You are not logged in.
Kukaan ei tykkää, mutta keskustellaan silti.
+
=
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Vampire Wiidakko pikemminkin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kuulematta paskaa
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Kuultuna vielä paskempaa
Sama.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
SAMA
bzort glorf bööth
Melkein yhtä hyvä kuin Arctic Monkeys.
Hmmm, pakko kuunnella kun näin paljon haukutaan.
[quote:6cf3d97970="Feggy"]Melkein yhtä hyvä kuin Arctic Monkeys.[/quote:6cf3d97970]
Ai tämä on jotain samantyylistä? Sitten ei kyllä tipan vertaa kiinnosta kuulla.
Ei mitään siihen suuntaankaan. Mieti mahdollisimman ärsyttävää twee-bändiä joka soittaa Paul Simonin Gracelandia.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:7682b2e427="stratum"][quote:7682b2e427="Feggy"]Melkein yhtä hyvä kuin Arctic Monkeys.[/quote:7682b2e427]
Ai tämä on jotain samantyylistä? Sitten ei kyllä tipan vertaa kiinnosta kuulla.[/quote:7682b2e427]Ei mitään siihen suuntaankaan. Mieti mahdollisimman ärsyttävää twee-bändiä joka soittaa Paul Simonin Gracelandia.
anaam
[quote:82ebb999ea="Bricolage"][quote:82ebb999ea="stratum"][quote:82ebb999ea="Feggy"]Melkein yhtä hyvä kuin Arctic Monkeys.[/quote:82ebb999ea]
Ai tämä on jotain samantyylistä? Sitten ei kyllä tipan vertaa kiinnosta kuulla.[/quote:82ebb999ea]Ei mitään siihen suuntaankaan. Mieti mahdollisimman ärsyttävää twee-bändiä joka soittaa Paul Simonin Gracelandia.[/quote:82ebb999ea]
anaam
Eiq emmä o kuullut Gracelandia enkä keksi tähä hätään yhtään ärsyttävää twee-pändiäkään
Mutta kai tätä joskus pakosti jossain kuulee.
[quote:bfa6f74ae6="stratum"][quote:bfa6f74ae6="Feggy"]Melkein yhtä hyvä kuin Arctic Monkeys.[/quote:bfa6f74ae6]
Ai tämä on jotain samantyylistä? Sitten ei kyllä tipan vertaa kiinnosta kuulla.[/quote:bfa6f74ae6]Ei mitään siihen suuntaankaan. Mieti mahdollisimman ärsyttävää twee-bändiä joka soittaa Paul Simonin Gracelandia.
wau, tämä kuvaus sai kiinnostumaan
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:f2b87a3fa4="Bricolage"][quote:f2b87a3fa4="stratum"][quote:f2b87a3fa4="Feggy"]Melkein yhtä hyvä kuin Arctic Monkeys.[/quote:f2b87a3fa4]
Ai tämä on jotain samantyylistä? Sitten ei kyllä tipan vertaa kiinnosta kuulla.[/quote:f2b87a3fa4]Ei mitään siihen suuntaankaan. Mieti mahdollisimman ärsyttävää twee-bändiä joka soittaa Paul Simonin Gracelandia.[/quote:f2b87a3fa4]
wau, tämä kuvaus sai kiinnostumaan
Nyt vaan mietit sen tosi vittumaiseksi niin ymmärrät meitä jotka varastoivat valkosipulia torstaista eteenpäin
ootte kyllä aika runkkuja, hui-g.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
ootte kyllä aika runkkuja, hui-g.
väärä kala, vastarannan ex-kiiski
[quote:5e56bb3490="ex-kolja"]ootte kyllä aika runkkuja, hui-g.[/quote:5e56bb3490]
väärä kala, vastarannan ex-kiiski
en tiedä mistä puhut. eikö tämä ollutkaan gang of four -otsikko.
[quote:a9b3277583="HUIG"][quote:a9b3277583="ex-kolja"]ootte kyllä aika runkkuja, hui-g.[/quote:a9b3277583]
väärä kala, vastarannan ex-kiiski[/quote:a9b3277583]en tiedä mistä puhut. eikö tämä ollutkaan gang of four -otsikko.
on se söpö ku se känkkäränkkäilee
[quote:343f5f13b4="ex-kolja"][quote:343f5f13b4="HUIG"][quote:343f5f13b4="ex-kolja"]ootte kyllä aika runkkuja, hui-g.[/quote:343f5f13b4]
väärä kala, vastarannan ex-kiiski[/quote:343f5f13b4]en tiedä mistä puhut. eikö tämä ollutkaan gang of four -otsikko. [/quote:343f5f13b4]
on se söpö ku se känkkäränkkäilee
[quote:a2cc27fd0e="HUIG"][quote:a2cc27fd0e="ex-kolja"][quote:a2cc27fd0e="HUIG"][quote:a2cc27fd0e="ex-kolja"]ootte kyllä aika runkkuja, hui-g.[/quote:a2cc27fd0e]
väärä kala, vastarannan ex-kiiski[/quote:a2cc27fd0e]en tiedä mistä puhut. eikö tämä ollutkaan gang of four -otsikko. [/quote:a2cc27fd0e]
on se söpö ku se känkkäränkkäilee [/quote:a2cc27fd0e]
[quote:cb60b31964="stratum"][quote:cb60b31964="Feggy"]Melkein yhtä hyvä kuin Arctic Monkeys.[/quote:cb60b31964]
Ai tämä on jotain samantyylistä? Sitten ei kyllä tipan vertaa kiinnosta kuulla.[/quote:cb60b31964]
Ei mitään siihen suuntaankaan. Mieti mahdollisimman ärsyttävää twee-bändiä joka soittaa Paul Simonin Gracelandia.
Harry Hunks
2008 tulee olemaan paskojen ja ylihypetettyjen Brooklyn-bändien vuosi....
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Kaverini soitteli mulle tätä muutama viikko sitten todella innoissaan ja kyllähän se aluksi kuulostikin ihan ok:lta vaikka lukemani 5 tähden arviot vähän ihmetyttivätkin.
Myöhemmin kuuntelin hieman lisää ja totuus on kyllä vähän ikävä. Aika turha bändi. Henkilökohtainen arvioini levystä on 2/5 ja se että kukaan ei vuoden päästä muista tätä orkesteria.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Kolmas biisi A-Punk oli niin rasittava, että oli pakko pistää pois soimasta.
Tästäkään en olisi ikinä kuullut mitään ilman foorumia. Kiitos SS Jr. 2008!
Olen tippunut kärryiltä.
OLEN TOMAATTI!
OLEN MARK E. SMITH
2008 tulee olemaan paskojen ja ylihypetettyjen Brooklyn-bändien vuosi....
Voi olla, mutta Vampire Weekend on musta oikeasti riemastuttava orkesteri. Parempi kuin keskitason Belle & Sebastian-biisi.
Mie en kyllä ihan ymmärrä, mikä Vampire Weekendissä on muka niin paskaa. Pari kertaa olen tuon levyn kuullut ja ihan hyvältä se vaikutti. Ei mikään klassikko, mutta heti ensikuulemalta viihdyttävää poppailua kuitenkin.
Ja onhan se ihan kivaa, että Pitchfork ja kaiken maailman bloggailijat hypettävät pitkästä aikaa sellaista bändiä, joka ei kuulosta Joy Divisionilta tai Velvet Undergroundilta.