You are not logged in.
Listatkaas 5 parasta artistia/bändiä ikinä. Siis ihan vaan omasta mielestänne. Tässä mun lista:
1. Syd Barrett
2. Velvet Underground
3. The Fall
4. New Order
5. Caroliner
olishan tonne muitakin yrittäjiä, liimanarina, captain beefheart, my bloody valentine, sonic youth, jesus & mary chain, pekka streng jne jne mutta johonkin pitää vetää raja
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
1. The Beach Boys
2. Kraftwerk
3. Pet Shop Boys
4. Belle & Sebastian
5. ABBA
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Uskallankohan edes yrittää.
1. cLOUDDEAD
2. Sonic Youth
3. Sergio
4. 13 & God
5. Joy Division
5min päästä oon eri mieltä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No vitustako näitä nyt tietää mutta pannan viisi:
Sonic Youth
Nirvana
Bardo Pond
Rapeman
The Birthday Party
En mä osaa oikein listata asioita, mutta näiden levyjä kun kuuntelee, niin tulee semmoinen "vittu että on hyvää musaa" -fiilis (niin kai pitääkin).
1. Teenage Fanclub
2. Weezer
3. The Smiths
4. Belle & Sebastian
5. Beach Boys
Nää oli viis ekana mieleen tullutta kun mietti parhautta, jonain päivänä voisin olla eri mieltä mutta nyt nämä:
Minutemen
Sonic Youth
Can
Mother Goose
Alber Ayler
organizing the boy scouts for murder is wrong
1 prince
2 david bowie
3 pet shop boys
4 tricky
5 björk
Menetetty peli
täysin_ne_mitkä_tuli_ekana_mieleen
1 iannis xenakis
2 sachiko m
3 ricardo villalobos
4 mountain goats
5 john cage
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Hysse, Melvins, Kalu, Puhelimet ja viidentenä sitten ATDI/Pers Volta, ISIS, Mudhoney tai QOTSA/Kyuss
Nopeesti 5, jos jään miettimään niin ei tuu mitään.
Miles Davis
Faces
Stars of the Lid
Mercury Rev (1995 asti)
Bob Dylan
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Järjestys vaihtelee (ellei sisällyskin), joten ei numerointia:
* Ian Anderson mukaan lukien Jethro Tull
* John Coltrane
* Robert Fripp mukaan lukien King Crimson
* Peter Hammill mukaan lukien Van Der Graaf Generator
* Frank Zappa
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
1. Pedro The Lion
2. Radiohead
3. Sigur Ros
4. Godspeed You! Black Emperor
5. Sufjan Stevens
mitäs näitä nyt on..Wiidakko, Jippu, Korento, The Orders..
ei pysty
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Eihä tohommahu ees viittä suosikkigenreä, saatika sitten osanottajia niistä...mut ho ho, white guyz with gitarz:
sonic youth
neu!
crass
velvet underground
dead moon
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
5 parasta kitaristia voisin sanoa
Tai sit ei
Hüsker Dü, Black Flag ja Converge ois ehkä viidessä parhaassa, ja Tom Verlaine :?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Joo no en tiiä mitä järkee näis listoissa on, mutta mulle nää vois olla
Beastie Boys
Radiohead
Björk
My Bloody Valentine
Sonic Youth
en ole kolmekybänen emoboy
Olisin osallistunut, jos olisi saanut sanoa 50 parasta.
Olisin osallistunut, jos olisi saanut sanoa 50 parasta.
anna tulla vaan, ei meillä lasketa
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
godspeed you! black emperor
radiohead
circle
king crimson
sonic youth
ei voi jättää mainitsematta:
autechre
do make say think
[quote:b9264c8079="Feggy"]Olisin osallistunut, jos olisi saanut sanoa 50 vuotta vanhoja.[/quote:b9264c8079]
Rokkipapoille oma topik
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:0f683a6073="Feggy"]Olisin osallistunut, jos olisi saanut sanoa 50 parasta.[/quote:0f683a6073]
Ohos, nyt jäin rysän päältä kiinni. Meen ensin Tukholmaan päiväksi miettimään ja palaan sit.
[quote:5a143dc89f="TWISTED BITCH"][quote:5a143dc89f="Feggy"]Olisin osallistunut, jos olisi saanut sanoa 50 parasta.[/quote:5a143dc89f]
anna tulla vaan, ei meillä lasketa [/quote:5a143dc89f]Ohos, nyt jäin ryssän päältä kiinni. Meen ensin Tukholmaan päiväksi miettimään ja palaan sit.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Emmä jaksa mitään mekalistaa tehdä, mutta leikitäänkö tälläistä. Sanon ensin viisi kovinta a-kirjaimesta ja sitten tulen parin päivän päästä sanomaan viisi kovinta X-kirjaimesta? Sanokaa te ne siinä välissä, siis 5 kovinta B-X per kirjain.
A
1. The Auteurs
2. The Animals
3. ABC
4. The Arctic Monkeys
5. The Adverts
Autechre
Animal Collective
Aphex Twin
Arcade Fire
Akufen
(Kirjaimittain tässä on muuten paljon enemmän järkeä)
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
ei pysty
Sent from my iPhone 16
AC/DC
Aerosmith
ABC (mutta vain Lexicon of Love)
Axelrod, David
Ayler, Albert (oikeastaan vain Love Cry...)
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
ja sitten tulen parin päivän päästä sanomaan viisi kovinta X-kirjaimesta? Sanokaa te ne siinä välissä.
No mä sanon ne:
X-Ray Spex
X (Aus)
X (US)
X-tal
Iannis Xenakis