You are not logged in.
Tulipa muuten Conanista mieleen: mihin on jäänyt Pierre Bernard ? Onko sketsin tekeminen lopetettu vai enkö ole vaan sattunut katsomaan koskaan kun on viime aikoina tullut?
Ei oo Bernardin poikaa tainnut vituttaa vähään aikaan...
"A repo man's always intense"
Tänäänhän tulee kolmoselta 19:30 se Studio Impossible komediasarja, josta on jo jonkin aikaa hehkutettu. Ne pätkät mitä olen nähnyt ovat olleet lupaavia, joten tuleehan tuo katsottua. Foorumin salkkaristit voivat tosiaan närkästyä tälle uutuudelle, koska se syö yhden esityspäivän viikosta tältä "kulttisarjalta". :?
Foorumin salkkaristit voivat tosiaan närkästyä tälle uutuudelle, koska se syö yhden esityspäivän viikosta tältä "kulttisarjalta". :?
ei haittaa, ei usein perjantaina ehdi muutenkaan katsomaan.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tänäänhän tulee kolmoselta 19:30 se Studio Impossible komediasarja
Hyvät herrat - vieraana Matti Vanhanen
MTV3 19:30 - 20:00
Asfalttikepulainen. Uudenmaan vaalipiirin kansanedustaja Matti Vanhanen on komeettamaisessa nousussa, nyt on näytön paikka ja on aika lähteä selvittelemään tulevia kuvioita Paukun saunaan. Tollo ideoi Matille vaalilauseen: "Vanhanen - vaihtoehto Väyryselle". Paukku on kyllästynyt antamaan puolueille rahaa, kokoomukselle kun rahansa antaa, on kuin heittäisi kankkulan kaivoon. Mukana Matti Tuominen (kauppaneuvos Johannes Paukku), Eero Melasniemi (Raimo "Tollo" Koskivuo), Tyyne (Anja Pohjola) ja juoksupoikana Billy Carson sekä vieraana Matti Vanhanen. Ohjaaja: Pertti Melasniemi. Tuottaja: Jarmo Porola. Tuotanto: VipVision Oy. (es. 28.3.1995)
This must be what jail / I will scratch
wtf?!?
Helvetin vaalit! Mut toisaalta taas Kauppaneuvos Paukku ja Tollo.
Katsoin jo sen jakson missä vieraana oli Sauli Niinistö. Olihan tuo nostalgiapalana ihan ehdotonta viihdettä. Mutta aika laittoman köykäisesti ne kyllä tekivät joskus puoli tuntia ohjelmantynkää... Vitsejä on sentään vähän mietitty, mutta otokset ovat tainneet mennä purkkiin kertakokeilulla.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:bffc6e5fc4]Conanin mielestä video oli suunnilleen pelottavinta mitä hän on koskaan nähnyt.[/quote:bffc6e5fc4]
SMAA
Carnivale on parhussarja. Ihmettelin kun en löytänyt tästä (haulla) vielä postauksia. :x
Välillä vähän laahaava mutta ah niin sykähdyttävä ja omituinen ja visuaalinen. Toivottavasti ette oo missannu!!!!
Se tulee vaan aika myöhään ja itsekin olen kattonu niitä vain netistä.
ps. tein uuden vuoden lupauksen että katon tänä vuonna vähemmän telkkaria. kattoo miten onnistuu.
Yritin tuota Carnivalea, mutta jokin tietty eeppinen elementti dialogissa sai minut sulkemaan television. Lost alkaa muuten pian. Sitä kehui jopa Turun Sanomien eräs suht asiakirjoittajan maineessa oleva kriitikko, joten voisi ainakin vilkaista.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Sitä kehui jopa Turun Sanomien eräs suht asiakirjoittajan maineessa oleva kriitikko, joten voisi ainakin vilkaista.
Onkohan se sama kriitikko, joka aina antaa kaikille elokuville yhden tähden?
Konttori-sarjan erikoisjakso, kaksiosainen "Konttorin pikkujoulu" vakuutti lopulta minutkin siitä, että David Brentin hahmo on kyllä parhaita komediahahmoja ikinä. Aivan tajuttoman hyvää näyttelijäntyötä Ricky Gervaisilta kaikin puolin. On paha mennä sanomaan paljonko Brentin eleistä ja liikkeistä on käsikirjoitettuja tai valmiiksi mietittyjä, tuntuu enemmänkin siltä, että hahmo asuu Gervaisin sisällä ja hän kutsuu sen esiin elämään elämäänsä sillä hetkellä kun kamerat alkavat pyöriä.
[quote:91082a064b="Laatu"]Sitä kehui jopa Turun Sanomien eräs suht asiakirjoittajan maineessa oleva kriitikko, joten voisi ainakin vilkaista.
Onkohan se sama kriitikko, joka aina antaa kaikille elokuville yhden tähden? [/quote:91082a064b]
Ei toki, Tapani Maskula ei ikinä alentuisi kehumaan tv-viihdettä sillä tavoin. Televisiohan tunnetusti ei ole taiteenlaji siinä missä elokuvat (kulttuurieliitin mielestä). Kyseessä oli vähemmän legendan maineessa oleva toinen kriitikko.
Kyllä sanoisin että Carnivaalen tapittaminen on kannattanut. Alussa oli tosi hyvää, välissä meni turhan saippuaiseksi, mutta nyt taas outoillaan vähän enemmän +++
toista kautta saa tietty taas odotella parisen vuotta
I love you and dream about the Führer
toista kautta saa tietty taas odotella parisen vuotta
Eikös tämäkin ollut HBO:n sarja? Sopranosissakin on sama ongelma että kaudet esitetään niin harvakseltaa että on unohtanut, mitä aiemmin on tapahtunut.
Olen nähnyt noin yhden jakson Carnivàlesta, ja senkin Tampereella karapulaisessa puoliunessa nauhalta.
This must be what jail / I will scratch
[quote:17c1ec18eb="turkele"]
toista kautta saa tietty taas odotella parisen vuotta [/quote:17c1ec18eb]
Jos haluat, voin laittaa toisen tuotantokauden vaikka Soulseekkiin tai jonnekkin, josta niitä voi imutella.
Conanissa oli nyt se Turku-jakso. Kylläpä hävettää olla turkulainen. Toivottavasti se video meni läpi yliammuttuna mauttomana vitsinä, vaikka tosissaan ovat kokoomusnuoret sen varmasti vääntäneet.
"A repo man's always intense"
Conanissa oli nyt se Turku-jakso. Kylläpä hävettää olla turkulainen. Toivottavasti se video meni läpi yliammuttuna mauttomana vitsinä, vaikka tosissaan ovat kokoomusnuoret sen varmasti vääntäneet.
Laittakaa ihmeessä linkkiä, jos bongaatte tämän netissä. Ja kyllä, uskon että hävettää.
Konttori-sarjan erikoisjakso, kaksiosainen "Konttorin pikkujoulu" vakuutti lopulta minutkin siitä, että David Brentin hahmo on kyllä parhaita komediahahmoja ikinä. Aivan tajuttoman hyvää näyttelijäntyötä Ricky Gervaisilta kaikin puolin. On paha mennä sanomaan paljonko Brentin eleistä ja liikkeistä on käsikirjoitettuja tai valmiiksi mietittyjä, tuntuu enemmänkin siltä, että hahmo asuu Gervaisin sisällä ja hän kutsuu sen esiin elämään elämäänsä sillä hetkellä kun kamerat alkavat pyöriä.
Samaa mieltä. Konttorin kakkoskausi oli kerrassaan loistavaa ja rankkaan sen ensimmäisen kauden yli, mutta kyllä tuo erikoisjakson ykkösosa meni vielä kaikessa niin paljon korkeammalta. David Brentin nostaminen vielä suurempaan osaan kuin ennen oli aikamoinen riski mutta kun Gervais nosti omaa tasoaan vaadittuihin korkeuksiin niin tuloksena oli kyllä monta lattialla kieriskelyä tuon 45 minuuttisen aikana. Olisipa jo perjantai, että saisi lisää tuota.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:6b4f8a62b6="Acedia"][quote:6b4f8a62b6="Laatu"]Sitä kehui jopa Turun Sanomien eräs suht asiakirjoittajan maineessa oleva kriitikko, joten voisi ainakin vilkaista.
Onkohan se sama kriitikko, joka aina antaa kaikille elokuville yhden tähden? [/quote:6b4f8a62b6]
Ei toki, Tapani Maskula ei ikinä alentuisi kehumaan tv-viihdettä sillä tavoin. Televisiohan tunnetusti ei ole taiteenlaji siinä missä elokuvat (kulttuurieliitin mielestä). Kyseessä oli vähemmän legendan maineessa oleva toinen kriitikko.[/quote:6b4f8a62b6]
Maskula oli ainakin joskus postin palkkalistoilla, luukuillanne jne. Minusta tuo on ihan piristävää, että haukutaan varsinkin yhdysvaltalainen elokuva nykyelokuva ihan lyttyyn... Minua on ärsyttänyt jo vuosia se, kuinka tv-mäisiä elokuvat nykyään ovat, ja en ole ikinä ymmärtänyt hehkutettuja tv-sarjoja (lukuun ottamatta Twin Peaks ja pari muuta), koska ne ovat aina hävinneet elokuvalla, noin kokonaisuutena.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
maskula rulettaa, hienoa että se on taas nytissä antamassa tähtiä.
enää vajaa tunti deadwoodin alkuun... saa nähdä onko kaiken hypetyksen arvoinen...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:f8f05eba7b="psychocandy"]maskula rulettaa, hienoa että se on taas nytissä antamassa tähtiä.
enää vajaa tunti deadwoodin alkuun... saa nähdä onko kaiken hypetyksen arvoinen...[/quote:f8f05eba7b]
Jaahas, menee sitten eka jakso ohi, vaikka oikeastaan olen tuota odottanut "jonkin verran". Höh, tämä tarkoittaa sitä, että taitaa mennä muutkin jaksot ohi jne.
Jaksoin Deadwoodia n. viisi minuuttia. Silmä on jo sen verran harjaantunut katsomaan tylsän visuaalisen lookin, ja korva kuulemaan yhdentekevän dialogin, ettei tarvinnut enempää.
Minua on ärsyttänyt jo vuosia se, kuinka tv-mäisiä elokuvat nykyään ovat, ja en ole ikinä ymmärtänyt hehkutettuja tv-sarjoja (lukuun ottamatta Twin Peaks ja pari muuta), koska ne ovat aina hävinneet elokuvalla, noin kokonaisuutena.
Mielestäni televisio taas on alkanut muistuttaa elokuvaa tyyliltään, vaikka molempiin suuntiinhan tuota kehitystä on ollut havaittavissa. Yksi tärkeä tekijä tässä voisi olla digikuvauksen yleistyminen. TV:n puolella se on jo sääntö, elokuvassa sitä käytetään hieman, mutta kokoajan lisää. Ajat olivat toiset vielä 70-luvulla kun dokumentit kuvattiin pääsääntöisesti 16-milliselle filmille, olivat ne vaan paljon näyttävämpiä. Ehkä siksi Cousteaun retkien kaltaisia klassikoita ei enää synny, kun niillä on nykyään modernit digivälineet käytössä.
Mutta nyt sivusin jo aihetta... tosiaan, minunkin mielestäni tv-sarjoja on turha ylistää ihan klassikoiksi asti, Sopranos, Mulla alla, ja muut paremmat sarjat ovat parhaimmillaankin vain hyvää viihdettä. Twin Peaks on todellakin poikkeus vahvistamassa sääntöä.
Ja Valtakunta
Hävyttömät (Shameless) on tän hetken ehdoton ykkönen, katsoin taas eilen ja aiempien tuotantokausien hankkiminen kiinnostaa...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Niin, tarkennan vielä, että minusta tv onnistuu paljon paremmin esim. sitcomin alalla, joka on tv:lle ominainen formaatti. Tästä esimerkkinä paskimmillaankin yksi parhaista visuaalisen kulttuurin edustajista, Simpsonit, ja muutama muu.
Olipa tuo Deadwood aika pettymys itselle. Saa nähdä onko Lost positiivisempi yllätys.
>:{/
kyllä mä deadwoodin läpi jaksoin katsoa, mutta ei siitä vielä oikein tiedä... odotellaan seuraavaa jaksoa. kyllä mun mielestä sopranos on ihan ylivoimaisen hyvä, ja toinen mahtava oli heimat II, ykköstä en koskaan nähnyt, kolmonen kai alkaa/alkoi teemalla mutku EI NÄY!
kyllä mä deadwoodin läpi jaksoin katsoa, mutta ei siitä vielä oikein tiedä... odotellaan seuraavaa jaksoa.
Sammaa. Aavistuksen lupauksia herättävä, mutta eihän tuo ensimmäinen jakso vielä suuria koukkuja aiheuttanut. Vaikkakin "Lovejoyn" roolihahmo tuntui loistavalta. Vituttaa vaan tuo myöhäinen lähetysajankohta.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."