You are not logged in.
Grizzly Bearin keltainen talo soi.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Pistepirkkojen Drops & Kicks soi 
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon

aika jännä kansi, melkeen ruma mut oikeestaan aika hiton hiano
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Hyvä levy toi, laitanpa itekin soimaan. Debyytistä pidän kuitenkin edelleen enemmän, sitä tulikin kuunneltua eilisiltana samalla kun otin turpaani pessissä.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
En oo paljoo näitä kuunnellu lähiaikoina, Primaveran keikka oli jotenkin pettymys ja sit jäi. Tais olla festarin trademarkki eli paskat soundit kyllä vähän häiritsevä tekijä

This must be what jail / I will scratch
Seitsemännellä rivillä nähdään.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Bolivia Tremor Control - Dusk At Cubist Castle
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

This must be what jail / I will scratch
aika jännä kansi, melkeen ruma mut oikeestaan aika hiton hiano
Ajattelin suurinpiirtein just ihan samaa, ennenkö ehin edes lukee kommentin.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:9a3c2f885e="HUIG"]aika jännä kansi, melkeen ruma mut oikeestaan aika hiton hiano
Ajattelin suurinpiirtein just ihan samaa, ennenkö ehin edes lukee kommentin.
*[/quote:9a3c2f885e]
Levy ei jaksanu kyl kuumottaa. Paatu sellaseen innottomaan indiefolk-altrock-hönöilyyn.
Groundhogsia ny, tää o parempaa ![]()

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:11646bfa59="HUIG"]
Groundhogsia ny, tää o parempaa
[/quote:11646bfa59]Kyllä Huig tietää. ![]()
Parempaa ku mikä? No ei paljo välii. ![]()

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ei kyllä oo parempaa ku tää 
![]()
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
No entäs tää Simo Salmisen Minä olen paakari?! Last.fm:n My recommendations -radiosta nämä. 
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
No entäs tää Simo Salmisen Minä olen paakari?! Last.fm:n My recommendations -radiosta nämä.
Ja nyt Messer Chupsia, ihan hyvä ratio tämä.
[quote:38cfbde093="risto_m"]No entäs tää Simo Salmisen Minä olen paakari?! Last.fm:n My recommendations -radiosta nämä.
Ja nyt Messer Chupsia, ihan hyvä ratio tämä.[/quote:38cfbde093]
Tuon perusteella kyllä 
Varmasti kova. Miten vertautuu Groundhogsiin? Empä kuule tiiä.
Luin muuten ton sun sigun, että "minä vedän nyt piriä" ![]()
[quote:b797a2567d="risto_m"]No entäs tää Simo Salmisen Minä olen paakari?! Last.fm:n My recommendations -radiosta nämä.
Luin muuten ton sun sigun, että "minä vedän nyt piriä"
[/quote:b797a2567d]
ihan vaan kaljalla kävin ![]()
[quote:1bbb74e452="Jean-Babtiste"][quote:1bbb74e452="risto_m"]No entäs tää Simo Salmisen Minä olen paakari?! Last.fm:n My recommendations -radiosta nämä.
[/quote:1bbb74e452]
ihan vaan kaljalla kävin
[/quote:1bbb74e452]
Eri ![]()
[quote:42e2c47206="risto_m"][quote:42e2c47206="Jean-Babtiste"][quote:42e2c47206="risto_m"]No entäs tää Simo Salmisen Minä olen paakari?! Last.fm:n My recommendations -radiosta nämä.
[/quote:42e2c47206]
ihan vaan kaljalla kävin
Eri