You are not logged in.
Kertokaas sit mitä siellä tapahtuu, ei näy telsu
apuuva, mikä kanava? täälläkin kukutab
tosin pitäis saada työt purkkiin ja painuu pehkuhun.
EDIT: ei vittu, vasta kolmeltako se virallisesti alkaa? räppäämpä pari juorublogii auki mutta telkkaa en ny ainakaan.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Kaipa noita voisi katsoa. Virallisesti teen toki seminaarityötäni.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Coenit voittaa, ei voi mitään
Mut jänskättää silti enemmänku KOSKAAN. I DRINK YOUR MILKSHAKE
en ole kolmekybänen emoboy
Cate Blanchett ei saanut Oscaria Dyltsärin roolista, eikä Persepolis voittanut animaatiosarjaa
Marion Cotillard sentään sai pystin Piafista
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Enpä kattonu sekuntiakaan Oscar-lähetystä, mutta joo... Kyllä Menetetty Maa ansaitsi Oscarinsa, kuten myös Javier Bardem samasta leffasta. Käytiin eilen kattomassa There Will Be Blood, jota kohtaa odotukset oli trailerin perusteella aika suuret, mutta minusta leffa oli lopulta vain liian pitkä ja hetkellisistä huippuhetkistä huolimatta aika pitkästyttävä. Daniel Day-Lewis teki kyl helvetin hienon roolin. Ja Piaffin pääroolin vetänyt Marion Cotillard, kuten myös koko La Vie En Rose-leffa olivat hyviä. Muita voittajaleffoja en taida olla nähnykään...
Blood vielä näkemättä, mut No Country kyl ansaitsi pystejä. Muutenkin everything is radiohead and radiohead is everything-pissistelijöiden talouspaperikulutuksen balansoitumiselle sperman vaihtuessa kyyneleisiin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Blood vielä näkemättä, mut No Country kyl ansaitsi pystejä. Muutenkin everything is radiohead and radiohead is everything-pissistelijöiden talouspaperikulutuksen balansoitumiselle sperman vaihtuessa kyyneleisiin
I love you and dream about the Führer
Enpä kattonu sekuntiakaan Oscar-lähetystä, mutta joo... Kyllä Menetetty Maa ansaitsi Oscarinsa, kuten myös Javier Bardem samasta leffasta. Käytiin eilen kattomassa There Will Be Blood, jota kohtaa odotukset oli trailerin perusteella aika suuret, mutta minusta leffa oli lopulta vain liian pitkä ja hetkellisistä huippuhetkistä huolimatta aika pitkästyttävä. Daniel Day-Lewis teki kyl helvetin hienon roolin.
No onpas uskomattoman paska maku sulla
[quote:8bb3bd301f="upsetter"]Enpä kattonu sekuntiakaan Oscar-lähetystä, mutta joo... Kyllä Menetetty Maa ansaitsi Oscarinsa, kuten myös Javier Bardem samasta leffasta. Käytiin eilen kattomassa There Will Be Blood, jota kohtaa odotukset oli trailerin perusteella aika suuret, mutta minusta leffa oli lopulta vain liian pitkä ja hetkellisistä huippuhetkistä huolimatta aika pitkästyttävä. Daniel Day-Lewis teki kyl helvetin hienon roolin.
No onpas uskomattoman paska maku sulla [/quote:8bb3bd301f]
Tämä huvitti.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Smaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No country for old men oli aika hyvä elokuva. En ihan kuvitellut, että se on oscar-kriteerien mukainen, mut kiva ylläri että voitti.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
musta tuo no country oli vähän pilalle hehkutettu.
olihan nuo päähahmot hyviä ja bardem oscarinsa ansaitsi, mutta esimerkiksi se harrelsonin hahmo tuntui tosi irtonaiselta ja typerältä.
eniten häiritsi silti se, että ajan kulku ei ainakaan minulle kerronnasta välittynyt, tai ainakin se miten ne jannut aina löysi toisensa sekunnissa tuntui vähän perustelemattoman nopealta ja nakersi tarinan uskottavuutta.
ihan sellainen kasin leffa, mutta aika heikko vuosi on ollut jos tuo oli paras.
Menetetty peli
ihan sellainen kasin leffa, mutta aika heikko vuosi on ollut jos tuo oli paras.
There Will Be Blood
[quote:40d8bbe55a="upsetter"]Enpä kattonu sekuntiakaan Oscar-lähetystä, mutta joo... Kyllä Menetetty Maa ansaitsi Oscarinsa, kuten myös Javier Bardem samasta leffasta. Käytiin eilen kattomassa There Will Be Blood, jota kohtaa odotukset oli trailerin perusteella aika suuret, mutta minusta leffa oli lopulta vain liian pitkä ja hetkellisistä huippuhetkistä huolimatta aika pitkästyttävä. Daniel Day-Lewis teki kyl helvetin hienon roolin.
No onpas uskomattoman paska maku sulla [/quote:40d8bbe55a]
Jon Stewart on kyllä ihan näppärä...aika hieno se heitto Kate Blanchettin rooleista.
Perjantaina ensi-illassa there will be blood....pitää kyl käydä kattomassa. Päätin jo että annan sille maksimissaan 9/10 ihan vaan että börjellä menis hermot
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Perjantaina ensi-illassa there will be blood....pitää kyl käydä kattomassa. Päätin jo että annan sille maksimissaan 9/10 ihan vaan että börjellä menis hermot
Coenien leffa oli vaan sellaset 8 tai 9/10
Mut joo kannattaa kyllä kaikkien käydä katsomassa molemmat elokuvat. Menkää päivänäytöksiin jos liput on liian kalliit...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:0d6c12c919="HUIG"]Perjantaina ensi-illassa there will be blood....pitää kyl käydä kattomassa. Päätin jo että annan sille maksimissaan 9/10 ihan vaan että börjellä menis hermot
Coenien leffa oli vaan sellaset 8 tai 9/10
Mut joo kannattaa kyllä kaikkien käydä katsomassa molemmat elokuvat. Menkää päivänäytöksiin jos liput on liian kalliit...[/quote:0d6c12c919]
Päivänäytöksissä on pieni ongelma, jos on töissä. Toisaalta, jos käy töissä, iltalipun hinta ei ole ongelma.
Oikeasti, 10e leffalipusta on ihan pimeetä. Joo, onhan noita kampanjapäiviä. Plus mulla on pari vapariakin, joten oon nyt hiljaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Oikeasti, 10e leffalipusta on ihan pimeetä. Joo, onhan noita kampanjapäiviä. Plus mulla on pari vapariakin, joten oon nyt hiljaa.
Ja ihan vähän aikaa sittenhän (viime vuoden aikana) Finnkino nosti pe (viiden jälkeen) ja la näytösten hintoja 11 euroon. Kreisii!!! Onkohan siellä myös vielä se käytäntö, että jos leffa on kolme tuntia pitkä niin siitä joutuu maksamaan euron enemmän? Joskus muistaakseni oli myös tuollainen
[quote:ff0575b0c7="noiseidea"]Oikeasti, 10e leffalipusta on ihan pimeetä. Joo, onhan noita kampanjapäiviä. Plus mulla on pari vapariakin, joten oon nyt hiljaa.
Ja ihan vähän aikaa sittenhän (viime vuoden aikana) Finnkino nosti pe (viiden jälkeen) ja la näytösten hintoja 11 euroon. Kreisii!!! Onkohan siellä myös vielä se käytäntö, että jos leffa on kolme tuntia pitkä niin siitä joutuu maksamaan euron enemmän? Joskus muistaakseni oli myös tuollainen [/quote:ff0575b0c7]
Maximissa maksoi liput sunnuntaina There Will Be Bloodin 17.15 näytökseen 9e/kpl.
[quote:5c19195b04="leposi"][quote:5c19195b04="noiseidea"]Oikeasti, 10e leffalipusta on ihan pimeetä. Joo, onhan noita kampanjapäiviä. Plus mulla on pari vapariakin, joten oon nyt hiljaa.
Ja ihan vähän aikaa sittenhän (viime vuoden aikana) Finnkino nosti pe (viiden jälkeen) ja la näytösten hintoja 11 euroon. Kreisii!!! Onkohan siellä myös vielä se käytäntö, että jos leffa on kolme tuntia pitkä niin siitä joutuu maksamaan euron enemmän? Joskus muistaakseni oli myös tuollainen [/quote:5c19195b04]
Maximissa maksoi liput sunnuntaina There Will Be Bloodin 17.15 näytökseen 9e/kpl.[/quote:5c19195b04]
Jpp. Näyttää, että Bristol ja Maxim on halvempia. Onneks ne on kans kivempii. Leffoissakin on Helsinki-lisä
Mielummin lataan ILMASEX netistä ku meen kuppasee teatterii kuluttamaa rahojani..
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
ILMASEX
Saako intter webistä ilmaseksiä?
bada-bum-dish!
joo coenin veljekset ansaitsivat oscarinsa, mut eipä toi niiden leffa nyt kuitenkaan niiiiiiiiin hyvä ollu. ehkä jonkun 8/10 voisin antaa