You are not logged in.
The Fall - Copped It
HÖÖJ HÖÖJ HÖÖÖÖJ 
This must be what jail / I will scratch
[quote:5d9c559937="Bricolage"]Isn't Anything soi taas ja vaikuttaa taas erilaiselta. Nämähän oli tähän aikaan Rhythm and booze-bändi, biisit meinaa hajota mikä tahansa sekunti kun rytmit ja ajoitukset on päin helvettiä.
Lyriikat on aika lohduttomia niin kuin monella shoegaze-bändeillä mutta "No More Sorry" on paras - krematorio täynnä haitareita ja huuliharppuja
[/quote:5d9c559937]
Bänditopikkiin asiakirjoitukset, ei kai tätä otsikkoa kukaan edes lue?
Pa pa pa pa ra pa pa pa pas! -indiepop-podcast soi.

smaa
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Candy Canea.
bzort glorf bööth

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ufomammut - Idolum
Sent from my iPhone 16
[quote:e5e8d3d760="Jean-Babtiste"]Toi Love 666 on 90-luvun Amphetamine Reptile klassikko. Monet on kai kuullu vaan sen "Please Kill Yourself So I Can Rock" -kakkosalbumin, joka ei oo läheskään yhtä hyvä, vaikka silläkin on hetkensä.
Tajusin just, että "U.S.A." niminen biisi loppuukin fadeouttiin, muut loppuu kaaokseen.[/quote:e5e8d3d760]
slsk pelasti sittenkin. sain fixini. kyl nää silti tilaukseenkin menee.
tattis vielä vinkistä j-b. mukavaa kuulla pitkästä aikaa oikeasti vittumaista musiikkia. vieläpä rock-musiikkia.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:3b4312d9f3="Bricolage"]Isn't Anything soi taas ja vaikuttaa taas erilaiselta. Nämähän oli tähän aikaan Rhythm and booze-bändi, biisit meinaa hajota mikä tahansa sekunti kun rytmit ja ajoitukset on päin helvettiä.
Lyriikat on aika lohduttomia niin kuin monella shoegaze-bändeillä mutta "No More Sorry" on paras - krematorio täynnä haitareita ja huuliharppuja
[/quote:3b4312d9f3]
en ole ikinä saanut sanastakaan selvää mitä nää laulaa-späm. no, ehkä kertsin olen hahmottanut osittain, se kun lukee biisin nimessä. ![]()
Eiköhän tässä liikuta akselilla Misfits/Pekka Streng ![]()
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Uutta Bauhausii edelleen.
Ronettes soi.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Eiköhän tässä liikuta akselilla Misfits/Pekka Streng
plenn stranzig? 
Al Green - Call Me.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Al Green - Call Me.
enpä kuule tiijä mahtaako se lukea tätä topiccia, kokeile privaa 
voodoo jippu 
eiq people bez magic people
lol apua
ultravox

[quote:338c5e6841="Bricolage"]Al Green - Call Me.
[/quote:338c5e6841]Setevie Wonder oli kuulemma soittanu Jugelle yks päivä 
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:969079800a="TWISTED BITCH"][quote:969079800a="Bricolage"]Al Green - Call Me.
[/quote:969079800a]Setevie Wonder oli kuulemma soittanu Jugelle yks päivä
[/quote:969079800a]
wow
![]()
voodoo jippu 
eiq people bez magic people
lol apua
ultravox

Setevie Wonder

stephen malkmus & the jicks - real emotional trash
Menetetty peli
Manic Street Preachers - Generation Terrorists
Olo on kuin olis taas 15-vuotias! Outoa miten melkein joka biisistä silti löytyy sellainen miljoonan dollarin riffi että.. 
Genghis Tronin uutta.
Converge meets Nine Inch Nails olisi kait kaikkein nasevin tapa kuvata tätä, mutta kyllä siinä yleistyksessä jyräytyy moni kiinnostava poikkeama. Todella taidokasta ja tyylikästä konehallintaa ennen kaikkea -sekä sellaista retrompaa industrialsoundia että modernimpaa, brittihenkistä electronicaa.
Sent from my iPhone 16
Glenn Branca - The Ascension

Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!