You are not logged in.
On aika jännä tunne joka tulee vaikka jonkun arvostelun tai artikkelin lukemisen, musavideon tai livepätkän näkemisen tai yksittäisen piisin kuulemisen jälkeen, että hei tämän pändin kaikki levyt (tai kaikki loput levyt) haen heti huomenna kaupasta joo! Se on aika kiva tunne, vaikka se voi olla jo seuraavana päivänä mennyt ohi.
Nyt tällaisia fiiliksiä herättävät:
Blondie
Atomicia (biisiä, näillähän taitaa olla joku tämän niminen levykin) on tullut kuunneltua aika paljon ja haluisin aika kovasti s/t:n)
Flaming Lips
turskan postaaman linkin live oli parhutta! Soft Bulletinin hommasinkin, mutta kuunnella ehtii vasta huomenna. Jännää!
Regina
Luin taas yhden arvostelun uudesta levystä ja luulen että voisin pitää siitä aika paljon ja että olisin juuri sellaisen tarpeessa nyt.
Vähän sama iskee usein niin, että levyhyllyn kätköistä hyppää käsiin joku vanha tuttu ja sitten alkaa KIIMA. Kun se koko tuotanto on joskus kiimassa hankittu.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mulla on Ghostin kanssa tullu tosi raju uusiokiima. Joskus vuosituhannen vaihteessa hankin siihen asti ilmestyneet levyt yltiöinnoissani, sitten parin vuoden kuuntelun jälkeen ne jäivät hyllyyn satunnaisesti kuunneltaviksi. Nyt jopa aikanaan ihan liian laiskanpulskealta tuntunut Second time around kuulostaa oikein mainiolta.
organizing the boy scouts for murder is wrong
doors
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Aina kun lukee rock-kirjoja, tulee tämä. Viimeksi kun luin Shakeyn.
Aina kun lukee rock-kirjoja, tulee tämä. Viimeksi kun luin Shakeyn.
Totta! Kesällä ostin jopa pari Metallican levyäkin sen kirjan luettuani ja seuraavaksi lukuvuoroaan odottaa Mc Iversin Black Sabbath-kirja. Kaikki Ozzyn aikaiset levyt tosin jo omistan, joten lisähankintoja innostuksesta tuskin tulee.
Stratumille muuten tiedoksi, että Atomic löytyy Eat To The Beatilla ja enpä itse ainakaan Atomic-nimistä levyä omista. Mutta älä sitä debyä seuraavaksi osta vaan joko Parallel Lines tai jos sulla jo on se niin sitten Plastic Letters. Deby on vasta bändin neljänneksi tai viidenneksi paras levy...
Tällä hetkellä muuten tuntuu siltä, että Steve Reid Ensemblen uusin levy on hankittava hyllyyn ja voipi myös olla, että jossain vaiheessa sytyn taas jazz-kiimaan. Pariin kuukauteen ei ole jazz-levyihin tullut paljoa koskettua.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Stratumille muuten tiedoksi, että Atomic löytyy Eat To The Beatilla ja enpä itse ainakaan Atomic-nimistä levyä omista. Mutta älä sitä debyä seuraavaksi osta vaan joko Parallel Lines tai jos sulla jo on se niin sitten Plastic Letters. Deby on vasta bändin neljänneksi tai viidenneksi paras levy...
Kaikki oleelliset Blondie-levyt taitaa olla jo hallussa Plastic Lettersiä lukuun ottamatta.
Tuli tässä vielä mieleen, että Cat Powerista tulen aika varmasti kohta innostumaan.
<@DBGene> senkin karkki
vahva eri
Varikset komentavat
vahva eri
Juuri näin... Vaasankadulla nuo, isojaon aikaan...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
tosta paidasta tuli mieleen et 808 dylan olis "hauska" nimi pändille.
kissankarvoille toki edelleen
[quote:ea45951f42="psykokarkki"]tosta paidasta tuli mieleen et 808 dylan olis "hauska" nimi pändille.
kissankarvoille toki edelleen [/quote:ea45951f42]
kuten BOB state? hmm, 666 state..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:e1ffdfde61="kraakku"]vahva eri
Juuri näin... Vaasankadulla nuo, isojaon aikaan...[/quote:e1ffdfde61]
No ei tuo nyt minustakaan tuossa kuvassa erityisen hehkeänä ole mutta ajattelin että voisi olla Alxityn mieleen kun on Dylan-paita ja kaikki.
mitä siihen Cat Powerin cover-levyyn tulee niin kuultunu paskaa..
mitä siihen Cat Powerin cover-levyyn tulee niin kuultunu paskaa..
Jaa... Minusta se kuulosti aika hyvältä.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:fbc87792cc="kraakku"]vahva eri
Juuri näin... Vaasankadulla nuo, isojaon aikaan...[/quote:fbc87792cc]
Eiköhän ne ole jatkaneet Vaasankadulta vielä Städäriin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Innostun Imaad Wasifista vielä enemmän ens kuussa, kun uusi levy tulee ulos. KIIMA!!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Hasitan että kohta lähtee jonninmoinen Pixies-kausi. Breedersistä innostumisen myötä niinq.
Pixies-kausia tulee mullakin aina silloin tällöin.
[quote:acd8a21271="stratum"]Hasitan että kohta lähtee jonninmoinen Pixies-kausi. Breedersistä innostumisen myötä niinq.
Pixies-kausia tulee mullakin aina silloin tällöin.[/quote:acd8a21271]
Kelläpä ei
<@DBGene> senkin karkki
[quote:69089745c3="noiseidea"][quote:69089745c3="stratum"]Hasitan että kohta lähtee jonninmoinen Pixies-kausi. Breedersistä innostumisen myötä niinq.
Pixies-kausia tulee mullakin aina silloin tällöin.[/quote:69089745c3]
Kelläpä ei[/quote:69089745c3]
No ei ainakaan minulla.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:985c1dfeb9="Alxity"][quote:985c1dfeb9="noiseidea"][quote:985c1dfeb9="stratum"]Hasitan että kohta lähtee jonninmoinen Pixies-kausi. Breedersistä innostumisen myötä niinq.
Pixies-kausia tulee mullakin aina silloin tällöin.[/quote:985c1dfeb9]
Kelläpä ei[/quote:985c1dfeb9]
No ei ainakaan minulla.[/quote:985c1dfeb9]
Smaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:fdd1e9f5c3="Bedderi"][quote:fdd1e9f5c3="Alxity"][quote:fdd1e9f5c3="noiseidea"][quote:fdd1e9f5c3="stratum"]Hasitan että kohta lähtee jonninmoinen Pixies-kausi. Breedersistä innostumisen myötä niinq.
Pixies-kausia tulee mullakin aina silloin tällöin.[/quote:fdd1e9f5c3]
Kelläpä ei[/quote:fdd1e9f5c3]
No ei ainakaan minulla.[/quote:fdd1e9f5c3]
Smaa.[/quote:fdd1e9f5c3]
No oottekin niin pettereitä.
Magenta Skycode kuulosti pitkän tauon jälkeen aika hyvältä!
Pitää vissiin kohta lähteä ostamaan levykaupasta joku Stevie Wonderin levy... Saa nähdä innostunko kuinka paljon.
<@DBGene> senkin karkki
Tästä vois taas innostua kun tää on nyt AJANKOHTAINEN jutska.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Magenta Skycode kuulosti pitkän tauon jälkeen aika hyvältä!
Pari viikkoa sitten nämä. Niiltä tulee kuulemma syksyllä uusi levy, toivottavasti saa innostua siitäkin.
Kohta tulee taas Pääsiäinen ja jaksaa kuunnella Joy Divisionia enemmänkin.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.