You are not logged in.
Missäs turkele ja leposi olivat? :?
Olin Klubilla. Tahdoin nähdä ne Kotwican lyhkärit eikä kyllä olisi ollut rahaakaan käydä katsomassa Alasdairia. Piti lainata paluumatkaan rahat Ja kidnapa Risoton villasukat.
[quote:77f5e14cee="risto_m"]Kyl vaan, upea keikka, loistava. Miehen kitarannäppäily oli paitsi kaunista ja taidokasta, myös rosoista ja villiä. [/quote:77f5e14cee]
Joo, ei tuohon ole mitään lisättävää...
Missäs turkele ja leposi olivat? :?
Olin Momentossa.
I love you and dream about the Führer
katoin puoli tuntia ja lähin pizzalle memory timesiin. kun tulin takasin, se soitti vieläkin! ei mitn saumaa ottaa vastaan tollasta. vielä sellasessa tilassa missä pitää olla aivan hiiskahtamatta ja liikkumatta. hurjan kauniita viisuja toki mutta silkkaa kärsimystä. ennemmin kuuntelen levyltä kuin olen vankina puoltoista tuntia.
let me fall out of the window
with confetti in my hair
[quote:0c36083409="ex-kolja"][quote:0c36083409="risto_m"]Kyl vaan, upea keikka, loistava. Miehen kitarannäppäily oli paitsi kaunista ja taidokasta, myös rosoista ja villiä. [/quote:0c36083409]
Joo, ei tuohon ole mitään lisättävää...
Missäs turkele ja leposi olivat? :?[/quote:0c36083409]
Olin Momentossa.
Ps. artsy on hassu.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Eilinen Tampereen keikka jätti vähän kylmäksi kun vertaa edelliseen näkemääni keikkaan samassa paikassa. No, eipä harmita kun liputkin maksoivat 0e.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
katoin puoli tuntia ja lähin pizzalle memory timesiin. kun tulin takasin, se soitti vieläkin! ei mitn saumaa ottaa vastaan tollasta. vielä sellasessa tilassa missä pitää olla aivan hiiskahtamatta ja liikkumatta. hurjan kauniita viisuja toki mutta silkkaa kärsimystä. ennemmin kuuntelen levyltä kuin olen vankina puoltoista tuntia.
arvasin!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
eikös kukaan ole vielä maininnut että tää lämppäilee joanna newsomia?
Small talk: vieraana Alasdair Roberts
ylihuomenna keikka kiilan kanssa reunasella, en taida jaksaa kun ei rahaakaan oikein ole
niin, silloin joskus kirjalla tää oli oikein mainio.
Alasdair Roberts soolokeikoilla Turussa pe 20. ja Porissa ma 22.12.
Paikalla ainakin Dynamossa, parhaassa tapauksessa jopa molemmissa.