You are not logged in.
Pages: 1
Mitä tulee mieleen?
Jos meinaa artikkelin saada aikaan, niin pitää varmaan sisällyttää jotkut konseptialbumit (tarinalliset). Muuten mulle tulee mieleen vain Radiopuhelimien Tommi.
Tietoa näistä on aika vaikea löytää...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
no ei kyllä ooppera ole eka juttu joka tommista tulee mieleen... mutjoo, enpä kuule tiijä.
nightwish eiq
[quote:f28ef71011="Ylitarkastaja Tolonen"]Mitä tulee mieleen?
Jos meinaa artikkelin saada aikaan, niin pitää varmaan sisällyttää jotkut konseptialbumit (tarinalliset). Muuten mulle tulee mieleen vain Radiopuhelimien Tommi.
Tietoa näistä on aika vaikea löytää...[/quote:f28ef71011]
mites nää Rätön viritykset?
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:5a5ee914c4="kmodig"][quote:5a5ee914c4="Ylitarkastaja Tolonen"]Mitä tulee mieleen?
Tietoa näistä on aika vaikea löytää...[/quote:5a5ee914c4]
mites nää Rätön viritykset?[/quote:5a5ee914c4]
joo mullekin tuli mieleen et kuusumun keikka porin teatterissa oli kyllä lähimpänä rock-oopperaa mitä mä oon nähny
Mites tää?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:5f7216a330="hrmunoita"]Mites tää?
[/quote:5f7216a330]
juuri kanssa olin laittamassa, mutta sehän oli enemmän vain viusalisoitu konsertti.
miks just oopperA? miksei musikaalit, teatterijutut yms kelpaa?
Eihän se Radiopuhelimet-juttukaan ollut kai ooppera?
täh??? häh!!! ai mitä sanoit!!! alatsämulle?!!!
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Rock-ooppera on geneerinen nimitys kaikelle The Who:n Tommy-tyyliselle äpyilylle, mun mielestä...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Pages: 1