You are not logged in.
Squid and the Whale 9/10
No enpä kuule tiijä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:3950e5319d="Ylitarkastaja Tolonen"]Charlie Wilson's War
Mittavista Tom Hanks- ja Julia ROberts-antipatioista huolimatta elokuva teki suuren vaikutuksen. Nannaa tällaiselle political junkie-tyypille.... Aaron Sorkinin käsis oli aivan mahtava ja kaikki näyttelijät hyvässä terässä.
Suosittelen varauksetta.[/quote:3950e5319d]
Pannaanpa korvan taa.
TH ja varsinkin JR ovat joten ei juuri kiinnostanut, mutta onhan siinä Philip Seymour Hoffman.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:39ad880fa9="börjeslandet"]Squid and the Whale 9/10
No enpä kuule tiijä [/quote:39ad880fa9]
No uuh. Todellakin vähintään ysin arvoinen leffa. Jäi taas noi kekkerit väliin. Olis ollu kiva nähdä toi uudestaan.
[quote:3c8e8eb761="hrmunoita"][quote:3c8e8eb761="börjeslandet"]Squid and the Whale 9/10
No enpä kuule tiijä [/quote:3c8e8eb761]
No uuh. Todellakin vähintään ysin arvoinen leffa. Jäi taas noi kekkerit väliin. Olis ollu kiva nähdä toi uudestaan.[/quote:3c8e8eb761]
Joo oli mulle jo toinen kerta ja toimi taas yllättävän hyvin. Mahtava komedia, jossa teemat toimivat erinomaisesti, vaikka sinänsä mitään hienovaraista tossa ei ollutkaan.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:b39c1eb5e8="tigrushka"][quote:b39c1eb5e8="Ylitarkastaja Tolonen"]Charlie Wilson's War
Mittavista Tom Hanks- ja Julia ROberts-antipatioista huolimatta elokuva teki suuren vaikutuksen. Nannaa tällaiselle political junkie-tyypille.... Aaron Sorkinin käsis oli aivan mahtava ja kaikki näyttelijät hyvässä terässä.
Suosittelen varauksetta.[/quote:b39c1eb5e8]
Pannaanpa korvan taa.
TH ja varsinkin JR ovat joten ei juuri kiinnostanut, mutta onhan siinä Philip Seymour Hoffman. [/quote:b39c1eb5e8]
No mua kiinnosti lähtökohtaisesti aihe ja päätin ottaa riskin. Kannatti!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Life Aquatic with Steve Zissou
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Julma kierre (8/10)
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Kaikille
the science of sleep
mahtavaa
Ken Loachin It's A Free World. Olihan tuo ihan hyvä
parfyymi
ihan ok, en mä siitä kirjastakaan ihmeemmin innostunu
[quote:1b6d42c348="ydinaukio"]parfyymi
ihan ok, en mä siitä kirjastakaan ihmeemmin innostunu[/quote:1b6d42c348]
Haha. Ehkä tylsin leffa ikinä. Harvemmin jää mikään leffa katsomatta paskuuden takia. Tunnin jaksoin tätä ja sitten oli pakko vetää kelauksella loppuun. Ja se lopun tuoksuttelu ja nussiminen, ei vittu mitä... Miten toi ohjaaja on voinut joskus ohjata Juokse Lolan? Se on sentään mahtava. Paskaa niin paskaa tää Parfyymi ettei edes V niinku Vendetta vai mikä lie oli yhtä paskaa. Sen sentään jaksaa katsoa loppuun.
PASKAA!
Ai joo.. katsoinhan mä toissa yönä myös sen Kohu-63:n kiertuedokkarin.
Hairspray. ja tällä tarkoittanen sitä John Watersin ohjaamaa, eikä sitä uutta kammottavaa re-makea.
[quote:aa53cbe39c="leposi"][quote:aa53cbe39c="ydinaukio"]parfyymi
ihan ok, en mä siitä kirjastakaan ihmeemmin innostunu[/quote:aa53cbe39c]
Haha. Ehkä tylsin leffa ikinä. Harvemmin jää mikään leffa katsomatta paskuuden takia. Tunnin jaksoin tätä ja sitten oli pakko vetää kelauksella loppuun. Ja se lopun tuoksuttelu ja nussiminen, ei vittu mitä... Miten toi ohjaaja on voinut joskus ohjata Juokse Lolan? Se on sentään mahtava. Paskaa niin paskaa tää Parfyymi ettei edes V niinku Vendetta vai mikä lie oli yhtä paskaa. Sen sentään jaksaa katsoa loppuun.
PASKAA!
[/quote:aa53cbe39c]V for Vendetta oli just hyvä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:36bb903f83="Jean-Babtiste"][quote:36bb903f83="leposi"][quote:36bb903f83="ydinaukio"]parfyymi
ihan ok, en mä siitä kirjastakaan ihmeemmin innostunu[/quote:36bb903f83]
PASKAA!
[/quote:36bb903f83]V for Vendetta oli just hyvä [/quote:36bb903f83]
Onhan se. Nimittäin on tällä hetkellä toiseksi paskin leffa ikinä. ELÄKÖÖN PARFYYMI!
[quote:f800c3409d="leposi"][quote:f800c3409d="ydinaukio"]parfyymi
ihan ok, en mä siitä kirjastakaan ihmeemmin innostunu[/quote:f800c3409d]
PASKAA!
[/quote:f800c3409d]
Parfyymin loppu oli jotain käsittämätöntä paskaa. Muuten tuoksuttelu ja nussiminen on just jees.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:4f64b20c69="noiseidea"][quote:4f64b20c69="leposi"][quote:4f64b20c69="ydinaukio"]parfyymi
ihan ok, en mä siitä kirjastakaan ihmeemmin innostunu[/quote:4f64b20c69]
PASKAA!
[/quote:4f64b20c69]
Parfyymin loppu oli jotain käsittämätöntä paskaa. Muuten tuoksuttelu ja nussiminen on just jees.[/quote:4f64b20c69]
no en mä tiedä, silleinhän se kirjakin loppuu. olihan toi leffa vesitetty versio, ei tossa mitään eläimiä syöty elävältä jne
ihan viihdyttävä leffa kuitenkin, kuten se verikostokin.
mulle ei oo kyl ikinä tullu yhestäkään leffasta noin vahvoja negatiivisia tunteita kuin leposilla tästä
[quote:b50cdee724="ydinaukio"][quote:b50cdee724="noiseidea"][quote:b50cdee724="leposi"][quote:b50cdee724="ydinaukio"]parfyymi
ihan ok, en mä siitä kirjastakaan ihmeemmin innostunu[/quote:b50cdee724]
PASKAA!
[/quote:b50cdee724]
Parfyymin loppu oli jotain käsittämätöntä paskaa. Muuten tuoksuttelu ja nussiminen on just jees.[/quote:b50cdee724]
no en mä tiedä, silleinhän se kirjakin loppuu. olihan toi leffa vesitetty versio, ei tossa mitään eläimiä syöty elävältä jne
ihan viihdyttävä leffa kuitenkin, kuten se verikostokin.
mulle ei oo kyl ikinä tullu yhestäkään leffasta noin vahvoja negatiivisia tunteita kuin leposilla tästä [/quote:b50cdee724]
Ei mullakaan kovin usein. V niinku Vendetta ja Parfyymi on varmaan ainoat.
Ja V for Vendetta on just mainio.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ja V for Vendetta on just mainio.
Kerrankin noiseidean kanssa smaa mieltä jostain elokuvasta
[quote:cf13f0f69f="leposi"][quote:cf13f0f69f="ydinaukio"]parfyymi
ihan ok, en mä siitä kirjastakaan ihmeemmin innostunu[/quote:cf13f0f69f]
PASKAA!
[/quote:cf13f0f69f]
Se kirja on niin paska, ettei leffa kiinnosta, vaikka hajuvesiharrastaja olenkin.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Naisia hermoromahduksen partaalla (6/10)
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
[quote:42c7c7078b="noiseidea"]Ja V for Vendetta on just mainio.
Kerrankin noiseidean kanssa smaa mieltä jostain elokuvasta [/quote:42c7c7078b]
OHO
No films exist for this topic
[quote:4f7b8bce5b="börjeslandet"][quote:4f7b8bce5b="noiseidea"]Ja V for Vendetta on just mainio.
Kerrankin noiseidean kanssa smaa mieltä jostain elokuvasta [/quote:4f7b8bce5b]
OHO
[/quote:4f7b8bce5b]
Olihan se ihan katottava joo.
There Will Be Blood 10/13
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:6d9e55697f="noiseidea"]Ja V for Vendetta on just mainio.
Kerrankin noiseidean kanssa smaa mieltä jostain elokuvasta [/quote:6d9e55697f]
eri
I love you and dream about the Führer