You are not logged in.
Pannan topic
Ostin Blues For The Red Sunin tässä pari päivää sitten ja totesin sen olevan oikein pätevää stoneria.
QOTSAlta Rated R on suosikkini. Songs For The Deaf ei enää innostanut niin paljoa ja uusinta en ole jaksanut edes hankkia. Provinssin keikalla 2003 olivat aika kaasuissa. Ja niin kyllä olin minäkin. Keikan alku ja loppu olivat parhautta, mutta keskivaiheilla meno oli vähän puuduttavaa. Hyvä keikka silti.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
QotSAn keikalta muistan enää lähinnä sen, että jossain vaiheessa hortoilin liian eteen ja meinasin tallautua joidenkin yli kaksimetristen kaappien jalkoihin.
Levyltä: ei oikein, ainakaan Rated R ei vakuuttanut joitakin yksittäisiä biisejä lukuun ottamatta. Monsters in the Parasol soi tosin edelleen ajoittain päänsisäisessä jukeboksissa -> fanilleni tiedoksi.
This must be what jail / I will scratch
Onko gneen fanijoukko kutistunut yhteen
Eipä tätä kyllä oikein jaksa. Songs for the Deaf menetteli aluksi, mutta aika tylsäksi, tasapaksuksi ja yllätyksettömäksi levyksi se lopulta paljastui. Rated R:n meiansin joskus ostaa, mutta eipä kiinnosta enää yhtään. Pannan vielä
Kyussiin voisi kyllä ehkä tutustuakin. On kyllä pitänytkin jo pidemmän aikaa.
Onko gneen fanijoukko kutistunut yhteen
Ei kun elättelin toiveita, että "se" olisi kasvanut...
Kyussia vois kyllä joskus ehkä joo.
This must be what jail / I will scratch
QotSAn keikalta muistan enää lähinnä sen, että jossain vaiheessa hortoilin liian eteen ja meinasin tallautua joidenkin yli kaksimetristen kaappien jalkoihin.
Provinssissa? Muistan sieltä sen kusipäisen kuvaajan joka töni minua ihan täysillä kun hulinoin ja häiritsin sen kuvaamista. Kerta tönäisyn jälkeen jatkoin häiritsemistä tahallani. Ja tuo taisi olla ainoa keikka missä olen kaatunut pahemmin yleisän jalkoihin. Takana olevat eivät vaan osanneet.
Ainiin, miusta tää on aika paskaa. Hyviä yksittäisiä biisejä mutta ei tätä vaan jaksa.
Tulipa ostettua nyt se ekakin QOTSA kun halvalla löysin. Yllättävän kova sekin on. Täytyy kyllä tunnustaa että kauan ostopäätöksen kanssa emmin. Ajattelin ettei stoneri nyt ehkä uppoa kun on vaan jotain kantria ja folkkia tullut kuunneltua, mutta väärässä olin ja hyvä niin.
<@DBGene> senkin karkki
Kyuss on ainakin hyvvee. Harmi vaan kun hyllystä löytyy pelkästään And The Circus Leaves Town joka lienee bändin heikoin. Hyviä juttuja siellä täällä ja lopussa hyvää jamijumitusta.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kyuss on tehnyt 2 hienoa levyä joilta en muista yhdenkään biisin nimeä -> nikkareille. Kyseessä siis Sky Valley ja Red Sun. Toinen noista on parempi mutta en nyt muista kumpi
QOTSA:lta R on ihan pl levy ja etenkin yhdelle parhaista levynpäätösbiiseistä lähtee täältä
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Tuon Sky Valleyn varmaan vielä joskus hommaan, sitten taitaa riittää levyt näiltä kahdelta bändiltä.
<@DBGene> senkin karkki
Kyuss on oman lajinsa paras bändi. Piste. Ainoa heikko lenkki bändissä oli oikeastaan laulaja John Garcia jonka hårdrock/Robert Plant-maneerit eivät ihan aina mene purematta alas. Hommen ja rumpali Brant Bjorkin yhteissoittoon en kyllästy ikinä.
Sääli että Kyussin ominaisoundi katosi jonnekin jo viimeisen levyn myötä ja QOTSA on ilmeisen tietoisesti kasvattanut eroa vain entisestään. Niiden Songs of the Deaf kuulosti aikansa järkyttävän hypetyksen jälkeen säälittävän nuhapumpun pihinältä Kyussin aiempiin minimibudjetilla nauhoitettuihin kiekkoihin verrattuna. Blues for the Red Sunin tai Sky Valleyn vinyylin takakannessa oleva hervottoman kokoinen bassovahvistin keskellä loppumatonta aavikkoa kiteyttää kaiken olennaisen siitä erinomaisuudesta mitä Kyuss paahtoi ilmoille 90-luvun puolivälissä.
Älä päästä painiks sitä
Voisihan tuon Lullabies To Paralyzen sittenkin ehkä hankkia hyllyyn kun se joskus tulee mid-priceksi. Ei se nimittäin niin huonolta kuulostanutkaan kun sitä viimeksi kuuntelin.
Sky Valleyn voisi myös hankkia. Olen tosin kuullut sitä kritisoitavan liian pitkistä biiseistä... Toisaalta eivät pitkät biisit minulle ennenkään ole mikään negatiivinen asia olleet.
<@DBGene> senkin karkki
Sky Valleyn voisi myös hankkia. Olen tosin kuullut sitä kritisoitavan liian pitkistä biiseistä... Toisaalta eivät pitkät biisit minulle ennenkään ole mikään negatiivinen asia olleet.
Ei kai nuo nyt niin pitkiä ole kun 10 kappaletta mahtuu yhdelle vinyylilevylle. Sky Valleytä nyt jostain syystä pidetään tietyissä piireissä lähinnä halveksuttavana hippilevynä, tämä tosin saattaa johtua enemmän Josh Hommen 'hei, mul o 30 eri efektipedaalia'-kitarasooloista kuin biisien todellisesta kestosta.
Älä päästä painiks sitä
Keväisin tulee näköjään aina pakonomainen tarve kuunnella Rated R:ää ripiitillä. Eikai siinä, hemmetin hyvä levyhän se on kaikkinensa. Kovin kausiluonteinen vain.
Blues for the Red Sunin tai Sky Valleyn vinyylin takakannessa oleva hervottoman kokoinen bassovahvistin keskellä loppumatonta aavikkoa kiteyttää kaiken olennaisen siitä erinomaisuudesta mitä Kyuss paahtoi ilmoille 90-luvun puolivälissä.
Hmm, joo. Pitäs oikeestaan ottaa uudemman kerran näitäkin kuunteluun. Jos ei muuten niin vaikka muistin virkistykseks, toimivaa tavaraa kuitenkin. Sen verran ILR:n muita viestejä kommentoisin, etten itse välttämättä lähtisi liikaa vertaamaan Qotsaa ja Kyussia. Q on kuitenkin selkeesti "eklektisempi" poppisversio ja sellaisena R:n asti oikein toimiva.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Kyussin kolme vikaa on saatavilla Anttilasta hintaan 6,95. City-Anttilasta niitä ainakin löytyy.
Kyussin kolme vikaa on saatavilla Anttilasta hintaan 6,95. City-Anttilasta niitä ainakin löytyy.
Oho, pitää käydä korjaamassa talteen.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Welcome To Sky Valleyn hankin. Ehkä osa biiseistä on todellakin hieman liian pitkiä, mutta kokonaisuutena levy on kuitenkin hemmetin hyvä. Loistavaa autoilumusiikkia.
<@DBGene> senkin karkki
Voisihan tuon Lullabies To Paralyzen sittenkin ehkä hankkia hyllyyn kun se joskus tulee mid-priceksi. Ei se nimittäin niin huonolta kuulostanutkaan kun sitä viimeksi kuuntelin.
No nyt sen sitten vihdoinkin löysin (enpä nyt kovin aktiivisesti tosin ole etsinytkään). Ihan hyvä levy sinänsä, vaikka mukana onkin useampikin täytebiisi. Parhaat biisit vetävät kuitenkin vertoja jopa QOTSAn parhaille biiseille. Pelkäänpä että levy hautautuu parin kuuntelun jälkeen jonnekin nurkkaan...
<@DBGene> senkin karkki
kuunneltiinpa velipojan wretchiä eilen autossa. muutama jamittelu iski sen verta kovaa, että väittäisin ainakin just ny näitten parhaaksi.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Onhan Wretchikin mitä mainioin repäisy. Ei tuossa oikeastaan häiritse kuin perseelleen vedetty tuotanto (sekin oikeastaan ainoastaan myöhempien levyjen majesteettisen pauhun valossa) ja muutama yhdentekevä ralli. Ja Big Bikesin kertosäe alastomassa vilpittömyydessään.
Katzenjammer, Hwy ...ööö... 54?, I'm Not, Son of a Bitch... mitä niitä jumaltason lasautuksia vielä oli. Mahtilevy.
Remasterikierrosta odotellessa
Älä päästä painiks sitä
tulipa mieleen, että näitten in my head tai jokin vastaava uuden levyn sinkkujulkaisu on vuoden parhaita popkappaleita.
Bändille, joka täyttää lähes puolet levyhyllyni K-kirjaimesta ja ei ole Karkkiautomaatti
Älä päästä painiks sitä
Älä päästä painiks sitä
Mut joo, itseasiassa piti postata ja varovasti kehua tota QOTSAn viimösintä. Ehin jo teilata sen turhaksi, mutta kylhän sieltä, varsinkin "b-puolelta", löytyy ihan mainioita kappaleita.
Koko lailla sama, paitsi etten ehtinyt levyä kuulemaan saati morkkaamaan ennen kuluvaa kuukautta.
Tässä ketjussa parjattu "Circus" on jostain syystä itselleni läheisin Kyuss-albumi, mutta yksittäisenä vetona "Demon Cleaner" on kuitenkin lyömätön.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Kyuss on oman lajinsa paras bändi. Piste. Ainoa heikko lenkki bändissä oli oikeastaan laulaja John Garcia jonka hårdrock/Robert Plant-maneerit eivät ihan aina mene purematta alas.
Kutakuinkin sama. Kyllä tuollainen hårdrockkaus nostaa aina karvat pystyyn. Sky Valleyta kuunnellessa tulee muuten sellainen tunne, että omat audiovehkeet toimii pullonkaulana, juntta ei pääse kunnolla ilmoille. En silti alaa hifistelemään-spåm.
"A repo man's always intense"
Ainoa heikko lenkki bändissä oli oikeastaan laulaja John Garcia jonka hårdrock/Robert Plant-maneerit eivät ihan aina mene purematta alas.
Eri. Vaikka Nick ja Josh molemmat mielestäni parempia laulajia ovat, niin ei John silti huono ole.
Joo Kyuss on ihan hyvä, mut alataajuudet vois olla enempi pinnalla. Säälittävää diskanttiryminää.
Sent from my iPhone 16
Joo Kyuss on ihan hyvä, mut alataajuudet vois olla enempi pinnalla. Säälittävää diskanttiryminää.
Onneks Kyuss on kuitenkin musiikillisesti mielenkiintosempi.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kesäkuussa pukkaa uutta levyä.
Kesäkuussa pukkaa uutta levyä.
Niin siis notta millä kokoonpanolla? Garcia/Homme/Reeder/Bjork?
Älä päästä painiks sitä