You are not logged in.
Viikon päästä taas Wizard of Loose. Onko Meat Babitzins täysilukuinen? Pystyykö visan nuorin jengi taas kuukauden takaiseen (ali)suoritukseen? martes martes voisi lukea duunissa Jippuhaastattelun ja muut ajankohtaiset aiheet. Tällä kertaa voitaisiin miettiä se minuutti-kaksi enemmän ennen kuin palautetaan lappu ettei tulisi puppeloitua ykkössijaa (kuten viime kerralla).
Kyllä tähän voi sieg heilin heittää eli mä olen tulossa.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:2b76661dec="hrmunoita"]Viikon päästä taas Wizard of Loose. Onko Meat Babitzins täysilukuinen? Pystyykö visan nuorin jengi taas kuukauden takaiseen (ali)suoritukseen? martes martes voisi lukea duunissa Jippuhaastattelun ja muut ajankohtaiset aiheet. Tällä kertaa voitaisiin miettiä se minuutti-kaksi enemmän ennen kuin palautetaan lappu ettei tulisi puppeloitua ykkössijaa (kuten viime kerralla).
Kyllä tähän voi sieg heilin heittää eli mä olen tulossa.[/quote:2b76661dec]
Hieno homma.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ja oliko J-B:llä joku jengi Wizard of Looseen? Saadaanko lisää kiivasta kamppailua ihmisyyden säilyttämisestä, ystävyyssuhteiden rikkomista ja siltojen polttamista joka kuun viimeiselle sunnuntaille?
Joo empäs kuule tiiä viä ens sunnuntaista. Tää Sunday ois voinu käydäkin mut joo.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:d17324b2b1="hrmunoita"]Ja oliko J-B:llä joku jengi Wizard of Looseen? Saadaanko lisää kiivasta kamppailua ihmisyyden säilyttämisestä, ystävyyssuhteiden rikkomista ja siltojen polttamista joka kuun viimeiselle sunnuntaille?
Joo empäs kuule tiiä viä ens sunnuntaista. Tää Sunday ois voinu käydäkin mut joo.[/quote:d17324b2b1]
Jos vaihdat jengiä niin jatkot Pohjois-Koreatopicissa
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Jälleen kerran hieno viimeisen kysymyksen tietämys ja voittoon yhdellä pisteellä. Mascotissa nämä
Toverin yleistietovisassa meni kaikki ihan mönkään ja saatiin vain yksi oikein 15 kysymyksestä
Kustun visasta myöskin voitto yhden pisteen erolla. Ykkössijaa pitävä fullsteamin mieshuorapoppoo jäi viidenneksi
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tänään Kannaksesta voitto, että saadaan vähän eroa Heeroihin. Tässä vaiheessa kevättä pitäisi alkaa saada jo tehtyä sitä eroa, sillä tässä ei kai ole enää kuin jotain 7-8 visaa jäljellä.
Sunnuntaina sitten kiiman, paineiden ja stressinpurkaus Loosessa.
Mites tuo ihmisryntäys tänään saadaan hoidettua, ettei nyt sit ketään tarvi jättää orvoksi? Eli ketäs opis tulossa?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Mites tuo ihmisryntäys tänään saadaan hoidettua, ettei nyt sit ketään tarvi jättää orvoksi? Eli ketäs opis tulossa?
Meitsi ainakin, ja mahdollisesti Taru
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:c197ee50dd="Jean-Babtiste"]Mites tuo ihmisryntäys tänään saadaan hoidettua, ettei nyt sit ketään tarvi jättää orvoksi? Eli ketäs opis tulossa?
Meitsi ainakin, ja mahdollisesti Taru[/quote:c197ee50dd]Sit meitä onkin jo viisi, jos Taru tulee. Tähän pittää saada varmistus, sillä varmaan Tomsk ja Brico ois molemmat "käytettävissä"? Enkä ees mainitse muutamaa muuta nimeä.
Mä jättäydyn tänään pois suosiolla Tsemppiä kuitenkin teille! Me tosiaan eilen oltiin voittoisia Mascotissa ja Toverissa sitten taas... huhhuh.
[quote:839979405f="mitten"][quote:839979405f="Jean-Babtiste"]Mites tuo ihmisryntäys tänään saadaan hoidettua, ettei nyt sit ketään tarvi jättää orvoksi? Eli ketäs opis tulossa?
Meitsi ainakin, ja mahdollisesti Taru[/quote:839979405f]Sit meitä onkin jo viisi, jos Taru tulee. Tähän pittää saada varmistus, sillä varmaan Tomsk ja Brico ois molemmat "käytettävissä"? Enkä ees mainitse muutamaa muuta nimeä.[/quote:839979405f]
Länsirintamalta ei mitään uutta eli pääsen hyvinkin paikalle.
[quote:36b4d710ac="Jean-Babtiste"][quote:36b4d710ac="mitten"][quote:36b4d710ac="Jean-Babtiste"]Mites tuo ihmisryntäys tänään saadaan hoidettua, ettei nyt sit ketään tarvi jättää orvoksi? Eli ketäs opis tulossa?
Meitsi ainakin, ja mahdollisesti Taru[/quote:36b4d710ac]Sit meitä onkin jo viisi, jos Taru tulee. Tähän pittää saada varmistus, sillä varmaan Tomsk ja Brico ois molemmat "käytettävissä"? Enkä ees mainitse muutamaa muuta nimeä.[/quote:36b4d710ac]
Länsirintamalta ei mitään uutta eli pääsen hyvinkin paikalle.[/quote:36b4d710ac]
Tarulla onkin aamuvuoro joten se jättää väliin
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
rugbylesbo, partahevari, vasalli, kuningas, vihermädättäjä tötsyhippi ja paskojen mielipiteiden mies siis tämän illan kokoonpano
i'll play my la la shit for you anytime
rugbylesbo, partahevari, vasalli, kuningas, vihermädättäjä tötsyhippi ja paskojen mielipiteiden mies siis tämän illan kokoonpano
Sopii
Soittakaa mulle jos tulee loukkaantumisia. Oon varmaan himassa illalla, joten nopsaan kerkeen paikalle.
uh.
eli eiks siis mahu mukaa?
Ei näköjää
Ei tolle voi mitään ku on vaan 6 henkilöö/tiimi max, ja tässä on nyt tyyppejä, jotka on ollu useamman kerran keväällä.
:x
Tällä mennään
Siis saahan muut tulla kyllä hengaamaan toki jos tahtovat!
Jeps reps, paikalla ollaan.
Sent from my iPhone 16
Olipa sivunvaihto
Sent from my iPhone 16
Jaksaiskohan tulla juomaan kaljaa viereiseen pöytään.
en ole kolmekybänen emoboy
Jaksaiskohan tulla juomaan kaljaa viereiseen pöytään.
Tehkää varjotiimi - Kiilaatte meidän ja Häröeerojen väliin, tai sit jos eerot meinaa voittaa, niin kiilaatte voittoon.
Ois ihan sikahärskiä
Milloin tää oli jos mä ehtisin kaljalle leffasta tai jos sinne ei oo lippui?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Around 21.15-23.00 + toivottavasti palkintobisset
[quote:2c97ac3495="börjeslandet"]Jaksaiskohan tulla juomaan kaljaa viereiseen pöytään.
Tehkää varjotiimi - Kiilaatte meidän ja Häröeerojen väliin, tai sit jos eerot meinaa voittaa, niin kiilaatte voittoon.
Ois ihan sikahärskiä [/quote:2c97ac3495]
Tai vedätte ees niitä turpaan.
[quote:9231716bc4="Jean-Babtiste"][quote:9231716bc4="börjeslandet"]Jaksaiskohan tulla juomaan kaljaa viereiseen pöytään.
Ois ihan sikahärskiä [/quote:9231716bc4]
Tai vedätte ees niitä turpaan.[/quote:9231716bc4]
Miksi tyytyä yhteen?
Mä meen jo. Näkyy siel
Mä meen jo. Näkyy siel
Moikka moi