You are not logged in.
späm späm

Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kuuntelen Jippua.

[quote:18e47816db="leposi"]
[/quote:18e47816db]
tää on kyl niin parhuutta. kiitos et tutustutit aikoinaan, rulettaa mua

"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Pitkästä aikaa tätä, Primavera-kiimaa nostatellessa

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:3f8a220535="hrmunoita"]Pitkästä aikaa tätä, Primavera-kiimaa nostatellessa
[/quote:3f8a220535]
paras
bzort glorf bööth

Florist - Nectar
bzort glorf bööth
[quote:07b284bcd9="leposi"]Joensuu 1685
http://www.myspace.com/joensuu1685
[/quote:07b284bcd9]
Smaa, jpp, smaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mikäs tän Joensuun 1685 vanha nimi olikaan?
bzort glorf bööth
Funin ep:tä kuuntelen.

Boredoms - Dotted Circle
bzort glorf bööth
Äsken kauppareissulla See Far & Fall ja nyt taas tota Lydiaa.
Soundgarden - Badmotorfinger.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Aikamoista sludgeilua tämä uusi. Ja sehän on pelkästään hyvä asia. 
Sent from my iPhone 16
Kaveri tsekkailee onko Beckin Sex Change hyvä levy.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Motorpsychon uutta ![]()
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!

Menetetty peli

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
TARTU MIKKIIN TARTU MIKKIIN TV2 TV2, lauloi askö queenin bohemian rhapsodyn, perjantaituskaa
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
the gutter twins - saturnalia
Menetetty peli