You are not logged in.
Grateful Dead - American Beauty
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.

This must be what jail / I will scratch
Annas tulla kommenttia! En tiä tästä oikeen mitään (mut oonkohan kuullu MaiSpeissistä?
), mutta löysin Imaad Wasifin tän kautta.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
J-B, muista s-temppu, ei muuten näy
nyssoi:

The Bolivia Tremor Control - Black Foliage
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:3ef0a00107="psykokarkki"]
J-B, muista s-temppu, ei muuten näy
[/quote:3ef0a00107]Mikäs tää ny olikaan
Onko jääny monta näkymättä?
Voin kyl vaihtaa ton kuvan. 
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Vaihdettu. Oliks tää nyt, että näkyi se vanha mulla cachessa, mut muilla ei? 

Menetetty peli
Samuel Meri - 071017 - Vanhan kuppila
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:7f540ba24f="Firon"]Alaska! - Rescue Through Tomahawk
Annas tulla kommenttia! En tiä tästä oikeen mitään (mut oonkohan kuullu MaiSpeissistä?
), mutta löysin Imaad Wasifin tän kautta.
*[/quote:7f540ba24f]
Enpä itekään juuri mitään tiedä. Ostin kun halvalla sai ja kuvauksessa puhuttiin Sebadoh kytköksistä. Postrokkiin vähän kallellaan tuo on, yhden kuuntelun perusteella vaikutti ihan hyvältä. Pitchfork tietää enemmän.
22 Pistepirkko: Bare Bone Nest pyörähti äsken ympäri.
Black Number Six - Evil Acupunction
Sent from my iPhone 16
The Wedding Present - Spangle
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
En kerro
![]()
i'll play my la la shit for you anytime
Oon ihan vitun perseet.
AC/DC soi. Ympärilläni lentää hikeä, alusvaatteita ja kehon nesteitä. Pitää liittyä mukaan - Hyvää yötä Street Spirit Jr! Have a happy life!

Meringue soi. Banjoa soittaville merileijonille giganttinen 
Nits: Doing the dishes
Aesop Rock - Bazooka Tooth
Joe Satriania kuuntelen
mikäs levy?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:a5c4c283c8="silvawhale"][quote:a5c4c283c8="forssto"]Joe Satriania kuuntelen
mikäs levy?[/quote:a5c4c283c8]
Surfing With The Alien.[/quote:a5c4c283c8]

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:4d2df4bf6f="forssto"][quote:4d2df4bf6f="silvawhale"][quote:4d2df4bf6f="forssto"]Joe Satriania kuuntelen
mikäs levy?[/quote:4d2df4bf6f]
Surfing With The Alien.[/quote:4d2df4bf6f]
[/quote:4d2df4bf6f]
Jeh. Hienosti pelastetaan kitaralla taas maailmaa!
Tero saatana, s'olet gay!