You are not logged in.
Kohu-63 oli kyllä parasta mitä teeveestä on tullut vähään aikaan. Eipä ole vähään aikaan naurattanut yhtä paljoa.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:1b5e9dc80f="Katkennut petsari"]:!: Tänään Teemalla klo 21 KOHU-63 AMERIKASSA
Persetti, unohdin... [/quote:1b5e9dc80f]
smaa, tai enpä ees tienny moisen tulevan..
Vois luulla, että uusitaan jossain vaiheessa. Tai ottakaa internetistä ILMASEX.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Vois luulla, että uusitaan jossain vaiheessa. Tai ottakaa internetistä ILMASEX.
saako intternetistä ILMASEXIÄ?
foorumin taso nousuun
G-Piste...
Tämä on yläasteikäisen tytön käsikirjoittama! Tajusin vihdoin miksi tämä on niin vaikea käsittää.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:604273f2d4="upsetter"][quote:604273f2d4="Katkennut petsari"]:!: Tänään Teemalla klo 21 KOHU-63 AMERIKASSA
Persetti, unohdin... [/quote:604273f2d4]
smaa, tai enpä ees tienny moisen tulevan..[/quote:604273f2d4]
http://thepiratebay.org/tor/4050740/Koh … ikassa.avi
okei, mulla hallussa. voin diilaa jonnekkin jos kiinnostaa. toi torrentti ei oo kovin aktiivinen (pari jakajaa, aika hidas. kuolee varmaan kohta)
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:8bb1c3868a="shanks"][quote:8bb1c3868a="upsetter"][quote:8bb1c3868a="Katkennut petsari"]:!: Tänään Teemalla klo 21 KOHU-63 AMERIKASSA
Persetti, unohdin... [/quote:8bb1c3868a]
smaa, tai enpä ees tienny moisen tulevan..[/quote:8bb1c3868a]
http://thepiratebay.org/tor/4050740/Koh … ikassa.avi
okei, mulla hallussa. voin diilaa jonnekkin jos kiinnostaa. toi torrentti ei oo kovin aktiivinen (pari jakajaa, aika hidas. kuolee varmaan kohta)[/quote:8bb1c3868a]
Mua kiinnostaisi kans nähdä tuo. Koitan eka tuota torrenttia, jos vaikka sattuisi hengittämään hieman. Näyttää kyllä, että saattaisi tulla jopa kokonaan. Toivottavasti (hidas) vauhti pysyy yllä.
Mua kiinnostaisi kans nähdä tuo. Koitan eka tuota torrenttia, jos vaikka sattuisi hengittämään hieman. Näyttää kyllä, että saattaisi tulla jopa kokonaan. Toivottavasti (hidas) vauhti pysyy yllä.
mulla tuli jossain 3-4 tunnissa. toivottavasti meitsin file ei oo ainut seed tällä hetkellä. täytyy koht lähtee töihin (kone menee kiinni ja mukaan).
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:9713d8164c="Ylitarkastaja Tolonen"]G-Piste...
Tämä on yläasteikäisen tytön käsikirjoittama! Tajusin vihdoin miksi tämä on niin vaikea käsittää.[/quote:9713d8164c]
Tämä oli aivan järkyttävää kuraa. :x
bzort glorf bööth
[quote:3f28dd2154="leposi"]Mua kiinnostaisi kans nähdä tuo. Koitan eka tuota torrenttia, jos vaikka sattuisi hengittämään hieman. Näyttää kyllä, että saattaisi tulla jopa kokonaan. Toivottavasti (hidas) vauhti pysyy yllä.
mulla tuli jossain 3-4 tunnissa. toivottavasti meitsin file ei oo ainut seed tällä hetkellä. täytyy koht lähtee töihin (kone menee kiinni ja mukaan).[/quote:3f28dd2154]
Jes, nyt tuli kokonaan. Pidän tota torrenttia tän päivän päällä, jos joku tahtoo imutella. Mut olihan noita pari joilta latautu.
Laitan kans ton latautumaa ja en muista kattoa sitä kuitenkaa ku vasta joskus vuoden päästä..
Smaa voisin latailla tänään illemmalla et pitäkää homot päällä vaan
Tuolta vaatteet on mun aatteet: http://www.stage6.com/user/putkonen/vid … RopeTV-avi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ou jeah, Muodon vuoksi uudet jaksot alkoi torstaina!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Luulin kokoajan sarjan loppuvan niihin viime vuoden leikkelybileisiin.
bzort glorf bööth
Lol apua, en ees muista mitään leikkelybileitä. Miten sen murhaajan kanssa kävi? Eiku viiltelijän? Ärsyttävää, kun tuotantokaudet näytetään niin pitkin aikavälein, ettei muista enää mitään.
*
[quote:55d1461ac4="Pilke"]Lol apua, en ees muista mitään leikkelybileitä. Miten sen murhaajan kanssa kävi? Eiku viiltelijän? Ärsyttävää, kun tuotantokaudet näytetään niin pitkin aikavälein, ettei muista enää mitään.
*[/quote:55d1461ac4]
Eikös se viiltelijöitä ollut kaksi, se kolmas kirurgi ja sitten se niiden nukutushoitaja? Pollarit taisi tulla paikalle?
Minne sen pojan ex-male nykyään woman rakastajar katosikaan? Eikös kauden lopussa ollut jotain vinkeetä tässäkin? Ei muista.
bzort glorf bööth
[quote:af27035d02="hiirimattona"][quote:af27035d02="Pilke"]Lol apua, en ees muista mitään leikkelybileitä. Miten sen murhaajan kanssa kävi? Eiku viiltelijän? Ärsyttävää, kun tuotantokaudet näytetään niin pitkin aikavälein, ettei muista enää mitään.
*[/quote:af27035d02]
Eikös se viiltelijöitä ollut kaksi, se kolmas kirurgi ja sitten se niiden nukutushoitaja? Pollarit taisi tulla paikalle?
Minne sen pojan ex-male nykyään woman rakastajar katosikaan? Eikös kauden lopussa ollut jotain vinkeetä tässäkin? Ei muista. [/quote:af27035d02]
Ainakin sillä oli suhde poikansa kanssa, mut en muista mihin hävis. Ja nyt Chris onkin kenties rakastunut Seaniin. Ehkä paras sarja.
En muista edes mitään kolmatta kirurgia. -ttu-tana!
*
[quote:a007694f40="Pilke"][quote:a007694f40="hiirimattona"][quote:a007694f40="Pilke"]Lol apua, en ees muista mitään leikkelybileitä. Miten sen murhaajan kanssa kävi? Eiku viiltelijän? Ärsyttävää, kun tuotantokaudet näytetään niin pitkin aikavälein, ettei muista enää mitään.
*[/quote:a007694f40]
Minne sen pojan ex-male nykyään woman rakastajar katosikaan? Eikös kauden lopussa ollut jotain vinkeetä tässäkin? Ei muista. [/quote:a007694f40]
Ainakin sillä oli suhde poikansa kanssa, mut en muista mihin hävis. Ja nyt Chris onkin kenties rakastunut Seaniin. Ehkä paras sarja.
En muista edes mitään kolmatta kirurgia. -ttu-tana!
*[/quote:a007694f40]
Kolmas kirurgi olikin nimeltään Quentin Costa, joka muistaakseni oli sukua sille mature-pimulle, jolla oli suhde pojan kanssa. Quentinin ainut murhe oli muistaakseni, ettei hänellä ollut penistä.
bzort glorf bööth
Muistinkin väärin ja tutkiskelu selvensi. Pahiksia ei olleetkaan kolmas kirurgi ja nukutuslääkäri vaan kirurgi ja etsivä, joka tutki tapauksia.
bzort glorf bööth
[quote:93592c9c09="Pilke"]Ou jeah, Muodon vuoksi uudet jaksot alkoi torstaina!
*[/quote:93592c9c09]
Jep!
"A repo man's always intense"
Criminal Minds on parempi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Muistinkin väärin ja tutkiskelu selvensi. Pahiksia ei olleetkaan kolmas kirurgi ja nukutuslääkäri vaan kirurgi ja etsivä, joka tutki tapauksia.
Joo näinhän se menikin! Muodon vuoksi-kiima! Tunnarikin on ihan mahti.
*
Alkoi uusintana Saariston lapset, sattumalta avasin eilen aamulla tv:n ja . näin sen ekan jakson. Aivan supermahtava.
"Isona aion naida putkimiehen. Putkimiehet tienaavat siivottomasti."
Kohta kolmoselta Steven Soderberghin Full Frontal!
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:09872dee2d]Olen katsonut viimeisen kolmen kuukauden ajan tätä uuutta
televisiokanavaa, JIMiä.
Yksi asia on alkanut tympäisemään nimittäin hevosen perse.Jos
katsoo tunnin ajan JIMiä niin takuuvarmasti tulee ainakin yksi
Penn & Teller -mainos , jossa kyseinen ahteri näkyy.
Sama mainos on tullut useita kuukausia putkeen.
Onko tolla JIM:llä ollenkaan työntekijöitä ? Vai onko se vaan
joku kovalevy, josta laitetaan kamaa eetteriin ?
Tuosta hevosenperseestä pitäisi päästä jotenkin eroon.[/quote:09872dee2d]
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tässä porukoilla käydessä on tullut katsottua TV:tä pitkästä aikaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tässä porukoilla käydessä on tullut katsottua TV:tä pitkästä aikaa.
Miltäs näyttää?
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:3da6c9d6db="hrmunoita"]Tässä porukoilla käydessä on tullut katsottua TV:tä pitkästä aikaa.
Miltäs näyttää?[/quote:3da6c9d6db]
Aika mustalta. En mä oikein tunnista tota sävyä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:1b733f0dcf="risto_m"][quote:1b733f0dcf="hrmunoita"]Tässä porukoilla käydessä on tullut katsottua TV:tä pitkästä aikaa.
Miltäs näyttää?[/quote:1b733f0dcf]
Aika mustalta. En mä oikein tunnista tota sävyä.[/quote:1b733f0dcf]