You are not logged in.
Tosin jos suhistelua ja kilkuttelua käytetään muodostamaan koherentteja kokonaisuuksia, niin sitten toki , mutta muodoton haahuilu =
Mun mielestä tossa just suhinat ja kilkuttelut on koherentti kokonaisuus, mutta sä oletkin aina oikeassa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:71735a6165="forssto"]Tosin jos suhistelua ja kilkuttelua käytetään muodostamaan koherentteja kokonaisuuksia, niin sitten toki , mutta muodoton haahuilu = [/quote:71735a6165]
Mun mielestä tossa just suhinat ja kilkuttelut on koherentti kokonaisuus, mutta sä oletkin aina oikeassa.
90% levystä kyl, mutta viittasinkin just niihin välihömpsöttelyihin, joissa ei kyl ole päätä tahi häntää.
Tero saatana, s'olet gay!
90% levystä kyl, mutta viittasinkin just niihin välihömpsöttelyihin, joissa ei kyl ole päätä tahi häntää.
EVO
[quote:dc9ef5b05c="forssto"]90% levystä kyl, mutta viittasinkin just niihin välihömpsöttelyihin, joissa ei kyl ole päätä tahi häntää.[/quote:dc9ef5b05c]
EVO
Luultavasti näin, mutta ei kyl oikke nappaakaan osata.
muodoton haahuilu
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
jotkut mulle ennaltaantuntemattomat tyypit kutsu mua paavoks kun menin yläasteelle
en tuota koskaan ymmärtäny.
kunnolla. mut ehkä vähän. siellä oli yks paavo jonka faija heitti paikallisiin sanomiin stadislangiläppää.
Mut se oli ihan nyybä verrattuna mun mutsiin noissa jutuissa :twisted:
[quote:94567df3da]Al Capone beat two men to death with a baseball bat
He smashed both of them over the head
At the age of 46, he was a stupid jackass
Al Capone is a no-good asshole
Al Capone
Al Capone
Al Capone
Al Capone
Wal-Mart, it's always the low price. Always[/quote:94567df3da]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
joo se yhä hämärää -vinyylin bonuspiisi on sitten vaihtoehtoinen versio aamuauringon tuntuinen -piisistä.
[quote:8305b2800d="forssto"]muodoton haahuilu[/quote:8305b2800d]
Kuka noista oli paavo? se urheilija?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
äfäffä
bzort glorf bööth
Maispeississään nyt uutta musaa.
Maispeississään nyt uutta musaa.
Helvetin hyvältähän tuo kuulostaa :peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jeeb Levystä on tulossa kowasaki.
bzort glorf bööth
helmilevyiltä näyttäis ilmestyvän joskus paavoharju kirja + cd, mitähän se enpä kuule tiijä meinaa
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
helmilevyiltä näyttäis ilmestyvän joskus paavoharju kirja + cd, mitähän se enpä kuule tiijä meinaa
Saatan tietää
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:28efd660e2="TWISTED BITCH"]helmilevyiltä näyttäis ilmestyvän joskus paavoharju kirja + cd, mitähän se enpä kuule tiijä meinaa [/quote:28efd660e2]
Saatan tietää
kerro toki lisää
lol apua
ultravox
[quote:352f48e67c="TWISTED BITCH"]helmilevyiltä näyttäis ilmestyvän joskus paavoharju kirja + cd, mitähän se enpä kuule tiijä meinaa [/quote:352f48e67c]
Saatan tietää
Tiedän. Toi böksi meinaa hyvää.
bzort glorf bööth
tietäjät
oon kuullu että hyvää kannattaa odottaa
lol apua
ultravox
[quote:4081b0b003="TWISTED BITCH"]tietäjät
oon kuullu että hyvää kannattaa odottaa [/quote:4081b0b003]
Odotappa
[quote:6baa5a3477="hrmunoita"][quote:6baa5a3477="TWISTED BITCH"]tietäjät
oon kuullu että hyvää kannattaa odottaa [/quote:6baa5a3477]
Odotappa [/quote:6baa5a3477]
Sama tähänkin.
bzort glorf bööth
PAAVOHARJU
Laulu laakson kukista
Fonal
CD
13e
PREORDER NOW AND RECEIVE IT BEFORE OR NEAR THE RELEASE DATE! 14.5.
ALSO AVAILABLE AS LP
1. Pimeänkarkelo
2. Kevätrumpu
3. Tuoksu tarttuu meihin
4. Italialaisella laivalla
5. Alania
6. Uskallan
7. Ursulan uni
8. Kirkonväki
9. Salainen huone
10. Tyttö tanssii
11. Sumuvirsi
12.
Sateen ropina peltikatolla yhtyi matkatelevision lumisateeseen. Aidot ihmiset chanttasivat, Pyhä Messu pauhasi ja Leena Uotilan ääni kaikui tyhjissä huoneissa. Kissapöllöt kokoontuivat taivaan lakeen, puutarhat villiintyivät ja laineet kilkuttivat tynnyreitä vasten laituria. Kaikki tämä alkoi muodostaa esoteerista härmää kasetin magneettiselle nauhalle. Päätin työmme rukouksella - vain hetkeä ennen kuin kylmä tuuli nousi Saimaalta.
Laulu laakson kukista on omistettu Marja Ainalalle.
- M. Jamson
levyyn vaikuttivat esimerkiksi - sources of inspiration: Tuote Savonlinna, Saimaa, Miekkoniemi, Tove Jansson, Caspar David Friedrich, John Bauer, William Blake, Hugo Simberg, The Shadows,Burzum, Spede Pasanen, Boards Of Canada, luola, Es, Tapio Rautavaara,
Raamattu, Deaf Center, Ville Leinonen, lo-fi, Portishead, Joose Keskitalo, Winsor McCayn Pikku Nemo, Miasmah, Siionin virret, Badding, Ingmar Bergman, Pupsi-Jussi, Deathspell Omega, Ragnar Rock, Ed Gein, kuolema
Format: CD
Total lenght: 35 minutes
Catalogue Number: FR-55
Released: 14.5.2008
ja sitten:
PAAVOHARJU
Laulu laakson kukasta
Fonal
Digital Download
7e
(coming soon)
You can buy this digital download release from the following shops online:
DIOGENES (Worldwide)
ITUNES (Worldwide) coming soon...
AMAZON (USA) coming soon...
OTHER MUSIC (USA) coming soon...
BOOMKAT (Wordwide) coming soon...
Please note the price for this product refers to DIOGENES Download price and may differ slightly due to which download shop you decide to purchase from, currency used and the format you wish to buy the product in.
"Laulu laakson kukista" is an unreleased non-album track by the same name as the new Paavoharju album. Kirkonväki track can be found from the new album. Kasetti moskovasta is a 12 minute live track recorded with an old tape player from a one those extremely rare Paavoharju live concerts. Its an amazingly moody and even scary recollection of events.
1. Laulu laakson kukista
2. Kirkonväki
3. Kasetti Moskovasta
Format: Digital download
Total lenght: 21 minutes
Catalogue Number: FR-57D
Released: 5.5.2008
vittu mitä perseilyä, eikös noi ois voinu laittaa vaik bonus-ep:ksi vinyylille tai jotai
joku ystävällinen varmaan kopsaa tän sit mulle
lol apua
ultravox
bzort glorf bööth
Väärät äänet radioshowssa Mutta eipä mittään kuitenkaan.
bzort glorf bööth
Onpa kiima. Rakastan tota uutta levyä
Onpa kiima. Rakastan tota uutta levyä
SAMAAAAA
bzort glorf bööth
Huomenna saan noita kaikkia uusia Fonaleja, eli Lau Nau, Risto ja Paveharju (cd + lp).
Ristoo en myy ennen ens viikkoo, mutta noi muut ilmestyy ke, eli periaatteessa voin kyl jäätelöautoilla huomennakin...