You are not logged in.
Joskus oon näitä kuullut. Ihan hirveetä paskaa.
i'll play my la la shit for you anytime
Joskus oon näitä kuullut. Ihan hirveetä paskaa.
Oon saanut listan kaikista sun kuulemista biiseistä, sillä ei ollut yhtään carolineria
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
im armed with quarts of blood on kyllä hyvä, löysin tämänkin tuolta mutant soundisista.
im armed with quarts of blood on kyllä hyvä, löysin tämänkin tuolta mutant soundisista.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
ostosvinkeissä nämä, mutta tuolta saa halpoja caroliner-levyjä. että jos vaikka laatu haluis tilailla kesäksi kuten vähän eilen puhuttiin... oon muuten sitä mieltä nykyään, että sabre-waving saracen wall saattais melkein olla näiden paras levy
top-100 lista uusixsixsix
niin, sitä just tuolla ei näkyny myynnissä, mut muita huippuja toki.
ja jos törmäätte jossain RRR:n recycled-sarjassa julkaisemaan caroliner-kasettiin niin se on kuulemma väärennös jonka kanssa bändillä ei oo mitään tekemistä
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
4 minuuttia takana-välispämmi
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Nyt meni soitin jukeliin. Taitaa olla Korkeimman kädes tällatteet...
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
Pakko kyllä aina välillä nauraa rakastavasti internetille. Sukupolvemme riemu.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
lol apua
ultravox
nostetaanpa maailman parhaan bändin topikki ylös
lol apua
ultravox
Varikset komentavat
tein vain mitä pyysit
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
nostetaas uuden avattaren kunniaksi
kääk, jo toinen caroliner-reissue CD-FORMAATISSA
*Artist: CAROLINER
Title: Toodoos
Format: CD
Label: Bulls Hit
Country: USA
Price: $8.00
"A CD reissue of their 12th album, first out in 1998. A battle betwixt banjo and pipe organ (organ wins) on a battlefield set in a spooked opera dressing room with creeped corpses as the musicians. Chills will erupt on top of goosebumps, and the "wire spool" reel to reel recording method (the 2nd CAROLINER album to use this technique for the entire record) gives this even more haunt. Songs include "Fingers of the Underworld" and "Woven Moon of Sun Straws." Packed in a handmade and hand-painted paper folder with the same artwork as the original LP, including the lyric sheet." - Bulls Hit
ainakin rise of the common woodpilellä on mahtavat soundit ja pitkä locked groove -sinfonia bonuksena, mitenhän tässä
ei kaksi kolmatta
Caroliner
The Cooking Stove BeastCd version of the Lp. Not a cdr and released in
Japan originally. Its the vinyl record as a master
for the pressing of this.
:psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee:
tosin tuo toodoos taitaa olla vain cd-r, samoin kuin wine can't do it, wife won't do
Caroliner Rainbow Fire Tongue Son
Wrap Your Rattler, Bring Your Coat
Caroliner Rainbow Fire Tongue Son
"Wrap Your Rattler, Bring Your Coat"
Eeyore Ass Guzzler
"Broken Fence of the Battered and Buried"
split 7" (Eerie Materials)
kuuntelin eilen tätä (cdr-kopsu toki löytyy), hiukanko nero viuluriffi tossa carolinerin biisissä mutta toi toinen pändi on melkein yhtä hyvä, lieneekö samoja heeboja puikoissa?
sais brutallo vastata meileihinsä
Eeyore Ass Guzzler
"Broken Fence of the Battered and Buried"split 7" (Eerie Materials)
toi toinen pändi on melkein yhtä hyvä, lieneekö samoja heeboja puikoissa?
ilmeisesti näitä eerie materials -heeboja kuitenkin.
Releases by Eeyore Power Tool included a split 7" with Sockeye, another one with Caroliner, and an LP with hand-decorated covers. There was also a remarkable video release, "Eeyore Grumpy Ghoul: Scenese From the 1902 Virgin Scary Tour" (where "1902" was their way of saying "1992").
kukaan kuullut? mulla on yksi eerie materialsin julkaisema kokoelma, eli angels of life in a psychic wasteland (se missä mm. keuhkot, deep turtle, suonihiuksisto jne) mutta ei taida eeyorea siellä olla jollei salanimellä. oma topikki näille jos joku tietää enemmän?
taisin just saada gruxilta meiliä
oon viime päivinä lukenut taas näitä mark prindlen ansiokkaita sepustuksia, vaikka tyypin huumori on välillä lähes rasittavaa, niin tuo on kuitenkin ehkä asiallisinta tekstiä mitä tästä mahtavasta orkesterista on koskaan kirjoitettu, erityisesti kaikki jännät detaljit ja sisäpiirin tiedot yhtyeen klassikkoalbumien äänityksistä.
Paljastuksissa nämä, mutta mä en ole koskaan oikein jaksanut perehtyä Carolineriin, kuunnellu ohimennen väärissä mielentiloissa ja menny ohi. Tiedän, että tykkäisin paljon. Hantta (tai joku muu) - pistäkääpä suositellen pari levyä joista junttinoviisin kantsis aloittaa niin mäpä tutustun.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Paljastuksissa nämä, mutta mä en ole koskaan oikein jaksanut perehtyä Carolineriin, kuunnellu ohimennen väärissä mielentiloissa ja menny ohi. Tiedän, että tykkäisin paljon. Hantta (tai joku muu) - pistäkääpä suositellen pari levyä joista junttinoviisin kantsis aloittaa niin mäpä tutustun.
no vaikkapa:
i'm armed with quarts of blood
rise of the common woodpile
strike them hard - drag them to church
janne m. wrote:Paljastuksissa nämä, mutta mä en ole koskaan oikein jaksanut perehtyä Carolineriin, kuunnellu ohimennen väärissä mielentiloissa ja menny ohi. Tiedän, että tykkäisin paljon. Hantta (tai joku muu) - pistäkääpä suositellen pari levyä joista junttinoviisin kantsis aloittaa niin mäpä tutustun.
no vaikkapa:
i'm armed with quarts of blood
rise of the common woodpile
strike them hard - drag them to church
Tutustun :peuk:
organizing the boy scouts for murder is wrong