Itse luin otsikon "Eno on paskaa" ja päättelin "sen" olevan joku hassunhauska punkorkesteri. :?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Itse luin otsikon "Eno on paskaa" ja päättelin "sen" olevan joku hassunhauska punkorkesteri. :?
pano on eskaa!
odotin rypsipeltojuttuja
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:6a3ae747ca="ginipoika"]Itse luin otsikon "Eno on paskaa" ja päättelin "sen" olevan joku hassunhauska punkorkesteri. :?[/quote:6a3ae747ca]
odotin rypsipeltojuttuja
Muistit!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:22184d97b0="TWISTED BITCH"][quote:22184d97b0="ginipoika"]Itse luin otsikon "Eno on paskaa" ja päättelin "sen" olevan joku hassunhauska punkorkesteri. :?[/quote:22184d97b0]
odotin rypsipeltojuttuja [/quote:22184d97b0]Muistit!
Kuka voisi unohtaa.
"A repo man's always intense"
[quote:4451970d9a="ginipoika"][quote:4451970d9a="TWISTED BITCH"][quote:4451970d9a="ginipoika"]Itse luin otsikon "Eno on paskaa" ja päättelin "sen" olevan joku hassunhauska punkorkesteri. :?[/quote:4451970d9a]
odotin rypsipeltojuttuja [/quote:4451970d9a]Muistit! [/quote:4451970d9a]
Kuka voisi unohtaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:f6ccfa6fb4="Leif Erikson"][quote:f6ccfa6fb4="ginipoika"][quote:f6ccfa6fb4="TWISTED BITCH"][quote:f6ccfa6fb4="ginipoika"]Itse luin otsikon "Eno on paskaa" ja päättelin "sen" olevan joku hassunhauska punkorkesteri. :?[/quote:f6ccfa6fb4]
odotin rypsipeltojuttuja [/quote:f6ccfa6fb4]Muistit! [/quote:f6ccfa6fb4]
Kuka voisi unohtaa. [/quote:f6ccfa6fb4]
smaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:eb3ea2b166="ginipoika"][quote:eb3ea2b166="Leif Erikson"][quote:eb3ea2b166="ginipoika"][quote:eb3ea2b166="TWISTED BITCH"][quote:eb3ea2b166="ginipoika"]Itse luin otsikon "Eno on paskaa" ja päättelin "sen" olevan joku hassunhauska punkorkesteri. :?[/quote:eb3ea2b166]
odotin rypsipeltojuttuja [/quote:eb3ea2b166]Muistit! [/quote:eb3ea2b166]
Kuka voisi unohtaa. [/quote:eb3ea2b166]
[/quote:eb3ea2b166]
smaa
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:0b285b5022="hrmunoita"][quote:0b285b5022="ginipoika"][quote:0b285b5022="Leif Erikson"][quote:0b285b5022="ginipoika"][quote:0b285b5022="TWISTED BITCH"][quote:0b285b5022="ginipoika"]Itse luin otsikon "Eno on paskaa" ja päättelin "sen" olevan joku hassunhauska punkorkesteri. :?[/quote:0b285b5022]
odotin rypsipeltojuttuja [/quote:0b285b5022]Muistit! [/quote:0b285b5022]
Kuka voisi unohtaa. [/quote:0b285b5022]
[/quote:0b285b5022]
smaa [/quote:0b285b5022]
smaa
[quote:58d4d120de="ginipoika"][quote:58d4d120de="hrmunoita"][quote:58d4d120de="ginipoika"][quote:58d4d120de="Leif Erikson"][quote:58d4d120de="ginipoika"][quote:58d4d120de="TWISTED BITCH"][quote:58d4d120de="ginipoika"]Itse luin otsikon "Eno on paskaa" ja päättelin "sen" olevan joku hassunhauska punkorkesteri. :?[/quote:58d4d120de]
odotin rypsipeltojuttuja [/quote:58d4d120de]Muistit! [/quote:58d4d120de]
Kuka voisi unohtaa. [/quote:58d4d120de]
[/quote:58d4d120de]
smaa [/quote:58d4d120de]
[/quote:58d4d120de]
smaa
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.