You are not logged in.
caroliner
neil young: don't let it bring you down
stephen stills: black queen
britney spears: piece of me
jimi hendrix: machine gun
liquid tension experiment: when the water breaks
genesis: dance on a volcano
neu!: fur immer
tarentel: steede bonnet
rihanna: umbrella
Aamos joraamassa Bacharachia.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Dead Moonin Crack In The System
bzort glorf bööth
Hantalle tehty Skweeekokoelma eiku oisko pelkästään Markis Sage EN TIIJÄ EHKÄ MOLEMMAT!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Aamos joraamassa Bacharachia.
Varmasti paljon siistimpää ku mun skweee-fiilistelyt.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hantalle tehty Skweeekokoelma
^ hymiöistä päätellen aika jees
Hantalle tehty Skweeekokoelma eiku oisko pelkästään Markis Sage EN TIIJÄ EHKÄ MOLEMMAT!
jakoon?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:76fc5719b3="hrmunoita"]Hantalle tehty Skweeekokoelma eiku oisko pelkästään Markis Sage EN TIIJÄ EHKÄ MOLEMMAT!
jakoon?[/quote:76fc5719b3]
Oispa digitaalisessa muodossa, nauhoitin suoraan kasetille
Wipers
Pernice Brothers
Townes Van Zandt
Siouxsie & the Banshees
Canzoniere del Lazio
Let's Active
This must be what jail / I will scratch
[quote:93fc3bea61="DirtyBlueGene"]Wipers
Pernice Brothers
Townes Van Zandt
[/quote:93fc3bea61]
Maku parantunut.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
This must be what jail / I will scratch
oon addiktoitunu tähän biisiin joka on siinä Suomen huippumalli haussa -mainoksessa.
plussa toki myös siitä että tää laulo ennen S Club 7:ssä
[quote:23c9c5ee41="ex-kolja"][quote:23c9c5ee41="DirtyBlueGene"]Wipers
Townes Van Zandt
[/quote:23c9c5ee41]
Maku parantunut. [/quote:23c9c5ee41]Sama
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kaiken Perselintu!-kiiman ohella Bugglesin Johnny On The Monorail
Chasing a Bee. Kun Mercury Rev oli vielä maailman paras bändi. Sen verran happoista kamaa että nyt kyllä etsin fluoritabletteja heti.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Chasing a Bee. Kun Mercury Rev oli vielä maailman paras bändi. Sen verran happoista kamaa että nyt kyllä etsin fluoritabletteja heti.
[quote:c3513f410e="Bricolage"]Chasing a Bee. Kun Mercury Rev oli vielä maailman paras bändi. Sen verran happoista kamaa että nyt kyllä etsin fluoritabletteja heti.
[/quote:c3513f410e]Myös yksi parhaista videoista koskaan. Youtubessa aina välillä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Myös yksi parhaista videoista koskaan. Youtubessa aina välillä.
Toden totta. Ja Something For Joey on huvittavimpia videoita koskaan.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:f4ee68eeac="psykokarkki"][quote:f4ee68eeac="Bricolage"]Chasing a Bee. Kun Mercury Rev oli vielä maailman paras bändi. Sen verran happoista kamaa että nyt kyllä etsin fluoritabletteja heti.
[/quote:f4ee68eeac]Myös yksi parhaista videoista koskaan. Youtubessa aina välillä.[/quote:f4ee68eeac]
poistetaan aina mut joku postaa takaisin? hyvä koska kyseessä yksi parhaista videoista koskaan
[quote:cfc2b32254="Jean-Babtiste"]Myös yksi parhaista videoista koskaan. Youtubessa aina välillä.
Toden totta. Ja Something For Joey on huvittavimpia videoita koskaan.[/quote:cfc2b32254]Oliks siinä niitä naisia tissisillään ja nännien päällä sellaset animoidut tähdet ja sit jotain raketteja? En kyl muista siitä muuta.
[quote:bac75abd11="Bricolage"][quote:bac75abd11="Jean-Babtiste"]Myös yksi parhaista videoista koskaan. Youtubessa aina välillä.
Toden totta. Ja Something For Joey on huvittavimpia videoita koskaan.[/quote:bac75abd11]Oliks siinä niitä naisia tissisillään ja nännien päällä sellaset animoidut tähdet ja sit jotain raketteja? En kyl muista siitä muuta. [/quote:bac75abd11]
emmäkää
[quote:f22b0b00a1="Jean-Babtiste"][quote:f22b0b00a1="Bricolage"][quote:f22b0b00a1="Jean-Babtiste"]Myös yksi parhaista videoista koskaan. Youtubessa aina välillä.
Toden totta. Ja Something For Joey on huvittavimpia videoita koskaan.[/quote:f22b0b00a1]Oliks siinä niitä naisia tissisillään ja nännien päällä sellaset animoidut tähdet ja sit jotain raketteja? En kyl muista siitä muuta. [/quote:f22b0b00a1]
emmäkää [/quote:f22b0b00a1]
Tuo on se peruskuvio Plus liekehtiviä lapsinukkeja, Ron Jeremy ja helvetisti visuaalisia vihjailuja.
Circlen Sunrise on ihan kreisin huippu ollut tänään.
bzort glorf bööth
Th' Faith Healersin This Timen (Peel Sessions) Bassokuvio! ja saundille noin yleensäkin