You are not logged in.
[quote:94580b7a4a="Juge"]What'd I Say -Ray Charles
Tällä miehellä on ääni kunnossa![/quote:94580b7a4a]
niin taisit sanoa 
voodoo jippu 
eiq people bez magic people
lol apua
ultravox

Girls Aloud - Biology
Juice Leskinen & Coitus Int: s/t

Eric´s Trip - My Room
bzort glorf bööth
Yo La Tengo - FaCebook.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Näkyyköhän?
Tästä Jugellekin kunnon harkkorea ![]()
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
happomuorit pistää parastaan
tässä hauska yksityiskohta, gatefold-kannesta aukee tollanen:

voodoo jippu 
eiq people bez magic people
lol apua
ultravox

Hyvä levy, mutta mulla on tästä Taangin julkaisema vinyyli, jolle on tungettu loppuun joku vuoden -97 seiskatuumainen, joka on ihan karseeta kuraa. Mut ei toi kyllä Feel The Darknessin tasolle yllä muuten.
Aiheeseen:

[quote:8f229991f3="Jean-Babtiste"]
Hyvä levy, mutta mulla on tästä Taangin julkaisema vinyyli, jolle on tungettu loppuun joku vuoden -97 seiskatuumainen, joka on ihan karseeta kuraa. Mut ei toi kyllä Feel The Darknessin tasolle yllä muuten.
Aiheeseen:
[/quote:8f229991f3]Mul on toi vaan Taangin kootut Poison Ideat cd:llä (joka on muuten visuaalisesti ja infollisesti varsin kökkö paketti). Enkä vertaa erinomaiseen Feel the Darknessiin, koska ovat sen verta erilaista musaa. Toi on kuitenkin alkuperäistä hardcorea parhaimmillaan.
P.S. Rateyourmusicin kuvat ei kai näy ku omassa cachessa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'

P.S. Rateyourmusicin kuvat ei kai näy ku omassa cachessa
Kiitti vinkistä.
NP: Television Personalities - The Glittering Prizes
Lax Rödaa kuuntelen.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

This must be what jail / I will scratch

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kauko Röyhkän Kaksi Koiraa soinut muutaman kerran tässä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Maailman parasta raivoamista

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Capitol K - Island Row
Sent from my iPhone 16