You are not logged in.
Oishan toi Venäjä mukava kokea.
Foppe De Haan. Varma tieto.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Baxter kelpaa mulle hyvin. Ei ala haihattelemaan, vaan hodgsonmaista nihilistifutista tiedossa. Ja muilla keinoinhan ei Suomella ole mitään asiaa haaveilemaan kisoista.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
joo-o. lasun ylivoima vie kyllä mielenkiinnon kerta toisensa jälkeen. wow.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
FoppE ois kutkuttanu enemmän, mutta ei tää Baxterkaan varmaan pelkkää munaa lutkuta
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
FoppE ois kutkuttanu enemmän, mutta ei tää Baxterkaan varmaan pelkkää munaa lutkuta
Toivotaan näin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:1eeabe0599="shanks"]Nii en tiiä onko tää Foppe oikeesti mitään muuta kuin Lasun haihatteluja?
Ja jos nyt oikeesti SUomen kisamahollisuuksia ajatellaan, niin johan se nähtiin Mursun ilosen hyökkäspelin aikana, että sillä ei kisoihin mennä. Hodarin "prosenttifutis" oli jo lähempänä.[/quote:1eeabe0599]Joo, lähinnä ajattelin tyypin meriittejä Hollannin nuorten maajoukkueessa sekä Heerenveenin kanssa. Vopihan olla, ettei tyypin tyyli ja taktiikat sopisi Suomelle ensinkään.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:09cac8175c="fassu"]joo-o. lasun ylivoima vie kyllä mielenkiinnon kerta toisensa jälkeen. wow.
![]()
Tavallista enemmän mahtunut kyllä paskaakin välipäiville, mutta kun H-hetki lähestyy ja Lasun sekoilu ampaisee valoakin nopeammin yli hilseen, niin klassikkoja satelee. Mikä tää sen Rönkä-connection oikein on [/quote:09cac8175c]
Eniten viihdyttää noi sen copypaste-postit:
"Katsokaa Lipposen haastattelu.
Voiko todella olla niin, että Etelä - Afrikasta kesken karsintojen pois potkittu mies valittaisiin Tardellikin sentään valmentanut u-21 mestaruuteen ja pidettiin pellenä, baxter valmentanut u-19 ikäluokkaa,mutta ei todellakaan mestaruuteen.
Etelä-Afrikassa baxterin valintaa pidettiin alusta asti virheenä. Ja kenkää tulikin nopeasti kaiken mennessä päin peetä."
Bongattu jo neljä kertaa kolmesta eri topikista.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
En tiiä Baxterista, mutta Lasu vetää kyllä edelleen vahvasti.
Puuhastelulle toki
Nyt vasta tajusin että Baxter oli lauantaina Viasatin FA Cup -studiossa kommentaattorina. Kuulosti kummalliselta kun oli herra joka puhui virheetöntä ruotsia mutta painotukset ja osaltaan ääntäminen oli hyvin brittiläistä. Baxterin sopimukseen pitäisi laittaa pykälä että kaikki haastattelut ja lausunnot pitää antaa ainoastaan ruotsiksi.
Ei mulla muuta...
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
JAAARIII LITMAAANEEEN
Kauanhan sitä kestikin. Jässi olisi torjunut ainakin ton tokan maalin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kauanhan sitä kestikin. Jässi olisi torjunut ainakin ton tokan maalin.
joo, aika paskaa kyllä.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Mitäs vittua?
En nähnyt peliä, oliko pahakin imaisu?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
En nähnyt peliä, oliko pahakin imaisu?
Ei kyllä ollut niin paha mitä esim ff:llä dramatisoidaan. Jollain tavalla tuossa torjunnassa kuitenkin näkyi Enckelmanin pelaamattomuus. Arviointivirhe sanoisin, pomppu yllätti. Tuo olisi pitänyt torjua joko ennen tuota pomppua, tai sitten odottaa pomppu ja torjua sitten. Sekavaa.
Laukaus oli kova ja kierteinen, eikä näistä uusista palloista oikein tiedä mihin pomppaavat. Oikein sijoittumallahan tuo toki olisi torjuttavissa ollut. On tuollaisia Jääskeläisellekin mennyt, mutta Enckelman on helppo teilata. Otti muutaman varsin hyvänkin kopin.
videolle
Jokos Baxterilla on joku tosi siisti lempinimi?
"Paksu"
"Paksis"
"Paksteri"
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tulipa taas katseltua muutama Litti-video. Simply the Best
[quote:638e8a7208="noiseidea"]Jokos Baxterilla on joku tosi siisti lempinimi?
"Paksu"
"Paksis"
"Paksteri"[/quote:638e8a7208]Patxeri
Åhå, FM 2005:ssä nämä
Kuninkaan kyyneleet.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Rakastan Jari Litmasta ja bailaamista
i'll play my la la shit for you anytime
Onnittelut Suomen kaikkien aikojen hienoimmalle urheilijalle.
Onnittelut Suomen kaikkien aikojen hienoimmalle urheilijalle.
2 hienointa:
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
37-vuotta
This must be what jail / I will scratch