You are not logged in.
Riviera F (UK)
Frida Hyvönen (SE)
John Mcgregor
Action Biker (SE)
The Tourettes (SE)
ES
Drowsy
Pia Fraus (EST)
Vanha Ylioppilastalo, Helsinki
13.1.2006 17-04 18 euroa
www.riippumaton.com/hol
Kaikki tulee ja viihtyy!!
Linkistä löytyy lisää infoo...
täytyy miettiä, 18 euroo on kyllä aika paljon... mikä toi riviera f, pitäiskö tuntee?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
täytyy miettiä, 18 euroo on kyllä aika paljon... mikä toi riviera f, pitäiskö tuntee?
Ei sitä pitäis tuntee, mutta ihan kivaa sellasta pilemusaa. Tai siis ei mikään kovin tunnettu juttu. Itse oon pari biisii kuullu.
Liian kallista, en mee Pia Frausista oisin voinu maksaa vitosen.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Hitsi että oon poissa maasta tuolloin. Kovasti kiinnostaisi.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Liian kallista, en mee Pia Frausista oisin voinu maksaa vitosen.
No maksa loput 13 euroo siitä, että soitan siellä levyjä
Jos soitat vaan sonik juuttia
Akateemisuuttakin on mukana: Festarit polkaisee käyntiin rockjournalismia käsittelevä paneelikeskustelu "Mielipidekirjoituksia vai kulttuurijournalismia?". Paneelin osanottajat ovat Otto Talvio, Samuli Knuuti, Janne Mäkelä ja Sami Sänpäkkilä."
Ja sit nettisivuille on laitettu jokaiselta DJ:ltä kaksi biisiä, jotka soi niinku varmasti.
Eikö ookki jänskää?!
[quote:e65b7c1e3c="lintumies"]Ala_Aste DJ > Ride: Twisterella
o/
Se Giddy Stratospheres on muuten aika mainio kappale, kuuntelin eilen illalla kasettia siihen asti.[/quote:e65b7c1e3c]
TÄYDELLINEN!!
Jätä työ ja oo viimeistää ennen Pia Frausia paikalla
Varasta helikopteri tai kaappaa lentokone. Tai leiki vakavasti sairasta ja tilaa mediheli!!
DJ Särmä > Aztec Camera: Walk Out To Winter
Ihquuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
No nyt on lippu tännekin. Peelottaa kyl poppikiintiön ylivuoto heti näin vuoden alkuun... eiks tonne ois saanu jotain Valse Tristeä tarjoamaan pientä hengähdystaukoa illan mittaan?
Älä päästä painiks sitä
Nyt ois varaa ja Pia Fraus kiinnostais jopa vähän alusta mutta emmä taida kumminkaan.
No nyt on lippu tännekin. Peelottaa kyl poppikiintiön ylivuoto heti näin vuoden alkuun... eiks tonne ois saanu jotain Valse Tristeä tarjoamaan pientä hengähdystaukoa illan mittaan?
Onhan siellä ES. Eikä John McGregor ja Drowsy nyt niin poppia ole.
en taida jaksaa kun viel toi paljon maksaa.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Nähdään siel. Tuun kiusaamaan Leposia. Minuakin vähän pelottaa poppi. Teki vaan mieli Helsinkiin. Voi olla, että tulee sitten iloisia yllätyksiäkin, kun ei ole mitään suurodotuksia.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Luulen vähän että kaikki menijät yllättyivät iloisesti Drowsysta.
Ei tommosella nimellä voi tehdä hyvää musiikkia
Älä päästä painiks sitä
[quote:719b9476b8="Laatu"]Luulen vähän että kaikki menijät yllättyivät iloisesti Drowsysta.
Ei tommosella nimellä voi tehdä hyvää musiikkia [/quote:719b9476b8]
mut sehän on pokemonin nimi!
mut sehän on pokemonin nimi!
Oishan pokemoneissa parempaakin ollu tarjolla...
Valitsen sinut, Paras!
Älä päästä painiks sitä
lol apua
-- tähän se lahna-hymiö --
tarkoitan siis sitä jota lahna aina käyttää. ja joku vois tehdä lol apua -hymiön. ei mulla muuta.
Luulen vähän että kaikki menijät yllättyivät iloisesti Drowsysta.
Leena soitti sitä eilen. Tykkäsin, että mukavaa jyrinää oli siinä biisin taustalla.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Jänskättää jo! Nyt pitäis mietii mitä levyjä raahaan mukanani, iiik!
Jänskättää jo! Nyt pitäis mietii mitä levyjä raahaan mukanani, iiik!
Converge ei oo koskaan väärin
Älä päästä painiks sitä
Frida Hyvönen
Pia Fraus (se kosketinsoittaja )
Drowsy
salissa höpisseille mölyäjille
en ole kolmekybänen emoboy
Olipa päivä.