You are not logged in.
Give me back my man on paras biisi ikinä!
Depy on täydellisyyttä, wild planet ja mesopotamia myäs hyviä. Olivat tulossa keikalle, mutta peruuttivat kun päättivätkin mennä studioon.
ETTÄ SELLASTA
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ainoastaan Good Stuff on tuttu. Sitä kuunneltiin aina isin autossa kun oltiin pieniä. Siinä nimibiisillä Fred Schneider mölisee hassusti ja se nauratti. Nostalgiaa.
Pitäis noihin alkupään levyihin tutustua.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
En oo ikinä saanut mitään otetta muusta kuin siinä debyyttilevystä.
Time Capsule-niminen kokoelma oli joskus lainassa ja uran alkupään biisit kuulostivat kieltämättä hienoilta. Debyn varmaankin hankkisin jos sellainen joskus tulee halvalla vastaan. Eikös tuohon Summer Of Love-biisiin liity muuten sellainen ironinen asia, että sen säveltänyt kitaristi Ricky Wilson kuoli pian biisin tekemisen jälkeen AIDSiin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Debyn a-puoli (!!) on virheetön bilebiisirypäs, mutta muuten... njaah.
This must be what jail / I will scratch
Kaksi ekaa löytyy vinyylinä, ja kovasti ovat hyviä. Pitäis varmaan kuunnella taas joskus...
Vieläköhän Julee Cruise on mukana bändissä? Mulla on ainakin semmonen muistikuva, että se olis ollut tuurailemassa jotain tytsyä jollain rundilla muutama vuosi sitten...
Julee Cruise ja ihana näkeminen Roskildessa Pluramonin laulajana.
Offtopiciksi menee, mutta oli tosiaan aivan loistava tuo Pluramonin ja Julee Cruisen keikka Roskildessä 04. Taidettiin sillon leposin kanssa miettiä jotain sellaista, että näin hyvältä My Bloody Valentine olisi saattanut kuulostaa livenä. Harmi ettei nähty koko keikkaa kun piti lähteä jonottamaan Pixiesin eturiviin tai ainakin eturivin tuntumaan.
<@DBGene> senkin karkki
Hei,
Mikä juttu tää nyt on että eka on vitun hyvä ja muut on kuulematta paskaa? Sanoko Joonas Hytönen tai joku mielipidevaikuttaja niin aamutv:ssä? Menikö jukurtti väärään kurkkuun? Miten kävi sen väistämättömän tosiasian, joka kulkee "give me back my man on b-52'sin paras biisi eikä ole depyllä"?
Nimim. Huolestunut Babriga
Offtopiciksi menee, mutta oli tosiaan aivan loistava tuo Pluramonin ja Julee Cruisen keikka Roskildessä 04. Taidettiin sillon leposin kanssa miettiä jotain sellaista, että näin hyvältä My Bloody Valentine olisi saattanut kuulostaa livenä. Harmi ettei nähty koko keikkaa kun piti lähteä jonottamaan Pixiesin eturiviin tai ainakin eturivin tuntumaan.
Joo, näinhän se täysi mennä. Vitun Pixies. Miksi ihmeessä tahdoin sinne keikalle? uuh minulle. Pluramon > Pixies
muistan tykänneeni song for the future generations (tms) biisistä ja sekin taitaa olla sitä myöhäisempää tuotantoa. vanhojen levyjen kuvia ja biisilistoja oon kattellut aikanaan robert palmerin island-levyjen sisäpusseista ja miettineeni että oliskohan noi hyviä... muistan ainakin että semmoinen biisinnimi oli kuin there's a moon in the sky (called the moon) mikä kuulosti vähän pöljältä...
spÅm!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
no "pöljyys" on kuitenki ihan olennainen osa b-52'sin maailmaa, myös ja etenkin hyvässä
pöljyydelle
pitää noihin varhaislevyihinkin joskus jne...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
paras siis kaivaa jostain esiin eka demo...
Debystä tulossa uudelleenjulkaisu Olenkin "sitä" jo pitkään etsiskellyt tuloksetta, joten eiköhän tuo helpota saatavuutta.
<@DBGene> senkin karkki
Emmätiä, jostain oon vain kuullut että nuo depyn jälkeiset levytykset on köyhempiä. Sitten kun en debystäkään järjettömästi innostu niin myöhempi tuotanto saa jäädä, ainakin toistaiseksi.
Deby on paras, mutta kakkoslevy Wild Planet on ihan kelpo.
[quote:2852e80d73="HUIG"]Give me back my man on paras biisi ikinä!
Depy on täydellisyyttä, wild planet ja mesopotamia myäs hyviä. [/quote:2852e80d73]
Jo vain, mutta ei Whammykaan ole pöllömpi.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Uus levy
http://www.myspace.com/theB52s
eikä edes kuulosta ollenkaan hullummalta
varovainen sekä toki
Joo, ihan parhuus toi uus sinkku!!!
JPP
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kovien bileiden tunnusmerkkeihin kuuluu ehdottomasti jamit täyspitkän Rock Lobsterin tahdissa ilman, että kukaan putoaa leikistä pois :twisted:
Pitäis kai hankkia näiltä muutakin kun tuo takuuvarma debyytti. Second Handinä kyllä liikkeellä ihan kiitettävästi. Kumpi ensin, Wild Planet vai Whammy!?
"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"
- Bernard Sumner
[quote:3713e77df1="forssto"]Joo, ihan parhuus toi uus sinkku!!!
JPP [/quote:3713e77df1]
smaaaaaaaaaaaa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
No en osaa yhtään.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
toi uus levy oli kyl aika nolo, däämn