You are not logged in.
Festivaalialue 12.-13.7.
Joe Bataan (USA)
Comeback Kid (CAN)
Converge (USA)
Cult of Luna (SWE)
Fanfare Ciocârlia (ROM)
Heaven Shall Burn (GER)
The Heptones (JAM)
Kashmir (DEN)
Mogwai (UK)
Oceansize (UK)
Ozric Tentacles (UK)
Venetian Snares (CAN)
Nightwish
Asa ja Jätkäjätkät
Astro Can Caravan
Diablo
Discard
Eläkeläiset
Ismo Alanko Teholla
Lauri Tähkä & Elonkerjuu
Medeia
Pelle Miljoona Unabomber
Pyhimys
Raappana & Sound Explosion Band
Rhythm Funk Masters
Samettivallankumous
Scandinavian Music Group
Stella
Turisas
Von Hertzen Brothers
2007
Smaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Provinssi?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
prov1.jpg
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kappas, ihan kelposettiä tulossa ja mielenkiintoisemmat ulkomaiset kuin viime vuonna. Mogwai olis kiva vihdoin tsekata, Converge kiinnostaa semisti, Cult of Luna on aina hyvä livenä, Fanfare Ciazarlia on aika jees ja Oceansize ja Ozric Tentacles on muistaakseni ihan kelpoa homoprogea.
sori, että tein virheen.
ei tuu toistumaan.
meen vetää itteni jojoon.
Huh!
Olen jo tuolla.
Sent from my iPhone 16
Fanfare Ciazarlia on aika jees
understatement of the year!!
vittu, parasta ikinä. nää ja venetian snares samoilla festareilla??! vittu mitä menoo!!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:8d6cf162d8="turkele"]Mitä vittuu, parasta ikinä !!
Fanfare Ciocarlia paras mahollinen festarivalinta. Converge onkin pitänyt nähdä, Mogwai sopii sinne isoon telttaan, Venetian Snares öö millanenkohan livenä toivottavasti vitun kova. Ja meininki parhautta kuten joka vuos [/quote:8d6cf162d8]
oon niin tuolla
I love you and dream about the Führer
on kyl jo aika kiima! tänään ollu kovat fanfaresessiot soittimessa
Kappas, ihan kelposettiä tulossa ja mielenkiintoisemmat ulkomaiset kuin viime vuonna. Mogwai olis kiva vihdoin tsekata, Converge kiinnostaa semisti, Cult of Luna on aina hyvä livenä, Fanfare Ciazarlia on aika jees ja Oceansize ja Ozric Tentacles on muistaakseni ihan kelpoa homoprogea.
Itse lähden toki Nightwishin takia tuonne.
Sent from my iPhone 16
[quote:b73d365a58="Junkieman"]Kappas, ihan kelposettiä tulossa ja mielenkiintoisemmat ulkomaiset kuin viime vuonna. Mogwai olis kiva vihdoin tsekata, Converge kiinnostaa semisti, Cult of Luna on aina hyvä livenä, Fanfare Ciazarlia on aika jees ja Oceansize ja Ozric Tentacles on muistaakseni ihan kelpoa homoprogea.
Itse lähden toki Nightwishin takia tuonne.[/quote:b73d365a58]
yökalalle:
Nyt vaan toivomaan että Oceansize ja Mogwai tulisivat myös yhteiskeikalle Stadisteriin. Tosin Oceansize yksinäänkin kyllä kovettaisi aika helvetisti.
Every day, Rock'n'Roll is saving my Life
[quote:bfc094a0d9="silvawhale"]
vittu, parasta ikinä. nää ja venetian snares samoilla festareilla??! vittu mitä menoo!![/quote:bfc094a0d9]
Mulle hehkutettiin Ziozarliaa kovasti ennen Roskildee, joten se pääsi vain tasolle "hyvä" eikä "huippu".
Mulle hehkutettiin Ziozarliaa kovasti ennen Roskildee, joten se pääsi vain tasolle "absoluuttinen parhaus" eikä "huippu".
korjasin.
Jaa pitääpä tota ottaa vaik kirjastosta seuraavan kerran lainaan.
Eiks noi o o kaikki ollu suomessa vasta? VITTU
Eiks noi o o kaikki ollu suomessa vasta? VITTU
CBK ja Heaven Shall Burn oli syksyllä, Fanfare C. viime vuonna (?), Mogwai kesällä 2006. Muiden keikoista on jo useampi vuosi aikaa. Oceansize & Venetian Snares ei ole ikinä ollut. Converge nyt ennen kaikkea kiinnostaa kun satuin just ennen 3v. takaista Helsingin keikkaa sairastumaan. 40 asteen kuumeessa ei pahemmin pysty mitään tekemään. Piti vielä haastatella bändiä. Vitutus oli melkoinen.
Sent from my iPhone 16
[quote:61e1929378="jewbacca"]Eiks noi o o kaikki ollu suomessa vasta? VITTU
CBK ja Heaven Shall Burn oli syksyllä, Fanfare C. viime vuonna (?), Mogwai kesällä 2006. Muiden keikoista on jo useampi vuosi aikaa. Oceansize & Venetian Snares ei ole ikinä ollut. Converge nyt ennen kaikkea kiinnostaa kun satuin just ennen 3v. takaista Helsingin keikkaa sairastumaan. 40 asteen kuumeessa ei pahemmin pysty mitään tekemään. Piti vielä haastatella bändiä. Vitutus oli melkoinen.[/quote:61e1929378]
sitäpaitti fanfare oli viimeksi tuossa juopottelukeikkojen pyhätössä eli NOT eli savoy-teatterissa. mahtavaa nähdä toi kunnon meiningeissä.
Olin jo spämmimäs ukkomustilais-ketjuun
Giocarlia Ilosaaressa kaiken muun kivan ohessa on kyllä
Kun vaan ny pääsis, ettei tarvi olla ite jossain jumalan seljän takana tanhuvestivaalilla keikalla tuolloin.
tv. nimim. Joensuussa on parhaat lapsenvahditkin
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Parilla lisäsivät. Common
Jos olis Ruississa, niin ton honotusta vois jopa lähteä kattelemaan, mutta ei Itä-Suomeen;ei, vaikka Wu-Tang Clan tulisi.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:b3b0ea7d77="turkele"]Parilla lisäsivät. Common
Jos olis Ruississa, niin ton honotusta vois jopa lähteä kattelemaan, mutta ei Itä-Suomeen;ei, vaikka Wu-Tang Clan tulisi.[/quote:b3b0ea7d77]
et vaan osaa.
[quote:48783db38a="ex-kolja"][quote:48783db38a="turkele"]Parilla lisäsivät. Common
Jos olis Ruississa, niin ton honotusta vois jopa lähteä kattelemaan, mutta ei Itä-Suomeen;ei, vaikka Wu-Tang Clan tulisi.[/quote:48783db38a]
et vaan osaa. [/quote:48783db38a]
Mulla vähän sama fiilis tuon Länsi-Suomen ja niiden sairaalloisen tarpeen laittaa aromisuolaa kaikkeen kanssa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mulla vähän sama fiilis tuon Länsi-Suomen ja niiden sairaalloisen tarpeen laittaa aromisuolaa kaikkeen kanssa.
eli ruisrockiin mars ja pirtut aromisuolapurkkiin piiloon?
[quote:56a92bbeb5="silvawhale"][quote:56a92bbeb5="ex-kolja"][quote:56a92bbeb5="turkele"]Parilla lisäsivät. Common
Jos olis Ruississa, niin ton honotusta vois jopa lähteä kattelemaan, mutta ei Itä-Suomeen;ei, vaikka Wu-Tang Clan tulisi.[/quote:56a92bbeb5]
et vaan osaa. [/quote:56a92bbeb5]
Mulla vähän sama fiilis tuon Länsi-Suomen ja niiden sairaalloisen tarpeen laittaa aromisuolaa kaikkeen kanssa.[/quote:56a92bbeb5]
Aromisuolaa? Mitä helvettiä?!
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:1c67d06de2="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:1c67d06de2="silvawhale"][quote:1c67d06de2="ex-kolja"][quote:1c67d06de2="turkele"]Parilla lisäsivät. Common
Jos olis Ruississa, niin ton honotusta vois jopa lähteä kattelemaan, mutta ei Itä-Suomeen;ei, vaikka Wu-Tang Clan tulisi.[/quote:1c67d06de2]
et vaan osaa. [/quote:1c67d06de2]
Mulla vähän sama fiilis tuon Länsi-Suomen ja niiden sairaalloisen tarpeen laittaa aromisuolaa kaikkeen kanssa.[/quote:1c67d06de2]
Aromisuolaa? Mitä helvettiä?![/quote:1c67d06de2]
sama