You are not logged in.
Ja sit viä dvd:ltä Hissillä mestauslavalle, joka olikin
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
innocent voices
Menetetty peli
Menetetty maa oli kyllä pienoinen pettymys. :?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
bird with the crystal plumage
tokaa kertaa katoin, edelleen parhautta, kuten kaikki muutkin (vanhat) argentot
Menetetty maa oli kyllä pienoinen pettymys. :?
mä oon iloinen että näin sen ennen kaikkea tätä hypeä. ikinä ei leffat oo hyviä jos niistä on liikaa odotuksia.
tai ainakin mä oon sellanen,,
[quote:7bc31cdc78="ginipoika"]Menetetty maa oli kyllä pienoinen pettymys. :?
mä oon iloinen että näin sen ennen kaikkea tätä hypeä. ikinä ei leffat oo hyviä jos niistä on liikaa odotuksia.
tai ainakin mä oon sellanen,,[/quote:7bc31cdc78]
Tämä pätee kaikkeen, hype ja menestys pilaa kaikki hyvät jutut.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
hype ja menestys pilaa kaikki hyvät jutut.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Tämä pätee kaikkeen, hype ja menestys pilaa kaikki hyvät jutut.
no en mä sitä nyt ihan noin meinannu mut nautin asioista enemmän jos en odota niiltä liikoja ja oon just sellanen et jos oon kuullu kehuja niin rupeen odottamaan ihan liikoja. tyhmimpiä piirteitäni.
[quote:767d92df13="kri"][quote:767d92df13="ginipoika"]Menetetty maa oli kyllä pienoinen pettymys. :?
tai ainakin mä oon sellanen,,[/quote:767d92df13]
Tämä pätee kaikkeen, hype ja menestys pilaa kaikki hyvät jutut.[/quote:767d92df13]Vähäksi aikaa ehkä, mutta kun hype laantuu, voi "tavarasta" taas nauttia sen omilla ehdoilla.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Jamie Bell
Tuon kohdalla soi potentiaalisen paskan kellot, eli oliko se kakaa vai kuraa? Trailerin perusteella nämä.
potentiaalisen paskan kellot
lisäänpä tämän suosikki-ilmaisuihini referenssitietojen kera
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Friend or Edgar Allan Foe
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Tuon kohdalla soi potentiaalisen paskan kellot, eli oliko se kakaa vai kuraa? Trailerin perusteella nämä.
Siis elokuva vai soundtrack? Elokuva on hyvä. Traileri paska.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:f9ff7e8ef6="leposi"]Tuon kohdalla soi potentiaalisen paskan kellot, eli oliko se kakaa vai kuraa? Trailerin perusteella nämä.
Siis elokuva vai soundtrack? Elokuva on hyvä. Traileri paska.[/quote:f9ff7e8ef6]
Elokuvan toki, ei minua soundträkit kiinnosta. Eli pitääpä katsoa joskus.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
vielä paskempi traileri:
oliko näille jo oma topicci?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Raileri oli aika harhaanjohtava, etten sanoisi.
Tykkäsin, valkkasin tuohon cd:n kannen koska se on kivempi kuin leffajuliste/dvd-kansi.
[quote:ea02d7349c="leposi"]Tuon kohdalla soi potentiaalisen paskan kellot, eli oliko se kakaa vai kuraa? Trailerin perusteella nämä.
Siis elokuva vai soundtrack? Elokuva on hyvä. Traileri paska.[/quote:ea02d7349c]Ace Ventura kakkosenkin traileri on paska, suorastaan sysipaska Leffa silkkaa neroutta
Little miss sunshine
olipa tosi hyvä ja hauska
Varikset komentavat
Eilen tuli katsottua Free Jimmy ja Totoro.
Sweeney Todd
Olihan se komea veriooppera, mutta ei mikään unohtumaton elokuvaelämys.
Du Levande.
Hitto ku mä olin sellasessa että jos ruutuu tulisi perse tai joku pieruläppä niin olisin repsannut ihan täysin eikä loppua olisi näkynyt. Roy Andersson on paras!!!
Du levande käytiin tsekkaamassa hyvässä seurassa
Du levande käytiin tsekkaamassa hyvässä seurassa
[quote:457672fecc="kraakku"]Little miss sunshine
olipa tosi hyvä ja hauska [/quote:457672fecc]
Sama, vasta nyt. Mut meni ihan pasmat sekasin kun kaikki puhu että se olis sufjan stevens -leffa, mut sehän olikin devotchka-leffa
I love you and dream about the Führer
28 weeks later
ei oikeen lähteny.
Buster Keatonin kenraali, säestys Black Audio + foppa
Aluksi, kun rumpukone lähti rullaamaan ja ihan ensimmäinen höyryjunan puksuttelukohtaus tuli kankaalle, niin tuli meinaan mielettömät fiilikset. Bändi jatkoi samanlaista pelkistettyä krautrokkityyppistä maalailua biittien päälle koko ekan episodin läpi, jossa Buster yrittää menestyksettä värväytyä armeijaan.
Hieman alkoi jo huolestuttaa siinä vaiheessa, että tuleeko hommasta sittenkin tylsää jauhamista, mutta kun leffan kiivastempoinen takaa-ajo pääsi kunnolla käyntiin ja bändi päräytti lisää höyryä koneeseensa, niin homma toimi taas ihan loistavasti. Toki leffalle kaikki kunnia, sehän nyt on selvää, mut kyllä tää moderni rumpukone-, samplerit-, kitarat- huuliharppu-meininki oli just sopiva lisuke. Leffan tunnelma muuttui itse asiassa yllättävänkin paljon verrattuna johonkin pianonpimputtelun värittämään hassutteluun, mutta se ei missään nimessä ollut huono asia. Nyt leffan tunnelma oli jonkin verran vakavampi. Se toimi, koska Kenraali ei muutenkaan ole mikään Busterille tyypillinen farssi, vaan paikoin hyvinkin vakava.
Jänni yksityiskohta oli esim se, että lopun sisällissotaa säestänyt hendrixmäinen kitaratiluttelu toi mielikuvan että ois katsonut jotain Vietnam-leffaa.
Mykkäfilmien säestyksistä pitäs ehdottomasti tulla yleisempää kansanhuvia. Katsojakunnassa oli tosi voimakkaita mielipiteitä puolesta ja vastaan. Leffakokemus toi hyvin konkreettisesti esiin sen, mikä on musiikin merkitys elokuvassa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Keatonin Kenraali on yksi hienoimpia elokuvia koskaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Alpha Dog ja Brick
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu