You are not logged in.
en muista oliko vielä topiccia... tässä ehkä coolein levynkansi ikinä:
ei kai mulla muuta nyt.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
nostetaanpa ylös...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
onx niitä kax???
Lieneekö mulle sukua?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
kopsataan tännekin niin saadaan taas yksi asiatopicci ylös
[quote:8cfc6a0426="Tomsk"]Heino mukaan tai en ala.
[/quote:8cfc6a0426]
"Your boy, Keiji"
Fusisutsa -ketjussa nämä.
Paloma Blanca toimii tilanteessa kuin tilanteessa. Sille
Sent from my iPhone 16
mistähän noita levyjä sais, vinyyleitä siis haussa.
Edes Heino ei pärjää tälle kannelle:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
mistähän noita levyjä sais, vinyyleitä siis haussa.
Esim täältä: http://www.musicstack.com/
Hakuun vaan Heino, ja tulokseksi tulee yli 2300 Heino-nimikettä sekä vinyyli että cd-muodossa.
[quote:0b7f40c6b7="Phlegm"]"Your boy, Keiji"
Fusisutsa -ketjussa nämä.[/quote:0b7f40c6b7]Ensin ehtimiselle toki
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
kuka tekis mulle heino-mixtapen?
[quote:6e2181ada2="tomitarmo"]Menkööt nyt vaikka tänne, kun tää on tullut joskus 70-luvulla telkusta Saksassa. Eli 23 minuuttinen Heinon jouluspesiaali!
[/quote:6e2181ada2]
EDIT 26.12.: tuli jouluaattona fiilisteltyä, veikkaan että tästä tuli uusi jouluperinne
Heino sairastaa Basedowin tautia, jonka oireena on silmämunien pullistuminen kuopistaan.
[quote:d62f456592="psykokarkki"]ylös
[quote:d62f456592="tomitarmo"]Menkööt nyt vaikka tänne, kun tää on tullut joskus 70-luvulla telkusta Saksassa. Eli 23 minuuttinen Heinon jouluspesiaali!
[/quote:d62f456592]
EDIT 26.12.: tuli jouluaattona fiilisteltyä, veikkaan että tästä tuli uusi jouluperinne [/quote:d62f456592]
Sama. Tosin tuli fiilisteltyä jo ennen joulua 23.12..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Kuuntelin viimein tätä kun spotifysta löytyi. Täähän on vielä parempaa kuin levynkansien perusteella vois kuvitella, aivan saatanan komea ääni miehellä ja biiseissä muutenkin mahtava meno ja tunnelma!
SOSDO MASSA KOMOROSSA
löytyykö muuten spotifysta tota legendaarista liebe mutter -levyä?
tätä kantta ei voi liian usein postata hantta åhå
parempaa kuin levynkansien perusteella vois kuvitella
minkälaiseks laulajaks kansien perusteella Heinon kuvittelit?
[quote:8825047c45="psykokarkki"]löytyykö muuten spotifysta tota legendaarista liebe mutter -levyä?
[/quote:8825047c45]
Ei löydy.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:0c4510ebfc="Prakk"]parempaa kuin levynkansien perusteella vois kuvitella[/quote:0c4510ebfc]
minkälaiseks laulajaks kansien perusteella Heinon kuvittelit?
En tiedä, mutta kannet oli niin hienoja että olin varma että pettyisin, sit kun lopulta kuulen... Mutta onneks näin ei käyny!
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Ylös.
Oon Hannoverissa nytte, kiertelin joenrantakirpputorin levylaareja
^ tää ja 3 muuta lp:tä + yks sinkku tarttu mukaan. liebe mutteria ei löytyn! mietin vaa että pitäsköhä käyä ostamassa ne loputki pois ku en mä niitä suomesta löydä
wau, osta ihmeessä ja tuo mulleki
Mullekkin kelpais halvat heinot.
Last edited by barton_funk (17.05.2010 10:26)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
no meiksi ilmottelee tääl jos ois jotaa myytävänä sitte. tosin jos ovat hiton hyviä ni pidän ne kaikki. mut...!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
no meiksi ilmottelee tääl jos ois jotaa myytävänä sitte. tosin jos ovat hiton hyviä ni pidän ne kaikki. mut...!
lohdutukseksi tästä askartelemaan hauska heino-maski: