You are not logged in.
Galaxie 500 - Ceremony 3:54->. Muuttaa jokaisen bändistä ja/tai biisistä diggaavan pojan tai tytön ejakulaatiokoneeksi joka matkii Niagaraa.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
DälekiN Abandoned Languagen (biisi) lopussa tulee ihan käsittämätön kiimapiste. En nyt jaksa kaivaa tähän hätään tarkkoja sekunteja, ehkä huomenna sitten.
Ja samalta levyltä parissa muussakin biisissä ihan mielettömiä momentteja.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
His Name Is Aliven e-Nicollen lopussa ne vouvou-viu-vou-viu-vou.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
His Name Is Aliven e-Nicollen lopussa ne vouvou-viu-vou-viu-vou.
Hieno bändi.
Mercury Rev - Empire State (Son House In Excelsis) 4:15 paikkeilla kun koko biisi muuttuu ydinreaktoriksi.
En ole vielä muistanut omaa ehdotonta suosikkiani listata tänne mutta se on kyllä yhä Rod Stewartin "Maggie May" kohdassa 4:26 kun mandoliinit hyökkää takavasemmalta. Koko biisi on vain lämmin aurinkoinen kevätilta. Juu, se on se yksittäinen paras hetki.
*uhraa lukuisia pitkäsäärisiä blondeja Rodin alttarilla*
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Neurosis - The Doorway 3:18
Sarjassamme heavy as fuck -riffejä.
Sent from my iPhone 16
The Supremesin Baby Love -kappaleen aivan alussa, kun Diana Ross laulaa "I need you, oh how I need you".
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
animal collective, fireworks 02:59 -> <3<3<3
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
aqzu wrote:Justin Timberlake - Love Stoned muuttu Think She Knows -interludeksi. Se koko muutos on hieno ja vaikuttava.
Hitto, Justinilla on kyllä ainakin yksi muukin Magic Moment! Sen yhen hittibiisin lopussa se pätkä, kun eka kellutaan hetki ja Jusse höpöttää jotain ja sitten se toteaa "drums" ja sitten tulee tanakka biitti. Komeaa.
Ahahahahaa musta se on tosi korni kohta huvittavassa biisissä. Voiton vie ehkä kuitenkin "you know I used to dream about this when I was..." repsää.
Mut hyvä biisi, ei siin mitn!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
No sit vaikka Antonyn Cripple & Starfishin kohta
Mr. Muscle, gazing boredly
And he checking time did punch me
And I sighed and bleeded like a windfall
Happy bleedy, happy bruisy
ja siitä eteenpäin
Neurosis - The Doorway 3:18
Sarjassamme heavy as fuck -riffejä.
näitähän riittää. esim: bad brainsin soul craft, throat tapailee riffin mikkiin, pari rumpuiskua ja ....... THADADADADAMMMMMM...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Se kohta jossa Silvis tulee ulos kaapista ja tunnustaa syvän rakkautensa Neil Youngia kohtaan
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Se kohta jossa Silvis tulee ulos kaapista ja tunnustaa syvän rakkautensa Neil Youngia kohtaan
tässä se tavallaan tulee:
meillä oli lyhyt suhde 90-luvulla. ragged gloryn ja arc/weldin aikoihin toi ruma hippi teki oikeasti hienoa rämisevää rokkia. vaarallisen kuuloista kitarointia.
sit joku paskiainen kerto sille missä se akustinen kitara on ja paskaahan tuli tuli taas tuutin täydeltä. radio vitun helsingin retropaskiaiset piti huolen sitten saattohoidosta. ö-mappiin meni taas. arc/weldiäkään en ole pystynyt kuuntelemaan viiteen vuoteen.
tulipas tästä surullinen tarina...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
tool - forty six & 2 rumpusoolo siellä biisin loppupuolella
soad - toxicity moshauskohta 2:46 lähtien
the church - under the milky way ebow-soolo
brian eno - golden hours 2:02 lähtien
sooloiluks meni
john cale - paris 1919 2:22 eteenpäin
Belle & Sebastianin You Made Me Forget My Dreamsin lopun VIIIIIIIIIuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuBUMBUMBUM ja sitten Photo Jenny alku.
Täydellistä!
Weezer - Falling For You noin 2:20-2:50
Kaikki biisin kuulleet varmasti tietää mistä kyse. Tuohon puoleen minuuttiin mahtuu monta kohtaa jotka saa väreet aikaan. Ihan parasta.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Belle & Sebastianin You Made Me Forget My Dreamsin lopun VIIIIIIIIIuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuBUMBUMBUM ja sitten Photo Jenny alku.
Täydellistä!
Juuh!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Joo täs Hope Blisterin näkemyksessä Brian Enon "Spider & I" -biisistä ku toi säröbasso alkaa nousta ja repiä kaikkea kappaleiksi, viiitttuuu
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Kaikillehan tää on jo selvää, että Asan Loppuasukas on oikeasti psykedeelistä tavaraa, ja tarkoitan tällä sitä, että sen kuuntelu muistuttaa psykedeelistä kokemusta ja että se etenee mun tajunnassa ihan uskomattomana visioiden virtana, mutta eilen varsinkin kun kuuntelin ennen baariin lähtöä parin kaljan jälkeen "Sanat ei tehny tätä lauluaa", niin se kohta "soittaa kurvissa skata sporien haitarit" räjäytti kyl mun pään.
Weezer - Falling For You noin 2:20-2:50
Kaikki biisin kuulleet varmasti tietää mistä kyse. Tuohon puoleen minuuttiin mahtuu monta kohtaa jotka saa väreet aikaan. Ihan parasta.
Tiesin kuuntelematta mist on kyse.
Kaikillehan tää on jo selvää, että Asan Loppuasukas on oikeasti psykedeelistä tavaraa, ja tarkoitan tällä sitä, että sen kuuntelu muistuttaa psykedeelistä kokemusta ja että se etenee mun tajunnassa ihan uskomattomana visioiden virtana, mutta eilen varsinkin kun kuuntelin ennen baariin lähtöä parin kaljan jälkeen "Sanat ei tehny tätä lauluaa", niin se kohta "soittaa kurvissa skata sporien haitarit" räjäytti kyl mun pään.
Samaa.
Kyseinen laulu on itse asiassa muodostumassa minulle jonkinlaiseksi anthemiksi. Kuinka , mutta ei voi mitään.
Se väliosa, missä se pyörittelee ärriä, huipentuen viemärien pörinään ja toteamukseen kuoleman tiedostamisesta.
Vuoden levy.
:sydän:
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:c515eb2137="ex-kolja"]
Kyseinen laulu on itse asiassa muodostumassa minulle jonkinlaiseksi anthemiksi. Kuinka , mutta ei voi mitään.[/quote:c515eb2137]
Eilen soi mulla päässä kun humalapäissäni kurvailin Kampissa pyörällä väistellen ihmisiä, luullen tiedostavani jokaisen tyypin läsnäolon ja liikkeet
[quote:b45001e8f2="Jean-Babtiste"][quote:b45001e8f2="ex-kolja"]
Kyseinen laulu on itse asiassa muodostumassa minulle jonkinlaiseksi anthemiksi. Kuinka , mutta ei voi mitään.[/quote:b45001e8f2]
Eilen soi mulla päässä kun humalapäissäni kurvailin Kampissa pyörällä väistellen ihmisiä, luullen tiedostavani jokaisen tyypin läsnäolon ja liikkeet [/quote:b45001e8f2]
Elämä on parasta huumetta, varsinkin kun on 41 astetta kuumetta.
[quote:af5e49c3cd="ex-kolja"][quote:af5e49c3cd="Jean-Babtiste"][quote:af5e49c3cd="ex-kolja"]
Kyseinen laulu on itse asiassa muodostumassa minulle jonkinlaiseksi anthemiksi. Kuinka , mutta ei voi mitään.[/quote:af5e49c3cd]
Eilen soi mulla päässä kun humalapäissäni kurvailin Kampissa pyörällä väistellen ihmisiä, luullen tiedostavani jokaisen tyypin läsnäolon ja liikkeet [/quote:af5e49c3cd]
Elämä on parasta huumetta, varsinkin kun on 41 astetta kuumetta.[/quote:af5e49c3cd]
Elämä on kuin purkka tikkarissa, varsinkin ku on 31 vuotta mittarissa
[quote:046fe6d83a="Jean-Babtiste"][quote:046fe6d83a="ex-kolja"][quote:046fe6d83a="Jean-Babtiste"][quote:046fe6d83a="ex-kolja"]
Kyseinen laulu on itse asiassa muodostumassa minulle jonkinlaiseksi anthemiksi. Kuinka , mutta ei voi mitään.[/quote:046fe6d83a]
Eilen soi mulla päässä kun humalapäissäni kurvailin Kampissa pyörällä väistellen ihmisiä, luullen tiedostavani jokaisen tyypin läsnäolon ja liikkeet [/quote:046fe6d83a]
Elämä on parasta huumetta, varsinkin kun on 41 astetta kuumetta.[/quote:046fe6d83a]
Elämä on kuin purkka tikkarissa, varsinkin ku on 31 vuotta mittarissa [/quote:046fe6d83a]
Pitääköhän testata tuota levyä kun se J-B:n sielun tuollaiseen runouteen on kirvoittanut.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:64160ed9c6="Jean-Babtiste"][quote:64160ed9c6="ex-kolja"][quote:64160ed9c6="Jean-Babtiste"][quote:64160ed9c6="ex-kolja"]
Kyseinen laulu on itse asiassa muodostumassa minulle jonkinlaiseksi anthemiksi. Kuinka , mutta ei voi mitään.[/quote:64160ed9c6]
Eilen soi mulla päässä kun humalapäissäni kurvailin Kampissa pyörällä väistellen ihmisiä, luullen tiedostavani jokaisen tyypin läsnäolon ja liikkeet [/quote:64160ed9c6]
Elämä on parasta huumetta, varsinkin kun on 41 astetta kuumetta.[/quote:64160ed9c6]
Elämä on kuin purkka tikkarissa, varsinkin ku on 31 vuotta mittarissa [/quote:64160ed9c6]
[quote:dcccd0e368="Jean-Babtiste"][quote:dcccd0e368="ex-kolja"][quote:dcccd0e368="Jean-Babtiste"][quote:dcccd0e368="ex-kolja"]
Kyseinen laulu on itse asiassa muodostumassa minulle jonkinlaiseksi anthemiksi. Kuinka , mutta ei voi mitään.[/quote:dcccd0e368]
Eilen soi mulla päässä kun humalapäissäni kurvailin Kampissa pyörällä väistellen ihmisiä, luullen tiedostavani jokaisen tyypin läsnäolon ja liikkeet [/quote:dcccd0e368]
Elämä on parasta huumetta, varsinkin kun on 41 astetta kuumetta.[/quote:dcccd0e368]
Elämä on kuin purkka tikkarissa, varsinkin ku on 31 vuotta mittarissa [/quote:dcccd0e368]Pitääköhän testata tuota levyä kun se J-B:n sielun tuollaiseen runouteen on kirvoittanut.
sama
t: mama
eiq mitäs
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
RH - Esa
00:50 "homohomohoojiikoo"
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!