You are not logged in.
ai ei näy? pooh sticksin million seller oli se, nyt soi devo, näkyyx heruux?

Hyvältä näyttää, en oo ennen tuollaista kantta nähnyt. Vai onko takakansi?
Sun City Girls - Torch of the Mystics
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Dxxxa - Runkkarin tie cd-r
ja
Erikoisdance 6
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]

Mulla on joku ihme mieltymys tommosiin vaaleenpunertaviin levynkansiin.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:b68c9e1821="Pilke"]Mulla on joku ihme mieltymys tommosiin vaaleenpunertaviin levynkansiin.
*[/quote:b68c9e1821]
eri
mut levy on silti hyvä
[quote:5d10b87d2e="Bricolage"]Hyvältä näyttää, en oo ennen tuollaista kantta nähnyt. Vai onko takakansi?
Sun City Girls - Torch of the Mystics[/quote:5d10b87d2e]
tälle
ja takakansihan se, en löytäny etukannen kuvaa.
KOKARAE soi.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:a58f8d01ac="hrmunoita"]
[/quote:a58f8d01ac]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kylmä sota - Ei enää kylmää sotaa
Onpahan soundit.
Sent from my iPhone 16

Sent from my iPhone 16

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'

Puhelimen odotusääntä ![]()
Dismemberment Plan - Emergency & I
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Tortoise - A Lazarus Taxon

This must be what jail / I will scratch

Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

"A repo man's always intense"

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
rinsen outtakeja
Menetetty peli
Kuuntelen ehkä samaa ku hrmis, ei voi tietää ![]()
[quote:c9dced9d96="hrmunoita"]
Kuuntelen ehkä samaa ku hrmis, ei voi tietää
[/quote:c9dced9d96]