You are not logged in.
en tiiä kuuluisko tää tänne vai raskaampaan. uusimman levyn eli endangered speciesin mukaan tänne, revenge of kero keron mukaan ehkä emmätiä mut tää on kivaa!
tosi kivaa!
Ei ihan niin kajahtanut porukka kuin Melt-Banana, minkä lasken tässä tapauksessa lieväksi miinukseksi. Revenge of Kero Kero on kyllä oikein kiva levy pienehköissä osisssa - ja onhan näillä yksi parhaista Alabama Song -covereista!
This must be what jail / I will scratch
Sitäpaitti vanhoillakin levyillä tosi paljon kesympää kuin livenä! 4-5 vuotta sitten Tavastialla oli leuka tippua, kun nämä näki täysin aavistamatta miten vänkää menoa oli luvassa. Ostiko kukaan niitä ex-girl -pikkuhousuja?
Hitto kun olis sillo tajunnu jotain näistä! Uudestaan!!
pöksyt jäi ostamatta, vieläkin harmittaa... mainio pändi kyllä, saisivat tulla uudestaan. uusinta levyä en oo missään nähnyt mutta vanhat kyllä rulettaa. silti aika kevyttä osastoahan nää.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
eli aamun hesarin mukaan eX-Girl soittaa maanantaina 9.10. tavastialla, jes!
10.10 ovat muuten tanpereen klubilla, että tiedoksi vaan.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
10.10 ovat muuten tanpereen klubilla, että tiedoksi vaan.
Ja samana päivänä Mental Alaska -hulinaa Telakalla, voi lol apua...
Paitsi että eX-Grrrl näyttääkin soittavan jo 19:30
This must be what jail / I will scratch
viikon päästä!
viikon päästä!
suunnilleen... hei voisko joku admini vaihtaa otsikon muotoon eX-Girl niin ois kivomman näkönen...
tänään nää soittais tavastialla mut jotenki tuntuu että jää väliin... ei jaksa mennä mihinkään. katotaan jos loppuviikosta vääntäytyis parille keikalle.
ei sit kukaa ollu kattoon näitä? tuolla kuvia viimekuisesta tavastian keikasta: http://chelsea.1g.fi/kuvat/eX-Girl/
spåm
ei sit kukaa ollu kattoon näitä?
Ainii, sori ku vastaus vähä viivästy.. Mut olin tietty kattomas, ja vähä oli kyl meininki laantunu vuosien varrella. Riemastuttavan venkoilun sijasta tuntu melkeenku virkamiesnaiset olis lavalla heittämässä ulkoa opittuja maneereja. Ja yleisöökin oli enää neljännes entisestä.
Onks kukaan kuullu sitä Ipecacin julkasemaa levyä?
"Aina kun paikalla on naisia soittamassa instrumentteja, siellä on myös Harry-Irene."
- Vanha viidakon sananlasku.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
^ Satiirin oppitunti nro 1: jotta moinen ei lässähtäisi tyhjäksi leukojen loksuttamiseksi, siinä kannattaa olla edes hitunen totuutta pohjalla.
"Miksi Harry-Ireneä ei sit näy Stalingrad Cowboysien ym. tylsää musaa soittavien naisten keikoilla?"
- Viidakon vanha
[quote:5dcfd55f7c="harry-irene"]^ Satiirin oppitunti nro 1: jotta moinen ei lässähtäisi tyhjäksi leukojen loksuttamiseksi, siinä kannattaa olla edes hitunen totuutta pohjalla.
"Miksi Harry-Ireneä ei sit näy Stalingrad Cowboysien ym. tylsää musaa soittavien naisten keikoilla?"
- Wiidakon eka levy [/quote:5dcfd55f7c]
Korjasin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
hartsa matkalla stalingrad-tyttöjen keikalle:
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto