You are not logged in.
eiks kukaan kommentoi missikisoja? no eipä niissä paljoo kommentoitavaa, paras tuli kakkosex. amazing race on tosiaan aika tylsä, montas kautta vielkä siihen kun ne tulee suomeen?
Bruce Dickinson tutkii Spontaneous Human Combustion -ilmiötä SubTV:llä
Sent from my iPhone 16
Bruce Dickinson tutkii Spontaneous Human Combustion -ilmiötä SubTV:llä
Ohoh, just pistin Iron Maiden -topikkiin saman. Paras ohjelma!
Tero saatana, s'olet gay!
Shanks bongattu Fitzin jaksosta
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
MTV3 AVA on Suomen ensimmäinen naisille suunnattu tv-kanava.
Milloin tulee naiskoodareille suunnattu kavana MTV3 JAVA?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:710a20f777="noiseidea"]MTV3 AVA on Suomen ensimmäinen naisille suunnattu tv-kanava.
Milloin tulee naiskoodareille suunnattu kavana MTV3 JAVA?[/quote:710a20f777]
mikä on naiskoodarien goottibändi #1? no JAVA JAVA.
juuh, missäs se takki olikaan...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Katottiin Avara luonto Saukoista. On ne vaan muikeita veijareita. Paitti Cousteau-jakso merisaukoista on edelleen ylittämätön.
[quote:58f91d1a9d="silvawhale"][quote:58f91d1a9d="noiseidea"]MTV3 AVA on Suomen ensimmäinen naisille suunnattu tv-kanava.
Milloin tulee naiskoodareille suunnattu kavana MTV3 JAVA?[/quote:58f91d1a9d]
juuh, missäs se takki olikaan...[/quote:58f91d1a9d]Mikä on naiskoodarien suosikki (gootti-) luontodokumentti? no JAVAra luonto.
Heh, en ees tajuu tosta jutusta mitään, varsinkaan tosta goottihommasta, mut pystyin silti kertoo vitsin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:a6ffde22fe="Jean-Babtiste"][quote:a6ffde22fe="silvawhale"][quote:a6ffde22fe="noiseidea"]MTV3 AVA on Suomen ensimmäinen naisille suunnattu tv-kanava.
Milloin tulee naiskoodareille suunnattu kavana MTV3 JAVA?[/quote:a6ffde22fe]
juuh, missäs se takki olikaan...[/quote:a6ffde22fe]Mikä on naiskoodarien suosikki (gootti-) luontodokumentti? no JAVAra luonto.
Heh, en ees tajuu tosta jutusta mitään, varsinkaan tosta goottihommasta, mut pystyin silti kertoo vitsin [/quote:a6ffde22fe]
kreisii
wow
pannan vielä
alkaapas lähteä lapasesta noi sunnuntaiset wallanderit. tähän asti ovat olleet oikein hyvää su-viihdettä mutta eilinen 24-kohtaa-CSI:n-dexterin-takapihalla-hölmöily oli kyllä niin liikaa. jaa että jonnekkin svenssonien ylistaroon jaksaisi joku jugoslavialainen sarjamurhaaja rakennella tuollaisia tehdashallin kokoisia teknomurharatoja. voi jeesus maaria sentään.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Katottiin Avara luonto Saukoista. On ne vaan muikeita veijareita. Paitti Cousteau-jakso merisaukoista on edelleen ylittämätön.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Teemalla nyt Henry Rollins show, musiikkivieraana Shane MacGowan.
Teemalla nyt Henry Rollins show, musiikkivieraana Shane MacGowan.
Avausviestille
Ja tervetuloa forumille, kuka oletkaan...
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:baab101c22="strummr"]Teemalla nyt Henry Rollins show, musiikkivieraana Shane MacGowan.
Avausviestille
Ja tervetuloa forumille, kuka oletkaan...[/quote:baab101c22]
no sehän on strummr, eksää Plaatu osaa lukea
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Huh, äsken Rysän päällä -ohjelmassa näkyivät täyteläisimmät man boobsit miesmuistiin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
bzort glorf bööth
Erik Toivanen on pelkkä rotsi tuohon tyttöön verrattuna.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
No joo, totuushan on se, että tollasilla natiaisilla on ihan käsittämätön muisti. Mun siskon kaksospojat (ja varmaan kaikki muutkin pojat ellei oo jotain HÅMÅJA) osasi puolitoistavuotiaana kaikki automerkit, ja muisti ulkoa jokaisen tapaamansa ihmisen nimen ja perhesuhteet (ja tietenkin, minkämerkkisellä autolla tyyppi mahdollisesti ajoi).
Jos vanhemmilla on kärsivällisyyttä voi lapselle opettaa ihan mitä tahansa, mutta mä kyllä opettaisin ennemmin lauluja tai tunnistamaan kasveja...
Minä taas tekisin kuin John Stuart Millin isä ja aloittaisin kreikan opetuksen lapseni ollessa kolmevuotias.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minä taas tekisin kuin John Stuart Millin isä ja aloittaisin kreikan opetuksen lapseni ollessa kolmevuotias.
[quote:ebcf2e578b="ginipoika"]Minä taas tekisin kuin John Stuart Millin isä ja aloittaisin kreikan opetuksen lapseni ollessa kolmevuotias.
[/quote:ebcf2e578b]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Yksi Slav&Balt-laitoksen rohva puhuu (ja on alusta asti puhunut) lapsilleen vain ja ainoastaan esperantoa.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:c47cc28921="ginipoika"]Minä taas tekisin kuin John Stuart Millin isä ja aloittaisin kreikan opetuksen lapseni ollessa kolmevuotias.
Yksi Slav&Balt-laitoksen rohva puhuu (ja on alusta asti puhunut) lapsilleen vain ja ainoastaan esperantoa. [/quote:c47cc28921]
Vakavasti puhuen aika perseestä taitavat olla tuollaiset "teen kolmevuotiaasta lapsestani neron opettamalla sanskritia" -projektit.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:3b574a9ad3="ginipoika"]Minä taas tekisin kuin John Stuart Millin isä ja aloittaisin kreikan opetuksen lapseni ollessa kolmevuotias.
Yksi Slav&Balt-laitoksen rohva puhuu (ja on alusta asti puhunut) lapsilleen vain ja ainoastaan esperantoa. [/quote:3b574a9ad3]
maailmankansalaisten kasvattamiselle varaukseton
Olen tavannut kolme esperanton taitajaa elämässäni ja yksikään niistä ei ole sellainen jolle soisin lapsia... Ihan niiden lasten takia.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Lostin neljäs kausi on rulettanut tähän asti.
Sent from my iPhone 16
tänään tuli aamulla joku lukio -niminen suomalainen high school -sarja, jossa eräs nuori herra sanoi:
"wienervalssin vertaaminen normaaliin valssiin on sama ku vertais björkiä goldfrappiin."
[quote:e8786ecf0c="maloun"]tänään tuli aamulla joku lukio -niminen suomalainen high school -sarja, jossa eräs nuori herra sanoi:
"wienervalssin vertaaminen normaaliin valssiin on sama ku vertais björkiä goldfrappiin."
[/quote:e8786ecf0c]
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
kohta nascar-kisakatsomo -späm.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"