You are not logged in.
En ole koskaan kuullut Pet Soundsii. Making of Pet Sounds-kirjan olen kyllä lukenut.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
En ole koskaan kuullut Pet Soundsii. Making of Pet Sounds-kirjan olen kyllä lukenut.
Kävin Pet Soundsissa viime vuonna. Löytyi kaikki Feltit cd:nä mut paska vinyylivalikoima, paskempi ku Stupidossa :center:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Cat Stevens. Irtobiisien perusteella mahtavaa, ehkä pitäs perehtyä.
ehdottomasti! topikin paikka?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Sama juttu vaikkapa Fallin kanssa. Byrdsin Younger Than Yesterday kiinnostaa, muihin onkin nyt tullut perehdyttyä.
jpp, fallissa riittääkin ihmettelemistä
tunnet kaikki muut byrdsit paitsi parasta levyä
oon aina pitäny tota vähä niinq notorious byrd brothersin sisarlevynä, vastaava pari kuin vaikkapa bee thousand/alien lanes
[quote:27d1672cef="upsetter"]Lovelta oon kyllä sen Forever Changesin kuullut kokonaan, mutta eipä ole senkään ylimaallisuus ikinä selvinnyt mulle.
No tismalleen sama. Forever changes on aina ollut korkeintaan 'ihan kiva', ja kyllä sitä aina silloin tällöin tulee kuunneltua, mutta pikkasen vaikeaa käsittää levyn klassikkostatusta.[/quote:27d1672cef]
Sama oli joskus, mut sit yht'äkkiä se vaan uppos lopullisesti. Tais vielä tapahtua semmosessa välissä jossa en sitä juurikaan kuunnellut
Ihmeellisiä nämä. Sama tais tapahtua Marquee Moonille
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
oon tainnu kuulla kaikki maailman klassikkolevyt
Myös Jeevesin Waiting For Winter, Waitin For Springin ja Perselinnun Invasionin?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:129ef69ab6="ydinaukio"]oon tainnu kuulla kaikki maailman klassikkolevyt
Myös Jeevesin Waiting For Winter, Waitin For Springin ja Perselinnun Invasionin? [/quote:129ef69ab6]
näistä en oo valitettavasti koskaan kuullut
täytyy korjata asia ensi tilassa
nyt perselinnulle otsikko, en oo niitäkään kuullu
nyt perselinnulle otsikko, en oo niitäkään kuullu
Ootappa, niin teen.
[quote:0e3a76f8c7="Jean-Babtiste"]Byrdsin Younger Than Yesterday kiinnostaa, muihin onkin nyt tullut perehdyttyä.
tunnet kaikki muut byrdsit paitsi parasta levyä
oon aina pitäny tota vähä niinq notorious byrd brothersin sisarlevynä, vastaava pari kuin vaikkapa bee thousand/alien lanes [/quote:0e3a76f8c7]Oon vaan lykänny ja lykänny. Enkä mä nyt oo niitä ekojakaan silleen tarkemmin kuunnellu, vaikka biisejä tiedän, ja sama koskee Notoriustakin. Mutta en usko, että noiden muiden parhaat hetket yltää 5D:n ja Sweetheart of the Rodeon parhaimpien tasolle, koska...oonhan mä niitä oletettavasti parhaita biisejä kuullu, ja vaikka ne hyviä onkin, niin 5D ja Sweetheart on parhaimmillaan aivan superloistavia. Mut siis Youngerista uskon hyvinkin, että vopi olla paras levy.
Menipä vaikeex
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
tässä muutama lisää:
klaus wunderlich : sound 2000
tipi & sylvester stallone : operaatio turnipsi
def leppard : hysteria
[quote:6c4054058f="silvawhale"]klaus wunderlich : sound 2000
[/quote:6c4054058f]
[quote:98c899be32="tiptoo"]Lisäksi soitimme kaverin kanssa useampaan otteeseen Toronton parhaassa baarissa jukeboxista Teh Giftiä talvella 2006-2007.
Vittu sä oot perseestä.[/quote:98c899be32]
uus nimes on kyllä enemmän perseestä ku tää
Mangojauhe goddamn.
[quote:0635edda43="L.I. Zabeth-Rehn"][quote:0635edda43="tiptoo"]Lisäksi soitimme kaverin kanssa useampaan otteeseen Toronton parhaassa baarissa jukeboxista Teh Giftiä talvella 2006-2007.
Vittu sä oot perseestä.[/quote:0635edda43]
uus nimes on kyllä enemmän perseestä ku tää [/quote:0635edda43]
Tähän kyllä erittäin smaa.
[quote:ff153c57e3="tiptoo"][quote:ff153c57e3="L.I. Zabeth-Rehn"][quote:ff153c57e3="tiptoo"]Lisäksi soitimme kaverin kanssa useampaan otteeseen Toronton parhaassa baarissa jukeboxista Teh Giftiä talvella 2006-2007.
Vittu sä oot perseestä.[/quote:ff153c57e3]
uus nimes on kyllä enemmän perseestä ku tää [/quote:ff153c57e3]
Tähän kyllä erittäin smaa.[/quote:ff153c57e3]
Aika vahva eri. Et taida hippi ymmärtää miten vakavasti paskasta asiasta on nyt kyse. Voi olla, että katkaisen välini Senniin.
Päättäväisyydelle ja valinnoille toki aina
Oikeille valinnoille
Särkyneille sydämille ja sivullisille uhreille
Aika moni haluais pössytellä etupihallaanm omassa rauhassa,
aika moni haluais kasvatella takapihallaan, joojoo
Mut ne kyttää ne kyttää, niin ne kauhuissaan kyttää, ne kyttää,
kai se niiden mielenrauhaa järkyttää, kun ne sillälailla kyttää ne kyttää,
Jos se ei oo mamma niin sit se on anoppi,
jos se ei oo pappa niin sit se on appi,
jos se ei oo poliisi niin sit se on pappi,
niin ne kyttää ne kyttää, joojoo ja ne kyttää, ne kyttää
Mut yrttimies ei oo rikollinen hamppuemäntä ei oo kenenkään vihollinen, ei
yrttimies ei oo vaarallinen, se on vaan siviiliuhri,
tässä huumesodassa se on siviiliuhri, niiniin
se on siviiliuhri tässä huumesodassa se on siviiliuhri.
Joillekkin se on päihdettä,
toisille se on lääkettä,
useimmille se on sekäettä
mut ne kyttää, ne kyttää
ei ne ymmärrä vaikka kuinka selittää,
ei ne ymmärrä vaikka kuinka yrittää,
ne vaan kyttää, ne kyttää
he, ne vaan kyttää, ne kyttää
Mut yrttimies ei oo rikollinen hamppuemäntä ei oo kenenkään vihollinen, hei
yrttimies ei oo vaarallinen, se on vaan siviiliuhri,
tässä huumesodassa se on siviiliuhri, justniin
propagandanuhri tässä huumesodassa se on siviiliuhri.
(Pihallaan.
Ne puhuu marginaalirytmistä.
Hölmöistä ja muista tyhmistä.)
Aika moni haluais pössytellä etupihallaanm omassa rauhassa,
aika moni haluais kasvatella takapihallaan, no pari kasvia vaan.
(aika moni haluis pössytellä)
En ole tietoisesti kuullut/kuunnellut yhtään Beefhearttia
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
En ole tietoisesti kuullut/kuunnellut yhtään Beefhearttia
En ole tietoisesti kuullut/kuunnellut yhtään sen enempää Curea, Smithsiä, Depeche Modea, Remmiä enkä Placebota
Kaikil joku yks levy, jolla muutama hyvä biisi, Placebolla tuskin sitäkään
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
tipi & sylvester stallone : operaatio turnipsi
Kuulematta
Pystyks lainaan joskus?
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:ac265527cd="silvawhale"]tipi & sylvester stallone : operaatio turnipsi
Kuulematta
Pystyks lainaan joskus?[/quote:ac265527cd]
Yritän oikeasti lähiaikoina digitoida ton + hervoton hevosmies 7":n. Siinäpä todellista psykefolkkia.
[quote:4f94c27194="janne m."][quote:4f94c27194="silvawhale"]tipi & sylvester stallone : operaatio turnipsi
Kuulematta
Pystyks lainaan joskus?[/quote:4f94c27194]
Yritän oikeasti lähiaikoina digitoida ton + hervoton hevosmies 7":n. Siinäpä todellista psykefolkkia. [/quote:4f94c27194]
MAHTAVAA.
[quote:6dee3a0bf8="janne m."][quote:6dee3a0bf8="silvawhale"]tipi & sylvester stallone : operaatio turnipsi
Kuulematta
Pystyks lainaan joskus?[/quote:6dee3a0bf8]
Yritän oikeasti lähiaikoina digitoida ton + hervoton hevosmies 7":n. Siinäpä todellista psykefolkkia. [/quote:6dee3a0bf8]
tää kalkkunalevykerho pitäs viedä jotenkin...uusille leveleille.
mä en tiedä miten.
ehkä vuokrataan kiasmateatteri, pukupakko ja "nauhamusiikin kevätkatselmus konkluuvi 2008"
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:4cafe4f48d="silvawhale"]tipi & sylvester stallone : operaatio turnipsi
Kuulematta [/quote:4cafe4f48d]
Kuultu, kiitti silvikselle! Jopas on muuten hyvää musaa.
[quote:8cd0467daa="janne m."]Cat Stevens. Irtobiisien perusteella mahtavaa, ehkä pitäs perehtyä.
ehdottomasti! topikin paikka?[/quote:8cd0467daa]
Kappas muuten, Stevensin kaksi ekaa oli play.comin 3CDtä/15,49e kamppiksessa. Ja kolmanneksi löyty vieläpä Nimoyn ja Shatnerin Spaced Out!
[quote:4140ce8f52="janne m."][quote:4140ce8f52="silvawhale"]tipi & sylvester stallone : operaatio turnipsi
Kuulematta [/quote:4140ce8f52]
Kuultu, kiitti silvikselle! Jopas on muuten hyvää musaa.[/quote:4140ce8f52]
hyvä että maistuu. aineeton sirkus on suomipsykedelian kadonnut mestariteos ja kuurolle hiirelle ehkä liikuttavin kappale missään koskaan.
laittakeehan privaa jos muitakin kiinnostaa.