You are not logged in.
Tästä hetkestä alkaen tän kuun loppuun asti ALE
KAIKKI levyt tän kaavan mukaan. Tilauksen hinta ennen posti- yms. kuluja:
0-25 euroa -> 5% alennus
25-50 euroa -> 10% alennus
50-75 euroa -> 15% alennus
75-100 euroa -> 20% alennus
100- euroa -> 25% alennus
Tero saatana, s'olet gay!
http://cgi.ebay.com/Die-So-Fluid--Rare- … 30849a5299
Halvalla lähtee!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Amazon.co.uk:lla aika läjä levyjä hintaan 10£ per 3...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Play.comilla myös vastaava tarjous, ja ne toimittaa levyt ilman postikuluja.
Kovasti tuolla olisi näitä Ultravoxia ja Visagea, mutta kun ei ole mitään havaintoa kyseisistä bändeistä...
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:2548a6b9a5="janne m."]Play.comilla myös vastaava tarjous, ja ne toimittaa levyt ilman postikuluja.
Oishan noi puuttuvat Eelsit voinu poistaa, mutta tarjous koskee vain englantia.[/quote:2548a6b9a5]
Vaihdapa käytettävä currency euroiksi, niin jo myyvät muuallekin kuin vain Britteihin.
[quote:44ff85da84="Feggy"][quote:44ff85da84="janne m."]Play.comilla myös vastaava tarjous, ja ne toimittaa levyt ilman postikuluja.
Oishan noi puuttuvat Eelsit voinu poistaa, mutta tarjous koskee vain englantia.[/quote:44ff85da84]
Vaihdapa käytettävä currency euroiksi, niin jo myyvät muuallekin kuin vain Britteihin.[/quote:44ff85da84]
Juu, mut 3 cd = 10£ englantiin ja 16e eurooppaan. On siinä pikkuisen eroa. Nojoo, aika vähän. Oikeastaan aika halpaa. Noniin, äh, löysin sisäisen Wileenini ja panin kolme Eelsiä tilaukseen.
Juu, mut 3 cd = 10£ englantiin ja 16e eurooppaan. On siinä pikkuisen eroa. Nojoo, aika vähän. Oikeastaan aika halpaa. Noniin, äh, löysin sisäisen Wileenini ja panin kolme Eelsiä tilaukseen.
Esimerkillinen mielipiteenmuutos
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:56fac6307b="Feggy"]Juu, mut 3 cd = 10£ englantiin ja 16e eurooppaan. On siinä pikkuisen eroa. Nojoo, aika vähän. Oikeastaan aika halpaa. Noniin, äh, löysin sisäisen Wileenini ja panin kolme Eelsiä tilaukseen.
Esimerkillinen mielipiteenmuutos [/quote:56fac6307b]
Näin aina.
Mä tilasin Amazonilta...
Black Sheep: A Wolf in Sheep's Clothing
Public Enemy: Fear of a Black Planet
Public Enemy: Yo! Bum Rush the Show
Allman Brothers: Beginnings
Mark Hollis: Mark Hollis
The Orb: UFOrb
Sly & Robbie: ReggaGreats - A Dub Experience
The Mamas And The Papas: Best of
Scott Walker: The Collection
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
The Orb: UFOrb
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Juu, torstaisen keskustelun ansiosta muistin Orbin ja kuuntelin pitkästä aikaa. Asiaa. Public Enemyt pakko hankkia cd:nä kun ne vinyylit alkoivat vituttaa. Menevät arkistoon.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Juu, torstaisen keskustelun ansiosta muistin Orbin ja kuuntelin pitkästä aikaa. Asiaa.
jeps. kyl se siihen 97 orblivioniin asti on tiukkaa asiaa. tosta levystä en ny enää muista alkoiko alamäki jo siitä vai sen jälkeen... cydonia oli jo ainakin ihan kuraa.
pitääpä kaivaa pomme frizit sun muut esiin.
Pommie Fritz on meikän lemppari...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Pommie Fritz on meikän lemppari...
live 93!!!
Kyllä mun mielestä Orblivion oli jo kuraa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kyllä mun mielestä Orblivion oli jo kuraa.
tais olla noin. kun ei ole enää mitään muistikuvia. no, orbvs terrarvm + pomme fritz on kyl aika paha kaksikko ylitettäväksi...
[quote:44de226b75="noiseidea"]Kyllä mun mielestä Orblivion oli jo kuraa.
tais olla noin. kun ei ole enää mitään muistikuvia. no, orbvs terrarvm + pomme fritz on kyl aika paha kaksikko ylitettäväksi...[/quote:44de226b75]
Siitä on kyllä vuosiavuosia, kun oon noita Pommes Fritzin jälkeisiä kuullut, eli voin olla väärässä, muistaa väärin tai mitä tahansa väärin.
Secondspinillä ilmaiset postitukset vielä pari päivää. Lähti just 90 dolsun tilaus
kuis tuolta tilaaminen pelaa? voiko tilata kuinka paljon huvittaa ja käykö visa electronit?
edit: selvis ainakin jotai..
[quote:560102fd75="turkele"]Secondspinillä ilmaiset postitukset vielä pari päivää. Lähti just 90 dolsun tilaus
kuis tuolta tilaaminen pelaa? voiko tilata kuinka paljon huvittaa ja käykö visa electronit?
edit: selvis ainakin jotai..[/quote:560102fd75]
Nordean Electron ainakin pelaa hyvin. Tilaamisen suhteen rajoja ei ole, mutta kannattaa jakaa suuremmat tilaukset useampaan tilaukseen, jotta ei mene tullia..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:ccadb1c42a="shanks"][quote:ccadb1c42a="turkele"]Secondspinillä ilmaiset postitukset vielä pari päivää. Lähti just 90 dolsun tilaus
edit: selvis ainakin jotai..[/quote:ccadb1c42a]
Nordean Electron ainakin pelaa hyvin. Tilaamisen suhteen rajoja ei ole, mutta kannattaa jakaa suuremmat tilaukset useampaan tilaukseen, jotta ei mene tullia..[/quote:ccadb1c42a]
Levyt tulee sitten ilman kansia, ellei ole kyseessä digipack tai muu erikoishärpäke, mutta eipä haitanne.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Secondspinillä ilmaiset postitukset vielä pari päivää. Lähti just 90 dolsun tilaus
Varo vaaraa!
[quote:b719dfa5f3="turkele"]Secondspinillä ilmaiset postitukset vielä pari päivää. Lähti just 90 dolsun tilaus
Varo vaaraa! [/quote:b719dfa5f3]
Ois tietty voinut jakaa useampaan pakettiin, mutta kerrankos sitä tulella leikkii
I love you and dream about the Führer
[quote:f2b5abc363="sheino"][quote:f2b5abc363="shanks"][quote:f2b5abc363="turkele"]Secondspinillä ilmaiset postitukset vielä pari päivää. Lähti just 90 dolsun tilaus
edit: selvis ainakin jotai..[/quote:f2b5abc363]
Nordean Electron ainakin pelaa hyvin. Tilaamisen suhteen rajoja ei ole, mutta kannattaa jakaa suuremmat tilaukset useampaan tilaukseen, jotta ei mene tullia..[/quote:f2b5abc363]
Levyt tulee sitten ilman kansia, ellei ole kyseessä digipack tai muu erikoishärpäke, mutta eipä haitanne.[/quote:f2b5abc363]
Ja levyjen tulemisessa myös KESTÄÄ. Mulla meni vissiin joku 6 viikkoa tai jotain. Olin jo melkein unohtanut mitään tilanneeni. En tilaa enää ainakaan vähään aikaan tuolta.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ja levyjen tulemisessa myös KESTÄÄ. Mulla meni vissiin joku 6 viikkoa tai jotain. Olin jo melkein unohtanut mitään tilanneeni. En tilaa enää ainakaan vähään aikaan tuolta.
Ekalla kerralla meni neljä viikkoa, viimeksi kolme, eilinen tilaus ehtii siis parahiksi ennen päästäistä
This must be what jail / I will scratch
[quote:eab734370b="paise"][quote:eab734370b="sheino"][quote:eab734370b="shanks"][quote:eab734370b="turkele"]Secondspinillä ilmaiset postitukset vielä pari päivää. Lähti just 90 dolsun tilaus
edit: selvis ainakin jotai..[/quote:eab734370b]
Nordean Electron ainakin pelaa hyvin. Tilaamisen suhteen rajoja ei ole, mutta kannattaa jakaa suuremmat tilaukset useampaan tilaukseen, jotta ei mene tullia..[/quote:eab734370b]
Levyt tulee sitten ilman kansia, ellei ole kyseessä digipack tai muu erikoishärpäke, mutta eipä haitanne.[/quote:eab734370b]
Ja levyjen tulemisessa myös KESTÄÄ. Mulla meni vissiin joku 6 viikkoa tai jotain. Olin jo melkein unohtanut mitään tilanneeni. En tilaa enää ainakaan vähään aikaan tuolta.[/quote:eab734370b]
Nopeimmillaan mulle on tainnut tulla tilaus puolessatoista viikossa, mutta normaalisti toimitus on kestänyt kahdesta kolmeen viikkoon. Pisimmillään on tainnut mennä kolme ja puoli viikkoa. Paketeissahan lukee silti aina "Priority", vaikka ne ilmeisesti todellisuudessa tulevatkin kakkospostissa ja kiertävät ilmeisesti Ruotsin kautta ennen tuloa Suomeen..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Tällasta en ole ennen nähnytkään: SS:llä kolmen päivän ajan kaikesta -20% plus ilmaset postitukset ilman vähimmäisostorajaa..
Nyt hajoo pallit.
[quote:ace835838d="Futre"]Tällasta en ole ennen nähnytkään: SS:llä kolmen päivän ajan kaikesta -20% plus ilmaset postitukset ilman vähimmäisostorajaa..
Nyt hajoo pallit. [/quote:ace835838d]
Joo, tää oli aika paha... sääli, että just tilasin seitsemän levyä edellisen kampanjan aikana.