You are not logged in.
[quote:3b4ee5a1a5="Alxity"]Kiitoksia kaikille infosta (lisääkin saa kertoa). Näyttää kuitenkin siltä, että tuonne tulee mentyä tämän perusteella.
Aluksi vaan oli vähän räG fiilis kun viime vuonna oli niin paljon tuttuja ja hyviä bändejä ja nyt en tunnistanut kuin kaksi ja Samaestakaan en ole mitenkään kauheasti keikalla innostunut.[/quote:3b4ee5a1a5]
Kyllä mä sanoisin, että vähintään toi lauantai on erittäin tulemisen arvoinen. Meidän shöy nyt on tietysti maailmanluokkaa, etenkin kun on videotykit ja kaikki... Mutta Sur-rur on tosiaan livenä aika mahtava ja toi Klaus Thunder ja Ukkosmainen on - vähän kertakäyttöisestä idiksestään huolimatta - tosi hauska livenä. Sehän on siis sellainen duo, että toinen jannu tykittää Casiolla taustat (mukaanlukien "biitit") ja toinen vetää hirveellä show'lla laulupuolen.
Tero saatana, s'olet gay!
Rotos Loves Paskiksen esiintyjät vaikuttaa ihan kiinnostavilta. Toivottavasti ei satu mitään muuta tuolle viikonlopulle.
[quote:03ed9318f1="Alxity"]Niin ja kaikki Oulun yksi foorumistia minun lisäkseni ens tiistaina Oulu Open Decksiin!
Niin joo ja 31.01 oli Pintandwefall 45:ssa. Siinäpä nuo keikat. Hemmetti kun nykyään vähän hyviä keikkoja ja vielä vähemmän kavereita lähdössä keikoille. Tuu takas DJ Tupou [/quote:03ed9318f1]
Mie en taida tiistaina ehtiä Open Decksiin. Enpä muuten ole kertaakaan käynyt, vaikka viime vuonna niin uhosin. Tai ainakin suunnittelin.
Eilen oli Park 57:ssa Moses Hazy ja pari jotakin muuta bändiä, joita en kylläkään nähnyt, kun tulin paikalle niin myöhään. Moses Hazy vaikutti hyvältä, mutta en kovin intensiivisesti seurannut.
Pintandwefallia voisi käydä kuuntelemassa. Sinne saattaisi jopa saada muutaman kaverin mukaan, jotka eivät normaalisti ole kovin aktiivisia musiikkimiehiä.
[quote:17f62577da="hrmunoita"][quote:17f62577da="leposi"]Desert Planetin keikka oli kiva 2h+k:ssa.
Ekat kaksi biisiä jpp [/quote:17f62577da]
Samat fiilikset jäi parin vuoden takaisesta Rovaniemen-keikastaan.[/quote:17f62577da]
höpsis, parhuutta loppuun asti
on olemassa häviävän pieni mahdollisuus että ehtisin huomenna opendekseihin, mutta niitähän on kai kahen viikon välein ni varmaan sitte seuraavaan ainaki pitää mennä.
on olemassa häviävän pieni mahdollisuus että ehtisin huomenna opendekseihin, mutta niitähän on kai kahen viikon välein ni varmaan sitte seuraavaan ainaki pitää mennä.
Tulepas ihmeessä huomenna ja tule vaan rohkeasti moikkaamaan jos satut tunnistamaan. Olen se henkilö, jolla on parta, aika lyhyet hiukset ja pituutta noin 190. Luultavasti olen pukeutunut siniseen paitaan ja samettihousuihin... Ei siellä varmaan niin paljoa ihmisiä ole että tulee vaikeuksia tunnistamisen kanssa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Onkos Alxity Rengin vai peräti Mutzizin kanssa menossa Open Deckseihin? Olispa kiva olla mukana...
Ollaan me kaikki vissiin menossa. Jos nuo muut nyt saavat voitettua pelkonsa ja kehitettyä soitettavaa riittävän pitkäksi ajaksi. Mutta eivätköhän ne pienellä painostuksella.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:033f88c200="stratum"]Onkos Alxity Rengin vai peräti Mutzizin kanssa menossa Open Deckseihin? Olispa kiva olla mukana...
Ollaan me kaikki vissiin menossa. Jos nuo muut nyt saavat voitettua pelkonsa ja kehitettyä soitettavaa riittävän pitkäksi ajaksi. Mutta eivätköhän ne pienellä painostuksella.[/quote:033f88c200]
Ja saahan siitä sen juomalipun...
[quote:e07b871eaa="maloun"]on olemassa häviävän pieni mahdollisuus että ehtisin huomenna opendekseihin, mutta niitähän on kai kahen viikon välein ni varmaan sitte seuraavaan ainaki pitää mennä.
Tulepas ihmeessä huomenna ja tule vaan rohkeasti moikkaamaan jos satut tunnistamaan. Olen se henkilö, jolla on parta, aika lyhyet hiukset ja pituutta noin 190. Luultavasti olen pukeutunut siniseen paitaan ja samettihousuihin... Ei siellä varmaan niin paljoa ihmisiä ole että tulee vaikeuksia tunnistamisen kanssa.[/quote:e07b871eaa]
voe hitto, tänään ei taida ehtiä tonne asti. mutta voin melkeinpä luvata että ens kerralla oon siellä pyörittämässä lättyä. ja mikäli tuntomerkkeihin sopiva henkilö kävelee kadulla vastaan, lupaan kuitenkin tervehtiä.
Oli ihan hauska ilta ja huomasin samalla, että Risto olis taas keikalla 17.2. ja Magyar Posse oli helmikuun alussa.
Erityismaininta siitä, että kun kerroin sille vakio-DJ:lle, että Tupou lähti Helsinkiin erikoistumaan korville niin se huusi "korvalääkäri" just kun musiikki loppui ja ihmiset käänty katsomaan.
<@DBGene> senkin karkki
Erityismaininta siitä, että kun kerroin sille vakio-DJ:lle, että Tupou lähti Helsinkiin erikoistumaan korville niin se huusi "korvalääkäri" just kun musiikki loppui ja ihmiset käänty katsomaan.
Pyhis siis? Sen verran pedantoin, etten ole erikoistumiskoulutuksessa, ainakaan vielä.
Pyhis siis? Sen verran pedantoin, etten ole erikoistumiskoulutuksessa, ainakaan vielä.
Pyhis joo. Ja enpä tiennytkään ettet ole vielä erikoistumiskoulutukseen ilmoittautunut, mutta nyt tiedän. Siellä keskikerroksessa oli muuten joku ihme skotti, joka oli mennyt naimisiin suomalaisen naisen kanssa ja nyt niillä oli kait joku riita tai jotain ja se tyyppi oli sitten 45:ssa. Ihan hassu tyyppi ja se ei meinannut millään uskoa, ettei Ville ollut irlantilainen. Vähän väliä se alkoi hoilaamaan jotain Poguesin biisiä ja melkein suuttui Villelle kun Ville ei osannut laulaa mukana. "You have to know the words because you're Irish" ja jatkuvasti se myös halusi tietää mistä puolelta Dublinia Ville on kotoisin.
<@DBGene> senkin karkki
Törmäsin muuten Pyhiksen bändin laulajaan tuossa yks päivä on the streets of HKI. Niin ne kaikki oululaiset (terveydenhuoltoalan ammattilaiset) vaan helsinkiläistyvät yksi kerrallaan.
Tero saatana, s'olet gay!
Saas nähdä sitten koska itse kun jonnekin täältä pitää kohta lähteä. Tuskin Helsinkiin kuitenkaan.
<@DBGene> senkin karkki
Tänään ja huomenna Rotos loves Paskis, sunnuntaina Risto. Onko foorumin Oulun alajaosto liikkeellä?
Mie ajattelin tänään mennä sinne Park viisseiskaan (mikäli ovelta saa vielä lippuja9, mutta lauantaina jää välistä. Kandintutkielma pitää palauttaa viikon päästä ja hommat on sen verran pahasti vielä kesken, ettei sunnuntain tehokasta peliaikaa voi hukata jo lauantaiyönä. Opiskelukiireiden ja laiskuuden vuoksi on lähiaikoina jäänyt välistä jo Magyar Posse, 22-pistepirkko sekä Pintandwefall ja lista vain jatkuu.
Sunnuntain Riston keikkaa vois harkita. Jokos niillä on uusia biisejä, vai onko tiedossa tieskuinkamones keikka suunnilleen samalla biisilistalla?
Molempina päivinä tuolla tulee pyörittyä.
Vittu ku on vaan niin kallista kaljaa.
No, asun melkein naapurissa niin sama käyvä välillä kämpillä juomassa omia juomia jos on tylsiä bändejä.
Taitaa jäädä välistä kun just tälle viikonlopulle kaikki tutut järkkäs bileitä/tupareita/tuli käymään toiselta puolelta Suomea. Mutta katsotaan nyt kuitenkin jos innostuisin yllättäen paikalle saapumaan...
<@DBGene> senkin karkki
no onko se KYPCK kova? tänään olis Teatrialla. taitaa olla ihan paska.
KYPCK siis Sentenced -Lopakan uus "doom" -orkesteri. Sen vähän mitä oon kuullu ei ollut kyllä kovin duumia. Voipihan tuo olla hyväki livenä.
Jotenkin ajattelin että saattaa mennä huumorin puolelle...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
passasin. jää raportoimatta toistaisex.
nyt kävi näin
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
"näin" pääs käymään.
ens kerralla sit
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
mutta ens kerralla nain pääs käymään!
Brittiyhtye Manic Street Preachers on kiinnitetty Oulun Qstockin pääesiintyjäksi.
Brittiyhtye Manic Street Preachers on kiinnitetty Oulun Qstockin pääesiintyjäksi.
spämmäsin samalla minuutilla manics-ketjuun
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
24.04.2008 Oulu, 45 Special
Giant Räbät + vierailijat: Puppa J, Jodarok, Tykopaatti, Superjanne, Pyhimys + DJ Eaves
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan