You are not logged in.
[quote:b55a707b7c="forssto"] Paras bändi, parhaita tyyppejä! [/quote:b55a707b7c]
No hei, julkaiskaa lohdutukseks ja vastapainoks joittenki ihan mulkkujen tyyppien levy! Anarkiaa hei!
Et sattuis haluta tehdä levyä
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:4903180506="harry-irene"][quote:4903180506="forssto"] Paras bändi, parhaita tyyppejä! [/quote:4903180506]
No hei, julkaiskaa lohdutukseks ja vastapainoks joittenki ihan mulkkujen tyyppien levy! Anarkiaa hei![/quote:4903180506]Et sattuis haluta tehdä levyä
[quote:44e82ba0f6="harry-irene"][quote:44e82ba0f6="forssto"] Paras bändi, parhaita tyyppejä! [/quote:44e82ba0f6]
No hei, julkaiskaa lohdutukseks ja vastapainoks joittenki ihan mulkkujen tyyppien levy! Anarkiaa hei![/quote:44e82ba0f6]
Et sattuis haluta tehdä levyä
Voiko muu ku ihan mulkku tyyppi loukata toista nuin pahasti?
[quote:6f3774c640="forssto"][quote:6f3774c640="harry-irene"][quote:6f3774c640="forssto"] Paras bändi, parhaita tyyppejä! [/quote:6f3774c640]
No hei, julkaiskaa lohdutukseks ja vastapainoks joittenki ihan mulkkujen tyyppien levy! Anarkiaa hei![/quote:6f3774c640]
Et sattuis haluta tehdä levyä [/quote:6f3774c640]
Voiko muu ku ihan mulkku tyyppi loukata toista nuin pahasti?
No aattelinkii soololevyn tehä.
Niimmääki!
Tehkää banaaninmuotonen splittilevy
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ostaisin
Joo Maisema räjähti eilen käsiin, samoin kuin Bussipysäkillä. Parhautta.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
samoin kuin Bussipysäkillä. Parhautta.
janos valmusella nämä
Joo kyl tää Uurnapölylevy on parasta Surruria tähän mennessä. Vaikka iso hitti (?) Maisema kuulostaa siltä kuin se olisi ollut joka levyllä jo tähänkin asti niin hyvin se tuossa alkuräjähdyksen perässä vielä potkii. Ekojen biisien nimet on jo pelkästään aika riemastuttavia: Sokkelo/Hirviö/Maisema.
Helevata Anno Domini MMVIII ja meillä on tässä tasavallassa punkkilevy, jonka avaa Boulder Dashin seuraavaan kenttään vievän vilkkuvan arpakuution metsästyksestä kertova Sokkelo -niminen raita. Kelpaa mulle. Yritän olla systemaattinen / Ja edetä loogisesti / MUTTA AIKA LOPPUU!
Keskiosa vähän laimee ja loppupuolen hitaammat sahaukset ei oikein iske samalla tapaa kun nuo alun kasarithrowbackit mut on tätä ny viimeset puoltoista viikkoa tullu aika paljon kuunneltua.
Älä päästä painiks sitä
Puntalassa näin vajaa kolme vuotta sitten ja se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Vaikee sanoo onko Uurnis debyyttiä parempii. Tiukoille menee. Yleensäkin sur-rurin kieli poskella/hällä välilä -asenne tekemisiinsä miellyttää meikäläistä.
PRAHASSSSSTA TÄMÄ!!!
Eiks tää ollukaan jostain Pohjanmaalta?
Sent from my iPhone 16
PARASSSSSTA TÄMÄ!!!
SMMAAAAA!!!
ILR tuossa yläpuolella kiteytti aika hyvin munkin fiilikset Uurnapölyistä, a-puolen lopussa menee vähän metikköön, mutta muuten aivan saatanallisen kova lätty. Ilkan Boulder Dash -huomioille vielä erikoispeukku. Ja livenä murhaa. Mahtava bändi, ehkä paras.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Kuinkahan vanhaa sur-ruria se oikein oli, mitä oon kuullut, kuulosti ihan Apulannalta paitsi paskemmalta
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kuinkahan vanhaa sur-ruria se oikein oli, mitä oon kuullut, kuulosti ihan Apulannalta paitsi paskemmalta
Hmm, eikös joku muukin oo sanonut että nää vähän varhaiselta Apulannalta kuulostaa toisinaan... mut siis sata kertaa paremmalta
No emmätiä, Hüsker Dü tästä ennemmin mieleen tulee kuin "Apis".
3 parasta biisiä: maisema, puujuna ja se pitkä biisi just siinä a-puolen lopussa
[quote:2124899dac="Moronica"]Kuinkahan vanhaa sur-ruria se oikein oli, mitä oon kuullut, kuulosti ihan Apulannalta paitsi paskemmalta [/quote:2124899dac]
Hmm, eikös joku muukin oo sanonut että nää vähän varhaiselta Apulannalta kuulostaa toisinaan... mut siis sata kertaa paremmaltaNo emmätiä, Hüsker Dü tästä ennemmin mieleen tulee kuin "Apis".
No meitsi on ainakin sanonu just noin (esim. ku oltiin noille lämppärinä joskus 2004 keväällä), ja oon verrannu myös Hüskerseihin (Oranssin keikka puolisentoista vuotta sitten).
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hämmensi oikeen, kun viikko sitten kuulosti keikalla tolle. Että "tämmöstäkö tää nyt muka häh".
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Ekat kolme ja viimeiset 3 biisiä uusimmalta levyltä
Ja nelosbiisin loppu on ihan jees. Muut biisit onkin sitten aika huonoja, eikä niistä parempaa tee vaikka ne ois tehty kuinka kieli poskella/kalu suussa.
Livenä oon kerran nähny ja sillon olivat ihan hyviä, eivät mitään superparhutta kuitenkaan, kuuleman mukaan vähän päivästä riippuu millasen menon saavat aikaan.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
kuuleman mukaan vähän päivästä riippuu millasen menon saavat aikaan.
Näi o. Pari viikkoa sitten Oulussa olivat taas niin paskoja, että melkein hävetti puolestaan. Ihan hirveetä epävireistä rämpyttelyä ja sähläystä. Sitten viikkoa myöhemmin olivat taasen Tampereella ihan täyttä neroutta. Ei voi tajuu
MUTTA TÄÄ ON KYL PARHUUS!!! IME SHÄNKSI MOLOA!!!
[quote:73101956e8="turston"]kuuleman mukaan vähän päivästä riippuu millasen menon saavat aikaan.[/quote:73101956e8]
Näi o. Pari viikkoa sitten Oulussa olivat taas niin paskoja, että melkein hävetti puolestaan. Ihan hirveetä epävireistä rämpyttelyä ja sähläystä. Sitten viikkoa myöhemmin olivat taasen Tampereella ihan täyttä neroutta. Ei voi tajuu
Olit Tampereella vaan enempi päisnä.
Mä en ole tainnut nähdä näiltä yhtäkään keikkaa silleen niin kuin keikat yleensä nähdään. Ekalta näkemältäni keikalta en muista muuta kuin sen että olin itse jossain välissä rumpalin pallilla 'Sokkelo'-biisissä, sitten oon nähnyt keikkoja jostain lavan reunalta ja viimeksi piti pidellä sitä helkkarin basaria paikoillaan. Joka kerralla keikat on kuulostaneet lähinnä meteliltä. Ihan niin kuin keikka-Sur-rur ja levy-Sur-rur olisivat kaksi täysin eri bändiä.
Olisin vielä vähän aikaa sitten julistanut Uurnapölyt debyyttipitkistä paremmaksi, mutta enpä oikein tiedä. Sur-rurillakin on aika monta ässäveisua, harmi että se levy on aivan liian pitkä.
Yksi keikka Oulussa tais olla kahdella vuorottelevalla vararumpalilla, kun Kimmo oli myöhästynyt junasta tms.. Viime sunnuntain Vastavirran "akustinen" keikka (kevyemmillä soundeilla, hitaammilla tempoilla ja rennommalla otteella, mutta sähköiset kamat..) oli 3 päivän festaroinnin jälkeen täydellinen krapulakokemus, Kaikennäköinen säätö ja häröily kuuluu asiaan.
Sur-rur on keikalla parhaimmillaan täyttä neroutta, ja huonoimmillaankin vähintään viihdyttävä.
Ooksä Lauri sama Lauri ku piffillä?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Ooksä Lauri sama Lauri ku piffillä?
Joo, oon täällä lähinnä keskittyny lurkkailuun, stalkkailuun ja mainostamiseen.. Hauskaa että parikin piffillä ankarasti rekisteröitymispakkoa vastustanutta kaveria kirjoittelee tänne ihan mielellään rekisteröidyn nimimerkin takaa (mut kovin vaikeaa ei siis oo ollu yhdistellä kuka-on-kuka)..
[quote:45b0d55a65="Jean-Babtiste"]Ooksä Lauri sama Lauri ku piffillä? [/quote:45b0d55a65]
Joo, oon täällä lähinnä keskittyny lurkkailuun, stalkkailuun ja mainostamiseen.. Hauskaa että parikin piffillä ankarasti rekisteröitymispakkoa vastustanutta kaveria kirjoittelee tänne ihan mielellään rekisteröidyn nimimerkin takaa (mut kovin vaikeaa ei siis oo ollu yhdistellä kuka-on-kuka)..
SURRUR - Sateenkaaripaskaa perseestä ?/2009 // 500kpl // LP
bzort glorf bööth
NYTKYLLÄ?!
Vuoden komeimmat kannet on sit siinä.
organizing the boy scouts for murder is wrong