You are not logged in.
Liarsin Army of Me on mahtava! Dirty Projectorsin Hyperballad oli aika paska. Xiu Xiun Isobel
Hoitaispa joku nyt Björkin kesällä Suomeen! Se olisi Latviassa 16.7. Pannan harkiten lähtöä.
Jotain Finlandiapuistosta ja Björkin keikasta äsken Radio Helsingissä räg gäg. Ehkä kuulin väärin
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Mangojauhe goddamn.
Jotain Finlandiapuistosta ja Björkin keikasta äsken Radio Helsingissä räg gäg. Ehkä kuulin väärin
http://www.yle.fi/uutiset/pop/vasen/id88016.html
ANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
Jos en saa lippua, tapan.
[quote:0134c80c02="leposi"]http://www.yle.fi/uutiset/pop/vasen/id88016.html
ANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
Jos en saa lippua, tapan.
[/quote:0134c80c02]
Paljon liput? Vois lähtee, vaik pitääkin seuraavan päivänä lähtee Damiin kattoo Cohenia.
Paljon liput? Vois lähtee, vaik pitääkin seuraavan päivänä lähtee Damiin kattoo Cohenia.
En tiedä vielä. Ei näy missään. Varmaan sitä 50 euron luokkaa, veikkaisin. Juhlaviikoista ei tosin ikinä tiijä.
LIPUT:
69 euroa + 1 euron lahjoitus Unicefille
Sattuu, mutta menkööt. Jos lähdin Islantiin katsomaan Sugarcubesia niin enköhän mä ton voi maksaa. Kaksi kertaa olen nähnyt soolona (Pietari ja Skotlanti) ja ollut sellaista mahtuuvuutta ettei mitään järkeä.
Edit: Tosin tällä hetkellä ei kyllä ole moisia rahoja. Pannan siis lainaten jostain.
ei vittu näitä jipun hintoja, REM tais maksaa vielä enemmän. Ihme homoilua.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Mitenköhän nopsaan noi menee? Varmaan sekunnissa. Mikä olisi paras taktiikka hommata lippu? Mennä ennen kahdeksaa Tiketin ovelle jonottamaan? Vai yrittää kotoota pommittaa nettiä ja puhelinta? Patti Smithiin me tehtiin niin, että neljä tyyppi koitti varata kaikille lipun ja sitten yksi sai ne, onneksi. Mä en edes päässyt sivuista läpi sillo aamulla. Mua pelottaa oikeesti ihan liikaa tämä nyt. Tää on toka kerta ikinä kun olen menossa jonnekin tälläiseen mikä todennäköisesti myy sekunnissa loppuun.
Mitenköhän nopsaan noi menee? Varmaan sekunnissa. Mikä olisi paras taktiikka hommata lippu? Mennä ennen kahdeksaa Tiketin ovelle jonottamaan? Vai yrittää kotoota pommittaa nettiä ja puhelinta? Patti Smithiin me tehtiin niin, että neljä tyyppi koitti varata kaikille lipun ja sitten yksi sai ne, onneksi. Mä en edes päässyt sivuista läpi sillo aamulla. Mua pelottaa oikeesti ihan liikaa tämä nyt. Tää on toka kerta ikinä kun olen menossa jonnekin tälläiseen mikä todennäköisesti myy sekunnissa loppuun.
Kyllä mulla on aina toiminut se, että tasan kello 9 olen koneella ja varaan liput.
[quote:96df1dbdf8="leposi"]Mitenköhän nopsaan noi menee? Varmaan sekunnissa. Mikä olisi paras taktiikka hommata lippu? Mennä ennen kahdeksaa Tiketin ovelle jonottamaan? Vai yrittää kotoota pommittaa nettiä ja puhelinta? Patti Smithiin me tehtiin niin, että neljä tyyppi koitti varata kaikille lipun ja sitten yksi sai ne, onneksi. Mä en edes päässyt sivuista läpi sillo aamulla. Mua pelottaa oikeesti ihan liikaa tämä nyt. Tää on toka kerta ikinä kun olen menossa jonnekin tälläiseen mikä todennäköisesti myy sekunnissa loppuun.
Kyllä mulla on aina toiminut se, että tasan kello 9 olen koneella ja varaan liput.[/quote:96df1dbdf8]
Mutta björk on björk... Toi taitaa olla vielä ikärajaton?
en ole kolmekybänen emoboy
Just eilen aattelin, että nostaispa Juhlaviikot profiilia ja tois vihdoin vaikka Björkin Suomeen. Ja niinhän sit kävi. Jos en saa lippua
muuten
[quote:886cf02b06="Pistooli-pepe"][quote:886cf02b06="leposi"]Mitenköhän nopsaan noi menee? Varmaan sekunnissa. Mikä olisi paras taktiikka hommata lippu? Mennä ennen kahdeksaa Tiketin ovelle jonottamaan? Vai yrittää kotoota pommittaa nettiä ja puhelinta? Patti Smithiin me tehtiin niin, että neljä tyyppi koitti varata kaikille lipun ja sitten yksi sai ne, onneksi. Mä en edes päässyt sivuista läpi sillo aamulla. Mua pelottaa oikeesti ihan liikaa tämä nyt. Tää on toka kerta ikinä kun olen menossa jonnekin tälläiseen mikä todennäköisesti myy sekunnissa loppuun.
Kyllä mulla on aina toiminut se, että tasan kello 9 olen koneella ja varaan liput.[/quote:886cf02b06]
Mutta björk on björk... Toi taitaa olla vielä ikärajaton?[/quote:886cf02b06]
Toisaalta 10 000 lippua on aika paljon...
[quote:4cc4cb4439="börjeslandet"][quote:4cc4cb4439="Pistooli-pepe"][quote:4cc4cb4439="leposi"]Mitenköhän nopsaan noi menee? Varmaan sekunnissa. Mikä olisi paras taktiikka hommata lippu? Mennä ennen kahdeksaa Tiketin ovelle jonottamaan? Vai yrittää kotoota pommittaa nettiä ja puhelinta? Patti Smithiin me tehtiin niin, että neljä tyyppi koitti varata kaikille lipun ja sitten yksi sai ne, onneksi. Mä en edes päässyt sivuista läpi sillo aamulla. Mua pelottaa oikeesti ihan liikaa tämä nyt. Tää on toka kerta ikinä kun olen menossa jonnekin tälläiseen mikä todennäköisesti myy sekunnissa loppuun.
Kyllä mulla on aina toiminut se, että tasan kello 9 olen koneella ja varaan liput.[/quote:4cc4cb4439]
Mutta björk on björk... Toi taitaa olla vielä ikärajaton?[/quote:4cc4cb4439]
Toisaalta 10 000 lippua on aika paljon...[/quote:4cc4cb4439]
Mä en tiijä. Ehkä parveilen Tiketissa aamulla. Onhan se tossa vieressä. Mutta pitäiskö tehä niin että joku tekis varauksen varmuuden vuoksi netissä tms.? Emmä tiijä. Pitää vkl:na tehdä sotasuunnitelmat.
[quote:058f4f090c="börjeslandet"][quote:058f4f090c="börjeslandet"][quote:058f4f090c="Pistooli-pepe"][quote:058f4f090c="leposi"]Mitenköhän nopsaan noi menee? Varmaan sekunnissa. Mikä olisi paras taktiikka hommata lippu? Mennä ennen kahdeksaa Tiketin ovelle jonottamaan? Vai yrittää kotoota pommittaa nettiä ja puhelinta? Patti Smithiin me tehtiin niin, että neljä tyyppi koitti varata kaikille lipun ja sitten yksi sai ne, onneksi. Mä en edes päässyt sivuista läpi sillo aamulla. Mua pelottaa oikeesti ihan liikaa tämä nyt. Tää on toka kerta ikinä kun olen menossa jonnekin tälläiseen mikä todennäköisesti myy sekunnissa loppuun.
Kyllä mulla on aina toiminut se, että tasan kello 9 olen koneella ja varaan liput.[/quote:058f4f090c]
Mutta björk on björk... Toi taitaa olla vielä ikärajaton?[/quote:058f4f090c]
Toisaalta 10 000 lippua on aika paljon...[/quote:058f4f090c]
Mä en tiijä. Ehkä parveilen Tiketissa aamulla. Onhan se tossa vieressä. Mutta pitäiskö tehä niin että joku tekis varauksen varmuuden vuoksi netissä tms.? Emmä tiijä. Pitää vkl:na tehdä sotasuunnitelmat.[/quote:058f4f090c]
Joo jotain sotasuunnitelmia kaivataan. Vituttaa suunnattomasti jos en näe. Ja tosiaan toi on ikärajaton, mikä tarkoittaa sitä, että noi kyllä myydään nopeasti.
pakko saada lippu jotain kautta. toivottavasti kallis hinta karkoittais porukkaa vähäsen. pitää varmaan haastatella jotain stadionkeikkakonkareita ja udella paras tapa saada lippu kouraan. teltta lippupisteen eteen?
Joo rotsiteltta ois kiva... Tarvis vaan vapaapäivän, enkä tiiä ehtiikö enää hakea. AAPUVA
björk on varmaan top vitosessa bändeistä jotka kaikkein eniten haluaisin nähdä. tai ainakin top kympissä.
mut ei oo välttämättä varaa tuohon.
Vittu köyhät kyykkyyn ja mulle liput! Okei, mäkin oon kesällä ihan vitun PA, mutta siihen asti tätä kulutusjuhlaa kestää! Wii! Liput plakkariin, jepujee! Tuosta sitten varmaan junalla Ilosaareen tai sit pitäis olla autollinen tyyppejä, jotka lähtis suoraan Helsingistä Ilosaareen. Katotaas ny.
vinkki: kantsii liittyä events clubiin niin voi ostaa jo nyt liput
vinkki: kantsii liittyä events clubiin niin voi ostaa jo nyt liput
Oon littymässä!! JIHUU!
Kunhan tulisi vahvistus eka mailiin
[quote:846027026f="leposi"]Oon littymässä!! JIHUU!
Kunhan tulisi vahvistus eka mailiin [/quote:846027026f]
Hei osta mulle samalla libbu niin voidaan puolittaa toi 6e käsittelymaksu?
broidi ainakin sai äsken ostettua meille liput, tulee parin päivän sisällä lasku postissa
[quote:180c7c4c0b="börjeslandet"][quote:180c7c4c0b="leposi"]Oon littymässä!! JIHUU!
Kunhan tulisi vahvistus eka mailiin [/quote:180c7c4c0b]
Hei osta mulle samalla libbu niin voidaan puolittaa toi 6e käsittelymaksu?[/quote:180c7c4c0b]
[quote:62305dbdd3="börjeslandet"][quote:62305dbdd3="leposi"]Oon littymässä!! JIHUU!
Kunhan tulisi vahvistus eka mailiin [/quote:62305dbdd3]
Hei osta mulle samalla libbu niin voidaan puolittaa toi 6e käsittelymaksu?[/quote:62305dbdd3]
Jpp, jos se tulee tosiaan laskulla!
broidi ainakin sai äsken ostettua meille liput, tulee parin päivän sisällä lasku postissa
Siellä lukee näin: Lisäksi kaikilla VIP- ja Company Gold-jsäenillä on oikeus tilata lippunsa ennen yleisen lipunmyynnin alkamista.
Ettei vissin tolla ilmaisella jäsenyydellä pysty ostamaan etukäteen