You are not logged in.
Annie Mestariampuja?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Oonko ainoo, jonka mielestä toi Chan Marshallin ylähuuli on IHAN VITUN OUTO?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Oonko ainoo, jonka mielestä toi Chan Marshallin ylähuuli on IHAN VITUN OUTO?
Jos vertailukohdaksi ottaa Julia Robertsin ylähuulen (raaka broilerin rintafile ), niin ei ole.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Varikset komentavat
bzort glorf bööth
[quote:29183eb29c="Leif Erikson"]
[/quote:29183eb29c]
Aika eroottinen kuva.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:18a6987d52="leposi"]
[/quote:18a6987d52]
Märtha Louise on uuden Anna-lehden kuvissa tosi kaunis. Ei löydy nyt vastaavia, mutta tuossa joku kuva:
Tää on ollut sata kertaa, mutta uuaa Jennifer rulaa:
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Cybill on minun paimeneni, ei minulta mitn puutu
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Caralee McElroy
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oon aina jotenkin tykännyt tästä:
Dita Meyer siis. Panisin.
Ton tissit muuten näkyy Starship Troopersissa. Runkkareille... eli shanksille tiedoksi tämä.
Pamela lentää kuulemma avaruuteen tulevaisuudessa:
Hehe editti viuhuu
VOISKO NOI VITUN EMBED-TAGIT JÄTTÄÄ NY VITTUUN HÄH?!
VITUN SAMA
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
debbie harry
no jopas
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Leslie Easterbrook
LESLIE :peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu