You are not logged in.
The Godz - Contact High With The Godz
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Talk Talk - It's You
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Bersuit - Peel Session 11.7.2001
Neubautenin ½ Mensch.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Radiopuhelimet - Enteitä
bzort glorf bööth

voodoo jippu 
eiq people bez magic people
lol apua
ultravox

Sergio - Chic_thing
bzort glorf bööth

ensi kuulemalta ihan jees, tosin ehkä vähän liikaakin samaa meininkiä ku pari edellistä levyä.
No kahtotaan mikä ensin sattuu näppeihin. Nyt vähän Niiloa On The Beach ennen maatemenoa.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.

"A repo man's always intense"
Hefner - Dead Media
borisin ekaa splittieepeetä kuuntelen. kuulostaa hämmentävän paljon fleshpressiltä

kerroppa tosta. odottelen kunhan saan vinyylin, ja tuskinpa tapahtuu ennen kesää.
voodoo jippu 
eiq people bez magic people
lol apua
ultravox

Antony and the Johnsons - Frankenstein

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Yo La Tengo - Deeper Into Movies
HUI vittu miten mahtava biisi

sama. parasta just ny!
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
[quote:d62982fd9a="fassu"]
sama. parasta just ny![/quote:d62982fd9a]
Tääl kyl soi Enslavedin Hordanes Land. Hämyä.