You are not logged in.
En viitti ees alkaa listaamaan. Lentoliput sais kyllä reilulla satasella...kukas alkaa ettiin mun kans majotusta?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Näyttää kyl naurettavan hyvältä mutta eipä taida olla pääsemistä, rasat ei vaan riitä.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
En viitti ees alkaa listaamaan. Lentoliput sais kyllä reilulla satasella...kukas alkaa ettiin mun kans majotusta?
miltä firmalta saa satasella lennot??
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:df27381c0c="HUIG"]En viitti ees alkaa listaamaan. Lentoliput sais kyllä reilulla satasella...kukas alkaa ettiin mun kans majotusta?
miltä firmalta saa satasella lennot??[/quote:df27381c0c]
Aer Linguksella dublinista
en taida sentään dublinin kautta lentää..
EI SE AUKI ENÄÄ OO
vahva eri
Tuota, en tiiä onko rasaa, mutta kovenee kyllä.
en ole kolmekybänen emoboy
Oon messis.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:0763087490]Public Enemy performing It Takes A Nation Of Millions To Hold Us Back[/quote:0763087490]
Tietysti yhen kaikkienaikojen suosikkilevyn kuuleminen livenä ois kova juttu mut eipä silti taida venyä.
A Place To Bury Strangers kuulostaa aivan järjettömän hyvältä!
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Cat Power ja Dinosaur Jr noista kait sellaiset, jotka eniten haluaisin nähdä. Mutta eipä ole rahaa eikä aikaa just tuolloin eli ei tarvi miettiä lähtiskö vai ei... Toivottavasti tuo Cat Power tulis Roskildeenkin, vaikka eipä se vissiin kauhean todennäköistä jos just kuukautta aiemmin tuonne tulee.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
kertokaapahan mitä ei kannata missata
Lähe erkin kanssa matkalle ja ota mukaan de la soul suosikkisinkkusi unohtamatta isoa kelloa kaulaasi. Työnnä pääsi portista läpi ja katso Kinskin tähdittämää Vietnam-elokuvaa likaisen projektorin hehkussa. Mukaasi kannattaa toki myös ottaa shakinkaltaista peliä muistuttava! joukkue. Koulun fysiikan tunteja muistellen haluat varmasti perehtyä myös tähän Ω merkkiin. Tässä vaiheessa elimesi törröttää kuudesti myöntyen ja tykkäät myös sumussa seilanneesta laskusta ja Pixiesien kappaleesta. jne..
en ole kolmekybänen emoboy
oishan tossa hyviä bändejä, muttei lähellekään niin kova lineuppi kuin viime vuonna
ei vituta jättää väliin.
[quote:bf60ae1ac0="ydinaukio"]oishan tossa hyviä bändejä, muttei lähellekään niin kova lineuppi kuin viime vuonna
ei vituta jättää väliin.[/quote:bf60ae1ac0]
Minusta tuo näyttää kovemmalta kuin viime vuonna. Ihan vitusti kaikkea. Mutta ähky tuosta vain tulisi ja vituttaisi kun ei ne kaikkea mitä haluaisi, joten jätän väliin.
[quote:0c96abf79f="HUIG"]En viitti ees alkaa listaamaan. Lentoliput sais kyllä reilulla satasella...kukas alkaa ettiin mun kans majotusta?
Oon messis.[/quote:0c96abf79f]
Työnhaku on käynnissä joka tapauksessa täsä, en voi viä varmaksi luvata lähteväni kun en tiä löytyykö mithään tulonlähdettä keväälle. Mut JOS niin JOS, joo alustavasti megessä. Ei helvetti, pakkohan tuonne ois päästä. Ääg.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
oishan tossa hyviä bändejä, muttei lähellekään niin kova lineuppi kuin viime vuonna
Tähän melkeinpä smaa. Mutta toisaalta viime vuonnakin tuli pari yllättäjää, joita en etukäteen pitänyt NIIN kovina eli ei sitä saa koskaan tietää olisko ollut parempi jos jättää välistä
Nyt jätän tämän ketjun rauhaan.
<@DBGene> senkin karkki
British Sea Power puuttui tuosta mun listasta mutta nekin on siis tuolla.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Selvästi kovempi lainappi ku viime vuonna. Viime vuosi oli kyllä aikamoinen pettymys, megakovia keikkoja en nähnyt kuin pari. Nyt ois varmaankin ERI
[quote:67d8ce788d="turston"]
Mihinkäs hostelliin majoitutte? Onko aiempia kokemuksia? Tota yöpymistä tässä just mietitään. Muutkin voi toki suositella.[/quote:67d8ce788d]
Joku semmonen kuin Backpackers Barcelona. Ei ole aiempia kokemuksia, mutta perstuntuma oli hyvä. Hintaa kerty viikolle joku 150, sunnuntaista sunnuntaihin eli ei kauhean kallis per yö.
Aika hulinata alkaa olla esiintyjäkaartissa. Ei mitään ihan must-kamaa, mutta hitsin monta sellaista kiinnostavaa.
[quote:a71aaea5c1="Junkieman"][quote:a71aaea5c1="turston"]
Mihinkäs hostelliin majoitutte? Onko aiempia kokemuksia? Tota yöpymistä tässä just mietitään. Muutkin voi toki suositella.[/quote:a71aaea5c1]
Joku semmonen kuin Backpackers Barcelona. Ei ole aiempia kokemuksia, mutta perstuntuma oli hyvä. Hintaa kerty viikolle joku 150, sunnuntaista sunnuntaihin eli ei kauhean kallis per yö.
Aika hulinata alkaa olla esiintyjäkaartissa. Ei mitään ihan must-kamaa, mutta hitsin monta sellaista kiinnostavaa.[/quote:a71aaea5c1]
Oonkohan mä ollu tuolla
Mut ei vittu, lineupille!
Animal Collective
Apparat Band
Clipse
Digital Mystikz
Dinosaur Jr.
Ellen Allien
Eric's Trip
Mission Of Burma
Model 500
No Age
Public Enemy performing It Takes A Nation Of Millions To Hold Us Back
Simian Mobile Disco
Stephen Malkmus & The Jicks
Throbbing Gristle
!!!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kai se on mentävä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:2f23e43ffb="Moronica"]
!!![/quote:2f23e43ffb]
Ei toi kyl ollu lineupis.
Hitto, että sitä tuntee ittensä niin mainstreamiks, kun kattoo tota esiintyjälistaa, kun on niin paljon ihan tuikituntemattomia poppoita.
[quote:8f3d2080d9="Junkieman"][quote:8f3d2080d9="Moronica"]
!!![/quote:8f3d2080d9]
Hitto, että sitä tuntee ittensä niin mainstreamiks, kun kattoo tota esiintyjälistaa, kun on niin paljon ihan tuikituntemattomia poppoita.[/quote:8f3d2080d9]
Vähän sama, mutta eipä auta kuin hyväksyä asia ja mennä Roskildeen, jossa esiintyjälistaa katsomalla voi tuntea itsensä erikoiseksi.
En sitten jättänytkään ketjua rauhaan...
<@DBGene> senkin karkki
Toi on just hienoa, kun on hirvee nippu bändejä, jotka on ihan huippuja, mut ei oo tienny niistä mitään.
Pikaisella vilkaisulla ainakin nää napsahti heti:
A Place To Bury Strangers
Les Savy Fav
The Mary Onettes
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Toi on just hienoa, kun on hirvee nippu bändejä, jotka on ihan huippuja, mut ei oo tienny niistä mitään.
Onhan siinä puolensa. Billy Bragg teki viime vuonna aika lähtemättömän vaikutuksen ja Band Of Horsesin keikkaa en aio Roskildessa missata Primaveran keikan perusteella, mutta toisaalta parasta melkeinpä on se kun joku vanha suosikki, jonka keikalle ei välttämättä jaksaisi muuten vääntäytyä, tulee jonnekin festareille ja vetää kovan setin.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:dd0f4ae489="Junkieman"][quote:dd0f4ae489="Moronica"]
!!![/quote:dd0f4ae489]
[/quote:dd0f4ae489]
jaha, sit jää väliin
En sitten jättänytkään ketjua rauhaan...
siltä vaikuttaa
[quote:656fb0a87a="Alxity"]En sitten jättänytkään ketjua rauhaan...
siltä vaikuttaa [/quote:656fb0a87a]
Tylsää töissä/harjoittelussa...
<@DBGene> senkin karkki
Ei paha ei paha mutta jäänee väliin. Työasioista pannan sopien ehkä jo huomenissa ja päivähommista on vaikee irrottaa itteensä viikoks epsanjaan.
Viime vuonna oli kyl kovempi lineup, mut makukalujahan nämä.
Varikset komentavat