You are not logged in.
[quote:b8594aa5ee="kri"]nii nyt kun toi tokavika jakso ikinä tuli eilen telkkarista Suomessakin niin eiköhän nyt voida alkaa keskustelu siitä, että tekikö Rory oikein antaessaan pakit Loganille?
Teki.
Roryn poikaystäväehdokkaat, Top 5.
1. Jess
2. Marty
3. Se kiusaajapoika Chiltonista
...
...
...
4. Dean
...
...
...
...
...
...
5. Logan
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:d95fc49bfb="kri"]nii nyt kun toi tokavika jakso ikinä tuli eilen telkkarista Suomessakin niin eiköhän nyt voida alkaa keskustelu siitä, että tekikö Rory oikein antaessaan pakit Loganille?
Teki oikein, ehdottomasti.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Mä en tiiä mitä teen, kun tuo sarja loppuu! EIH! Enää yksi jakso! Tuntuu ihan kamalalta, vaikka mulla on siedätyshoitona yksi dvd-boksi hyllyssä odottamassa. Itkin jo viime jaksonkin aikana monta kertaa, kun Richard ja Emily lauloi Rorylle ja kun Logan kosi ja kun Rory valmistui ja NY-YYH!
Mitä tilalle?
Mitä tilalle?
en tiiä ja mulla on ollu jo vuos aikaa miettiä vastausta tuohon :sad:
aika yllättävän yksimielisiä täällä ollaan tuosta Loganista. aika moni mun ei-foorumistikaveri on ollu sitä mieltä et ois hitto painunu sinne tekemään guacamolea. mutta olihan toi sellainen arvattava ratkaisu että Roryn pitää olla vapaa kuin taivaan lintu kun sarja loppuu ja siitä voi tulla IHAN MITÄ VAAN! kai sen pitäis olla jotenkin inspiroivaa.
[quote:3834eb10ec="schlagobers"]Mitä tilalle?
en tiiä ja mulla on ollu jo vuos aikaa miettiä vastausta tuohon :sad:
aika yllättävän yksimielisiä täällä ollaan tuosta Loganista. aika moni mun ei-foorumistikaveri on ollu sitä mieltä et ois hitto painunu sinne tekemään guacamolea. mutta olihan toi sellainen arvattava ratkaisu että Roryn pitää olla vapaa kuin taivaan lintu kun sarja loppuu ja siitä voi tulla IHAN MITÄ VAAN! kai sen pitäis olla jotenkin inspiroivaa.[/quote:3834eb10ec]
Tätä tässä vuoden kanssa pohdittuani oon sillä kannalla että teki oikein. Liian uranainen tuollaisen huntzberegerin klaaniin ja Loganin lopun toiminta suunnitteluineen ja muineen osoitti että oli ajautumassa perheensä kaltaiseksi toimillaan.
Roryn poikkisten top-femma on kyllä Bedderin kanssa aika samankaltainen itsellä, Chiltonin kiusaajapoika Tristan menee Deanin ohi itselläkin.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Joo, Dean on niiiiiiiin urpo!
Katoin just ton kakkoskauden ni on tuoreessa muistissa.
Joo, Dean on niiiiiiiin urpo!
No onko vähän! En tiedä onko se näyttelijä vaan niin kehno, vai onko ne käskenyt sille ne kaikki vammaiset maneerit ja olemaan niin ärsyttävä vässykkä.
Alotin kakan viuden kattomisen eilen.
vaikka finaalijakso on jo kertaalleen nähty niin rupesin jo vollottamaan ennen ees tunnaria
vaikka finaalijakso on jo kertaalleen nähty niin rupesin jo vollottamaan ennen ees tunnaria
Joo!
Viimenen kohtaus http://www.youtube.com/watch?v=W9qHtAQ9XoA
Luke
Loppuko tämä nyt ihan kokonaan!?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Joo.
[quote:8c53e5d6fb="turkele"][quote:8c53e5d6fb="ex-kolja"]Loppuko tämä nyt ihan kokonaan!?
[/quote:8c53e5d6fb]
No ei vittu lohduta, eräs raahasi talouteen juuri dvd-boksin :x[/quote:8c53e5d6fb]
Parisuhdetta pahimmillaan?
[quote:3380daa6e3="ex-kolja"][quote:3380daa6e3="turkele"][quote:3380daa6e3="ex-kolja"]Loppuko tämä nyt ihan kokonaan!?
[/quote:3380daa6e3]
No ei vittu lohduta, eräs raahasi talouteen juuri dvd-boksin :x[/quote:3380daa6e3]
Parisuhdetta pahimmillaan?[/quote:3380daa6e3]
Otan osaa.
This must be what jail / I will scratch
^ Ai parisuhteeseen?
Mietipä kuule sitä
This must be what jail / I will scratch
Ihan kiva loppu. Siitä plussaa ettei Rory nainut Logania. Jaksoin koko ajan toivoa, että Jess vielä ilmestyisi vielä kuvioihin, mutta eipä sitten ilmestynyt, orlk.
Saatiin onneksi jota kuinkin kunnialla aarja päätökseen suht kammottavan kutoskauden jälkeen. Hyvä fiilis jäi.
Sebastian Bach olis tänään SAUNAOPENAIRISSA mut enpä taia mennäkään.
Sain lainaan vikan tuotantokauden. Telkkarista on jäänyt aika paljon jaksoja väliin, nyt on kiva katsella ne.
Sebastian Bach olis tänään SAUNAOPENAIRISSA mut enpä taia mennäkään.
Piti mennä kehaisemaan roolisuoritustaan ja pyytämään nimmari, mutta enpä sitten mennytkään.
Aijaijai! Ollaan kottaraisen kanssa sukellettu Star's Hollow -maailmaan! Kyllä on meinaan ihanaista! Kottis ei ole edes nähnyt sarjaa koskaan silleen oikeesti, vaan jakson sieltä, toisen täältä.
Tää on parasta!!!
:rakkaus::sydan:
Tero saatana, s'olet gay!
Tahtois kattoa samantien kaikki kaudet putkeen!!!
Toi on just sellainen sarja.
[quote:49cc69e10e="forssto"]Tahtois kattoa samantien kaikki kaudet putkeen!!!
Toi on just sellainen sarja. [/quote:49cc69e10e]
On vaan "vähän" liikaa jaksoja ja kausia, että toi ihan onnistuisi.
Tero saatana, s'olet gay!
Huh mä en kattonu vähään aikaan ja unohdin miten hyvä tää on, mut nyt alan taas upota uhkaavasti Stars Hollow -maailmaan.