1. Index
  2. » Ei-popimpaa
  3. » Steve Reid

#1 08.03.2008 21:14

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005

Steve Reid

Pitkän uran tehnyt rumpali. Soitellut mm. John Coltranen, James Brownin ja Fela Kutin kanssa. Viime aikoina tehnyt yhteistyötä Kieran Hebdenin kanssa ja taisinpa miehen tuon projektinsa parissa ohimennen Roskildessakin nähdä. Nyt Reid on kuitenkin nauhoittanut levyn Afrikassa ja tuotos on saanut nimekseen Daxaar. Luin ylistävän arvostelun Rytmistä ja päätin testata ja aivan mahtavaa meininkiä tuo levy sisältää. Hebdenin tuolla levyllä on mukana. En osaa kuvailla musiikkia nyt sen kummemmin kuin että jazzista siinä selvästi on vaikutteita ja yllättävän hyvin nuo Hebdenin elektroniset äänetkin sopivat perinteisempien soittimien sekaan.

<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

#2 09.03.2008 00:54

paise
Member
Registered: 01.07.2005

Re: Steve Reid

Lions of Juda  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan
Ylipäätään miehen työssä yhdistyy nätisti free ja groove. Pitää tsikiditsekata toi uus.

"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho

#3 12.03.2008 00:11

Alxity

paise wrote:

Pitää tsikiditsekata toi uus.

Älä kuitenkaan mene ihan kuulematta ostamaan. En nimittäin ole ihan varma tykkäätkö kuitenkaan yhtä paljoa kuin minä. Ei nimittäin ole missään nimessä mitään hulinaa vaan paikoitelleen melko "laskelmoidunkin" kuuloista menoa ja vitosbiisin (Big G's Familyn) kitarasta voi tulla vaikkapa Pink Floyd mieleen  icon_wink

<@DBGene> senkin karkki

#4 07.11.2008 12:40

Alxity

Oliko kukaan katsomassa Tampereella? Oliko hyvä? Harmittaa että itselläni jäi väliin, mutta toisaalta olin kyllä aika mielenkiintoisessa paikassa keikan aikoihin...

<@DBGene> senkin karkki

1. Index
  2. » Ei-popimpaa
  3. » Steve Reid

Board footer