You are not logged in.
pe 11.4
20.30 Eero Johannes vs. Ka so re
21.30 Le corps mince de francoise
22.00 Kastor
22.45 Ceebrolistics
23.30 Anna Järvinen
01.00 Jesse
01.30 The capital beat
la 12.4
20.30 Viola
21.30 I walk the line
22.00 Electric monk
22.45 Mona de bo
23.30 Giant räbät
00.15 Pintandwefall
01.30 Under marie
tämä on kyllä kevyesti huonoin jyrock-lineuppi ikinä, tai siis ainakin siltä ajalta kun mulla on ollu ikää tonne mennä. lauantaina en aio edes vaivautua paikalle
en ole kolmekybänen emoboy
Mitä tapahtui, Jyrock? Hmph.
No taidanpa ehkä kuitenkin vaivautua perjantaina.
on kyllä apea, apea ohjelmisto.
Ei oikein nappais mua yleisönä:-)
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Jos pääsisin ilmaiseksi mestoille, niin ton perjantain vois tsekata.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
vahva kilpailija provinssille..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Juu eipä ole mitään asiaa tuonne tänä vuonna. Eipä silti, en minä siellä aikaisemminkaan ole ollut
Sent from my iPhone 16
Kakkaa, hehe.
bzort glorf bööth
[quote:015b3e7b2e="ydinaukio"]
tämä on kyllä kevyesti huonoin jyrock-lineuppi ikinä, tai siis ainakin siltä ajalta kun mulla on ollu ikää tonne mennä.[/quote:015b3e7b2e]
Eri. 2006 on musta ollut toistaseks heikoin. Eikä viime vuoskaan nyt mikään huikea ollut. Ainakaan tuolla ei ole nyt liikaa sellasia "tehtiin just eka demo ja melkein osataan soittaa"-bändejä, joita on monien vuosien lineupissa ollut. Onhan tuo varsin erityylinen kuin aikaisempina vuosina, mutta mitä mielenkiintoista skenessä just nyt tapahtuu, jotka olis pitänyt tuonne ottaa?
Tosin pääesiintyjä vois toisena päivänä olla parempi. Ja ehkä olisivat saaneet enempi sekottaa noita tyylejä, nyt lauantai on selkeästi rokimpi.
kuulematta paskaa 2008
This must be what jail / I will scratch
Joo, mun tsekkailun kannalta perjantai olisi ihan toimiva. Harmi että soitetaan lauantaina. Toisaalta, I Walk The Linea on kiva katsoa livenä...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:6c8af0a598="Junkieman"][quote:6c8af0a598="ydinaukio"]
tämä on kyllä kevyesti huonoin jyrock-lineuppi ikinä, tai siis ainakin siltä ajalta kun mulla on ollu ikää tonne mennä.[/quote:6c8af0a598]
Eri. 2006 on musta ollut toistaseks heikoin. Eikä viime vuoskaan nyt mikään huikea ollut. [/quote:6c8af0a598]
eikös 2006 ollu rättö & lehtisalo? sehän pesee yksinään (tai kaksistaan) ton koko tän vuoden porukan
eiq vai oliko ne 2005? ja plain ride oli 2006? enpä kuule muista
no okei, ceebrolistics on kyl vitun kova
Rättis & Lehtis oli 2005. Silloinhan oli vaikka mitä mahtavuutta - 500 kg lihaa, Dungen, Sergio, Stalwart jne.
2006 oli aika kehno kyllä, mutta sillonkin sentään Jolly Jumpers ja mitä lie.
This must be what jail / I will scratch
No onhan tänäkin vuonna Giant Räbät, Ceebrot, Anna Järvinen, Jesse, Monkit ja Pintit. Monkit ja Pintit on ainakin kovia livebändejä. I Walk the Linekin jees livenä, vaikka nähty. Ulkomaiset on vähän whatever Anna Järvisen lisäks toistaseks, mutta voivatpahan yllättää.
2005 oli hauskaa vaikka olinkin vaan perjantain ja päädyin ruotsalaisen miehen luo teekin naapuriin yöksi.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Joo taidan jättää tulematta. Edes lauma kännisiä rotseja häiritsemässä foppaa levytiskillä ei pelasta festareita.
No onhan tänäkin vuonna Giant Räbät.
Ei ehkä paras tapa markkinoida tällä laudalla
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:54e848d59d="Junkieman"]No onhan tänäkin vuonna Giant Räbät.
Ei ehkä paras tapa markkinoida tällä laudalla [/quote:54e848d59d]
Jeh. Sanoo vielä jotain positiivista Violasta, niin viimeinenkin jättää tulematta.
Tero saatana, s'olet gay!
Pitkästä aikaa just hyvä lineup.
no molempien iltojen alku näytti aika pahalta mut kyl se petraa sit loppuiltaan. eipä mitä, voi ottaa vakkarissa pohjia.
2006 on musta ollut toistaseks heikoin. Eikä viime vuoskaan nyt mikään huikea ollut. Ainakaan tuolla ei ole nyt liikaa sellasia "tehtiin just eka demo ja melkein osataan soittaa"-bändejä, joita on monien vuosien lineupissa ollut.
hehee. juurihan tuo on jyrockissa ollut parasta. varmojen rokuhittien väliin ripotellaan käsittämättömiä ylläreitä tunnelmaa piristämään. kyllä se aina in flamesin voittaa.
hmm, joku 200x-festari tulee mieleen: yläkerran hulinat oli selfish shellfish, jim avignon, angie reed, felix kubin ja huikeana loppuna ahkerat simpanssit!
vittu mitä menoo..
Täältä löytyy vanhat lineupit: http://www.jyrock.fi/historia
Jyrock ennakkoklubi tulossa juuri uusintana radio hearista www.hear.fi
Tiistaina noin kello 20:
Perjantai 14.3. Jyrock-ennakkoklubi (ajat noin-aikoja)
20.00 Los Fuegos Artificiales
20.40 Captain Cougar
21.20 Eleanoora Roosenholm
Räbätin Jyrock-moottoriturvat: Puppa J, Jontti & Shaka, Kesken Sauruksesta ja Laineen Kasperi. Ja varmaan joku yllätyssäätömahis olemassa...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
If Society -puoti edustamassa molempina päivinä. Ottakaahan rahaa mukaan...
Hyvä tietää ettei tarvi hakea Jyväskylän tuliaisia mistään X:stä.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
kävin yllättäen hakemassa lipun perjantaille