You are not logged in.
[quote:dda850aeb5="jookcha"]Tän vois kai nostaa ylös kun uutta levyä tulossa:
[quote:dda850aeb5]Kauko Röyhkän ja Riku Mattilan albumin Kaikki menee hyvin kun oot nuori julkaisupäivämäärä on 6.2.2008.[/quote:dda850aeb5]
Näähän on nyt vissiin niitä biisejä, joita Kake ja Riku soitti keikoilla pari vuotta sitten. Myspacessa on jotain näytteitä ja ne kuulostaa aika hyvältä. http://www.myspace.com/royhkamattila[/quote:dda850aeb5]
Erittäin hyviltä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:2b192e2710="hrmunoita"][quote:2b192e2710="jookcha"]Tän vois kai nostaa ylös kun uutta levyä tulossa:
[quote:2b192e2710]Kauko Röyhkän ja Riku Mattilan albumin Kaikki menee hyvin kun oot nuori julkaisupäivämäärä on 6.2.2008.[/quote:2b192e2710]
Näähän on nyt vissiin niitä biisejä, joita Kake ja Riku soitti keikoilla pari vuotta sitten. Myspacessa on jotain näytteitä ja ne kuulostaa aika hyvältä. http://www.myspace.com/royhkamattila[/quote:2b192e2710]
Erittäin hyviltä [/quote:2b192e2710]
Paitsi toi Helvetti on tosi laimee verrattuna parin vuoden takaiseen liveen.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Jäi jäljet
Selittyy toki osaltaan sesongilla, mutta uran paras albumilistasijoitushan (2.) sieltä sitten paukahti
This must be what jail / I will scratch
Hieno listasijoitus! (vain Röyhkän oppipoika komeilee korkeammalla)
Silti.. vaikka kyseessä on mainio levy niin kyllähän tuo yleinen hehkutus on aika överiksi vedettyä (mainosteksteja tyyliin 'parasta Kaukoa sitten vuoden 1985' yms.) kun ajattelee ettei tuo uusi materiaali nyt niin kovin paljon eroa esimerkiksi parista edellisestä levystä, Rock'n'Roll kliseestä puhumattakaan jossa sounditkin ovat (yllätys yllätys) hyvin samanlaiset.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Röyhkän Pikku enkeli ja Mielummin vanha kuin aikuinen sekä Paha maa EP tsekitty. Paha maa on kyllä hitsin hyvä biisi. Röyhkä on livenä tullut nähtyä kyllä muutamaan otteeseen, mutta nyt vasta Anttilan huikeat tarjoukset pistivät levyjä ostamaan.
Oon vasta viimeisen kolmen vuoden aikana löytänyt Kaukon kunnolla. Joskus '99 tein paskan kirjailijaesitelmän äikän tunnilla Kaukosta ja samalla tsekkailin parit levyt. Tykkäsin, mutta jostain syystä kuuntelu vaan jäi aika vähäiseen kunnes vasta Kalliossa asuessani sain hankittua Ihmelapsen ja Joko - Tai:n ja sen jälkeen onkin ollut mieletöntä diggailua.
Kävin iltapäivällä Jäänsärkijässä ja tarkoituksena oli ostaa tuo uusi levy, mutta olikin loppunut. Samalla kuulin, että siitä olisi mahdollisesti tulossa vinyylipainos tämän kevään aikana. Pitäisiköhän sitä nyt sitten jaksaa odotella vinyyliä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:796269e5bc="hrmunoita"] Kalliossa asuessani sain hankittua Ihmelapsen ja Joko - Tai:n ja sen jälkeen onkin ollut mieletöntä diggailua.
[/quote:796269e5bc]
Joko - Tai = Paras suomalainen rokkilevy koskaan? No joo...empä tiiä, mutta sinnepäin kuitenkin.
Tosta uudestakin tykkään. Monta hyvää biisiä sillä. En nyt silti ihan niin huippuna pitäis, kuin mitä joissakin lehdissä on väitetty.
Aamulehden mukaan oli Tampereella Klubi ollu viikonloppuna loppuunmyyty ja yleisö hurmoksessa. Menestystä piisaa vissiin.
Tampereella Klubi ollu viikonloppuna loppuunmyyty ja yleisö hurmoksessa. Menestystä piisaa vissiin.
Mietiskelinkin tässä juuri, että vois ostaa lipun Tavastian keikalle suht ajoissa.
Älyttömän hyvä levy. Kyllä on mahtava fiilis taas pitkästä aikaa diggailla Kaukon levyä ihan ilmaan mitään "mutta..."-klausuuleja.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Olin Tampereen Klubilla zoomailemassa. Olihan meno ihan virkistävää kun oli uudet muusikot välillä kehissä.
Riku Mattila on kyllä äärimmäisen tyylikäs ja positiivisen oloinen kitaristi. Ja olihan se sympaattista seurata isä-poika työskentelyäkin (Rikun poika soitti koskettimia ja kitaraa)
Samae Koskinen oli bassossa ja huomasi kyllä että hän toimii omassa bändissään johtohahmona: tuli esimerkiksi bassonsa kanssa useasti lavan reunaan heilumaan... kuvitelkaa Mats Hulden tekemässä sama
Samae esitti jossain vaiheessa Hän asuu näillä kulmilla.
Biisilistassa ei mitään yllätyksiä... Mutta mutta oli mukava kuulla taas.
Aamulehdessä taidettiin mainita jotain tyyliin että "stailauksen" jäljiltä Kauko Röyhkä taas kiinnostaa ihmisiä. Hyvä niin. Mikäänhän ei periaatteessa kyllä ole muuttunut.
27. 3. Tavastialla tämä.
[quote:8be915bd69="Markku"][quote:8be915bd69="hrmunoita"] Kalliossa asuessani sain hankittua Ihmelapsen ja Joko - Tai:n ja sen jälkeen onkin ollut mieletöntä diggailua.
[/quote:8be915bd69]
Joko - Tai = Paras suomalainen rokkilevy koskaan? No joo...empä tiiä, mutta sinnepäin kuitenkin..[/quote:8be915bd69]
No ei kai nyt edes Kaken top vitosessa? On siinä kyllä pari aika helvetin hienoa vetoa. Lisäksi cd-painoksessa mukana ehkä Kaken paras julkaisi koskaan, Mutta mutta EP,,,
Uusi levy pitää kyllä hankkia, hieman vituttaa, että studiossa on pitänyt akustisesta, rouheasta meiningistä sellaista perusrockia, sovitukset ei siis vakuuta, mutta biisit on rautaa. Vähän ärsyttävää, mutta ehkä mä kestän.
Aamulehden mukaan oli Tampereella Klubi ollu viikonloppuna loppuunmyyty
Tämän huomasimme ovella
This must be what jail / I will scratch
[quote:55d26f0254="Pistooli-pepe"][quote:55d26f0254="Markku"][quote:55d26f0254="hrmunoita"] Kalliossa asuessani sain hankittua Ihmelapsen ja Joko - Tai:n ja sen jälkeen onkin ollut mieletöntä diggailua.
[/quote:55d26f0254]
Joko - Tai = Paras suomalainen rokkilevy koskaan? No joo...empä tiiä, mutta sinnepäin kuitenkin..[/quote:55d26f0254]
No ei kai nyt edes Kaken top vitosessa? On siinä kyllä pari aika helvetin hienoa vetoa. Lisäksi cd-painoksessa mukana ehkä Kaken paras julkaisi koskaan, Mutta mutta EP,,,
[/quote:55d26f0254]
No en siis noita Röyhkän levyjä tarkempiin järjestyksiin osaa asetella, mutta toi Joko-Tai vaan on sellanen, jota jaksaa lähes aina alusta loppuun niin, ettei kertaakaan tuu mieleen skipata jotain kappaletta. Yhtään oikeen hitin kuuloista biisiähän tuossa ei oikeestaan ole. Tai ehkä Tulit vastaan mua ois voinu sellainen olla. Tai sitten ei. Yhtenäisen kuuloinen levy, jossa on kuitenkin tarpeeks vaihtelua ja hienon kuuloista soittoa.
Mulla myös toi cd, jossa Mutta, mutta mukana. Samassa soirossa menee aina muun levyn kanssa, eli hyvähän se.
Oon aika kova Röyhkä fani. Mun mielestä sen huonoimmillakin levyillä (Sinä olet tähti, Puiden alle) on jonkin verran mahtimusaa.
[quote:7bf907270f="Markku"]
Oon aika kova Röyhkä fani. Mun mielestä sen huonoimmillakin levyillä (Sinä olet tähti, Puiden alle) on jonkin verran mahtimusaa.[/quote:7bf907270f]
Mainitut levyt ovat meikäläiselle erittäin mieleisiä mutta toki asialla saattaa olla tekemistä sen kanssa että juuri noista alkoi tutustumiseni artistiin.
Virheet, Nainen surupuvussa, Kaikki rakastaa mua kuin Jeesusta yms. ovat mahtavia viisuja!
Vuodenvaihteessa Yo-talon keikalla Kauko veti Sinä olet tähdeltä Cindy Crawfordin ja Herra Auringon.
Virheet, Nainen surupuvussa, Kaikki rakastaa mua kuin Jeesusta yms. ovat mahtavia viisuja!.
Kahden ekan biisin osalta sama.
Joko - Tai = Paras suomalainen rokkilevy koskaan?
oma ääni menee maa on voimaalle. tai siinä on ainakin paras aloitus missään koskaan. lyhyt peke-styge alkuun ja sit lähtee...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:d4e8479cc9="Pistooli-pepe"][quote:d4e8479cc9="Markku"][quote:d4e8479cc9="hrmunoita"] Kalliossa asuessani sain hankittua Ihmelapsen ja Joko - Tai:n ja sen jälkeen onkin ollut mieletöntä diggailua.
[/quote:d4e8479cc9]
Joko - Tai = Paras suomalainen rokkilevy koskaan? No joo...empä tiiä, mutta sinnepäin kuitenkin..[/quote:d4e8479cc9]
No ei kai nyt edes Kaken top vitosessa? On siinä kyllä pari aika helvetin hienoa vetoa. Lisäksi cd-painoksessa mukana ehkä Kaken paras julkaisi koskaan, Mutta mutta EP,,, [/quote:d4e8479cc9]
Kyllä mulle Joko - Tai on niitä kovimpia Kake-suosikkeja, helposti top5:ssa. Tohon vaikuttanee se, että oli ekoja Röyhkä-levyjä joita ihan oikeasti aloin digailemaan, ennen tuota kuullut jotain 90-luvun alkupuoliskon levyjä, Jumalan lahjat jne, jotka eivät silloin tehneet mitään mieletöntä vaikutusta, sit tolla levyllä oli taasen tunnelma ja biisit ihan kohallaan.
Ja olisko ne muut top5ssa sitten Mieluummin vanha kuin aikuinen, Kaksi koiraa, Maa on voimaa, ja ehkä Pikku enkeli.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:4411d36add="janne m."][quote:4411d36add="Pistooli-pepe"][quote:4411d36add="Markku"][quote:4411d36add="hrmunoita"] Kalliossa asuessani sain hankittua Ihmelapsen ja Joko - Tai:n ja sen jälkeen onkin ollut mieletöntä diggailua.
[/quote:4411d36add]
Joko - Tai = Paras suomalainen rokkilevy koskaan? No joo...empä tiiä, mutta sinnepäin kuitenkin..[/quote:4411d36add]
No ei kai nyt edes Kaken top vitosessa? On siinä kyllä pari aika helvetin hienoa vetoa. Lisäksi cd-painoksessa mukana ehkä Kaken paras julkaisi koskaan, Mutta mutta EP,,, [/quote:4411d36add]
Kyllä mulle Joko - Tai on niitä kovimpia Kake-suosikkeja, helposti top5:ssa. Tohon vaikuttanee se, että oli ekoja Röyhkä-levyjä joita ihan oikeasti aloin digailemaan, ennen tuota kuullut jotain 90-luvun alkupuoliskon levyjä, Jumalan lahjat jne, jotka eivät silloin tehneet mitään mieletöntä vaikutusta, sit tolla levyllä oli taasen tunnelma ja biisit ihan kohallaan.
Ja olisko ne muut top5ssa sitten Mieluummin vanha kuin aikuinen, Kaksi koiraa, Maa on voimaa, ja ehkä Pikku enkeli.[/quote:4411d36add]
Janne, Janne, missä Onnepäivä?
Toki parasta Kakea k-o-s-k-a-a-n!!!
[quote:e9216331c4="silvawhale"][quote:e9216331c4="Markku"]Joko - Tai = Paras suomalainen rokkilevy koskaan? [/quote:e9216331c4]
oma ääni menee maa on voimaalle. tai siinä on ainakin paras aloitus missään koskaan. lyhyt peke-styge alkuun ja sit lähtee...[/quote:e9216331c4]
Sama.
parhaissa bassoriffeissä tämä kans..
[quote:fa08a94381="upsetter"][quote:fa08a94381="silvawhale"][quote:fa08a94381="Markku"]Joko - Tai = Paras suomalainen rokkilevy koskaan? [/quote:fa08a94381]
oma ääni menee maa on voimaalle. tai siinä on ainakin paras aloitus missään koskaan. lyhyt peke-styge alkuun ja sit lähtee...[/quote:fa08a94381]
Sama.[/quote:fa08a94381]parhaissa bassoriffeissä tämä kans..
Ja bassosaundeissa kans!
[quote:c0d1b52cfe="Pistooli-pepe"]Janne, Janne, missä Onnepäivä?
Toki parasta Kakea k-o-s-k-a-a-n!!![/quote:c0d1b52cfe]
Jonain päivänä vois sysätä Pikku enkelin pois vitosesta, mut ei tänään.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:46e87a8303="Pistooli-pepe"]
Janne, Janne, missä Onnepäivä?
Toki parasta Kakea k-o-s-k-a-a-n!!![/quote:46e87a8303]
Onnenpäivä
Parhaat soundit, paras groove!
liput ostettu seinäjoen keikalle!
Oma top 4
1. Onnenpäivä
2. Pikku enkeli
3. Maa on voimaa
4. Mieluummin vanha kuin aikuinen
Erikoismaininta Mutta, Mutta EP:lle.
Aloituslevynä Kakeen toimii hyvin Talon meren rannalla-kokoelma, tai 20 Suosikkia Niistä itse aloitin diggailun!
Mulla taas ensimmäinen Kaken levy josta pidin tais olla Jumalan lahja.
Tykkäsin kuunnella silloin Radiopuhelimia, CMX:ää, Dead Kennedysiä ja kaikkia niitä räminäbändejä, joita Miettinen soitti Räkärodeossa. Jumalan lahja oli vähän rankempaa, joten sitä oli helppo ymmärtää. Yks elämäni suuria typeryyksiä on sen C-kassun hukkaaminen, jolle ton levyn olin äänittänyt. Alkuperäisenä en ole levyä omistanut, enkä ole siihen missään törmännyt. Voi perse. noh, ehkä vielä joskus...
Lilith biisi kolis mahtavan hienosti jossain Oulun rokkipaikassa v.96. Sen muistan vieläkin.
Joko-tai/Mutta mutta on kyllä paras.
En omista yhtään Kaken levyä, kirjastosta on aina pari lainassa ja kun palautan ne otan uudet mukaan.
No you mind yer bleedin own you two bob cunt