You are not logged in.
[quote:75719dff65="leposi"]Venetian Snares - Songs About My Cats
TAKATATATATATATKAKAKAKTATATA anaaam[/quote:75719dff65]
Huijui, tässäkin topicissa vongataan Laatua... Chinaski resonoi jossain aivojen mielihyvätaajuuksilla, mutta sitten se vaan särkee ne ja nauraa päälle.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Flying Saucer Attack - Present
This must be what jail / I will scratch
Stereolab - Margerine Eclipse
Dinosaur Jr. - You're Living All Over Me
damo suzuki's network - 3 dead people after the performance
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
The Field Mice - Where'd You Learn To Kiss That Way? (punanen levy)
Lowgold - Just Backward of Square
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Mogwai - We're No Here
Bruce Springsteen : Backstreets
Hmm, Born To Run alkaa pikkuhiljaa uhmailemaan Darknessin paikkaa parhaana Pomolevynä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
The Field Mice - Where'd You Learn To Kiss That Way? (oranssi levy)
("Punainen" alkaa Five Momentsilla ja "oranssi" Emma's Housella.) Tää on aika raskas pala kuunnella putkeen koko häkkyrä. Ihan suosiolla pitää jakaa kahdelle päivällä.
Sit ku rikastun niin aion aloittaa seiskojen ostelun!
Flying Saucer Attack - My Dreaming Hill
Maailman paras biisi
Mosquitos - Mosquitos
aah
Sit ku rikastun niin aion aloittaa seiskojen ostelun!
Juuri silmäilin niitä ebayssa, ei ne kaikki mitään älyttömän kalliita ole (mutta osa kyllä). Ja kokoelmasta on maksettu viimeksi jotain 30 euroa... Pitää tarkkailla tilannetta.
Hmm, Born To Run alkaa pikkuhiljaa uhmailemaan Darknessin paikkaa parhaana Pomolevynä.
Ymmärrän kyllä, että et halua tuhlata näppäimistösi rajallista käyttöikää, joten ymmärrän ylläolevan muodossa "parhaana Pomolevynä Nebraskan jälkeen".
Born to Run ei muuten mitenkään erityisesti etuilisi tuolla listalla, mutta Jungleland on biisinä sellaista messiasluokkaa, että eipä paljon muita valtteja tarvita. Siinä on niinku kaikki. Pomoeepos #1!
Mä olen myös taipuvainen pitämään Asbury Park, NJ:tä kärkipäässä.
---
Ketjun aiheeseen: Birthday Party - King Ink
Tero saatana, s'olet gay!
Darkthrone - To walk the infernal fields
>:{/
Iceburn - History
Handsomeboy Technique - Season Of Young Mouss
Yksi viime vuoden parhaista biiseistä.
Suicide - Rocket USA
The Kooks - Eddie's Gun
[quote:4dfba01488="lintumies"][quote:4dfba01488="lejoncio"]Flying Saucer Attack - My Dreaming Hill
Maailman paras biisi [/quote:4dfba01488]
Smaa ja smaa [/quote:4dfba01488]
milläs levyllä toi on? kaitpa se on pakko kaivaa kuunteluun tässä joku päivä...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:2363e2eb98="psychocandy"]milläs levyllä toi on? kaitpa se on pakko kaivaa kuunteluun tässä joku päivä...
s/t:llä.[/quote:2363e2eb98]
thänx, täytyy kaivaa esille.
The Avalanches - Since I Left You
En oikeesti tajua, että miten olen pitänyt tätä joskus 2000-luvun alussa hirveänä paskana. Tämä on niinku yksi tämän vuosituhannen parhaista biiseistä!